69

1.9K 132 51
                                    

" Lütfen melisa bunca yılın hatırına bir kez olsun deneyemez miyiz " dediğinde aslında söylediği şeyi çokta düşünmek istemiyordum ben de denemek istiyordum, onunla olmak istiyordum ama nedense mantığım buna engel olmak istiyor gibiydi. Bunca yıl hiç kimseyle çıkmadan onu bekleyen kalbim bu teklif için çığlıklar atarken mantığım da kesinlikle kabul etmemem için beynimde çığlıklar atıyordu. Ne yapmalıydım bilmiyorum. Aklımı dinleyip ondan uzaklaşmalı mıydım yoksa kalbimi dinleyip bunca yıl beklediğim bir kadına bir şans mı vermeliydim ?

Biraz daha düşündükten sonra konuşmaya başladım

" Bunu tamamen boşandıktan sonra tekrar konuşalım şuan kağıt üstünde dahi olsa evli bir kadınla ilişki düşünmek istemiyorum " dediğimde söylediğim şey onu mutlu etmişti. Neden mutlu olduğunu da anlayabiliyordum çünkü tamamen kestirip atmamış ona açık kapı bırakmıştım.
.
.

DERYA ' NIN AĞZINDAN

Melisa teklifimi ne reddetmişti ne de kabul etmişti ama bu cevap nedense beni çok mutlu etmişti. Çünkü inanıyordum boşandıktan sonra benimle olmayı kabul edecekti. Derin bir nefes alıp çayımdan bir yudum aldım. O sırada nil de bizim yanımıza geldi konuşmamız bittiğine göre bize katılmasında hiç bir sorun yoktu .

" Ee konuşabildiniz mi " diye sorduğunda ona

" Evet " demiştim o da gülümseyip başka şeyler sormaya başlamıştı. Melisayla uzunca konuşmuşlardı gerçekten birbirlerini özledikleri çok belliydi. Sohbet etmeye devam ederken melisanın telefonu çalmıştı bizden izin isteyerek telefonu açıp konuşmaya başlayınca konuştuğu kişinin babası olduğunu öğrenmem çok uzun sürmemişti. Bir kaç dakika daha telefonda konuştuktan sonra telefonu kapatmıştı.

" Kimdi arayan melisa "diye soran nil olmuştu.

" Babamdı "dediğinde nil hiç beklemeden tekrar konuşmaya başlamıştı

" Ee ne diyor "

" Gelip beni alacakmış konum at dedi "

" Ne gerek var ben seni bırakırım " dediğimde melisa bana doğru dönüp

" Senin yanında olduğumu öğrenince gelip almak istedi zaten " dediğinde hiçbir şey diyemedim. Ben susunca nil konuşmaya başladı

" Babana söyle nil beni bırakır de zahmet etmesin buraya kadar " dediğinde çatık kaşlarla ona bakmıştım. Bana izin vermeyen adam arkadaşıma mı izin verecekti ? Biz kendi aramızda konuşmaya devam ettikten bir süre sonra babasını kapıdan içeriye girerken görmüştüm.

" Baban geldi melisa " dediğimde hem nil hem melisa kapıya doğru dönmüştü aralarında ilk konuşan ise nil olmuştu

" Melisa şu kapıdan içeriye giren afet-i devran benim babam deme"

" Benim babam "

" Artık benim de kocam, babanın bu kadar yakışıklı olduğunu neden bana söylemedin "

" Ne "

" Baban hâlâ bekar mı " diye sormuştu melisaya bu kızın bu pat diye her şeyi söyleme huyuna deli oluyorum bu nasıl bir rahatlıktır ya... Neyse ki melisa buna takılmamış ve gülümseyerek

" Evet evet hâlâ bekar " demişti nil ise melisanın bu cevabına sevinmişti.
Fatih bey masaya doğru yaklaşıp bize selam verdikten sonra melisaya doğru dönüp

" Hazırsan çıkalım mı " demişti. Melisa tam konuşmaya başlayacaktı ki nil yine konuşan ilk kişi olmuştu

" Yeni geldiniz isterseniz size içecek bir şeyler ısmarlayalım birlikte içelim öyle gidin " dediğinde fatih bey kibarca nili reddetmiş ve melisaya dönüp tekrar aynı soruyu iletince melisa ayağı kalkıp sandalyeye asılı olan çantasını koluna takıp babasına doğru dönmüş ve

İMKANSIZIM | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin