Melisa ~
Aradan bir kaç hafta geçmişti. Ne ben müdüre hanımla konuşmuştum ne de o benimle. Sanırım bu çıkışım hoşuna gitmemişti ya da tedirgin olmuştu. Haksız sayılmazdı sonuçta onun gözünde ergen biriyim istediğimi almadığımda yanlış şeyler yapacağımdan çekiniyor olabilir. Ama ben o kadar basit bir insan değilim müdür hanımı ifşa edecek kadar da aşağılık biri değilim olmam da. Yaşıma göre her zaman olgun davranmışımdır. Bunca zaman beni tanıyamamış olması onun sorunu. Ona yazmak istiyordum çünkü çok özlemiştim ve açıkçası ne yaptığını merak ediyordum ama kendime söz vermiştim şimdilik geri duracaktım onu sıkmak ya da şimdilik korkutmak istemiyordum.
Yine evde kimse yoktu herkes bir yerlerde tatilini yaparken ben aptal gibi eve tıkılıp kalmıştım. Babama birlikte tatile gidelim teklifinde bulunmuştum ama kendisi hiç düşünmeden reddetmişti. O da beni tek başıma bir yerlere göndermek istese de bu sefer de bunu ben kabul etmemiştim. Tek başıma tatilde ne yapacaktım ki ne kadar saçma.
Keşke annem ya da kardeşim falan olsaydı böyle kendimi aşırı yalnız ve acınası buluyordum. Babası onunla ilgilenmeyen, annesi onu terk eden bir zavallı... Kendime acımayı bırakıp yatağımdan kalmış ve tuvalin başına geçmiştim. O kadar sinirli ve üzgündüm ki tuvali parçalaya parçalaya resim yapmak istiyordum. Yaklaşık bir saat sonra resim yapmayı da bırakmıştım. Yarım yamalak saçma sapan bir resim olmuştu. Fırçaları yerine bırakıp elime bulaşan boyaları yıkamak için lavaboya gitmiştim. Elimi yıkayıp tekrar odama dönmüştüm. Yapacak hiç bir şeyim yoktu yaptığım şeylerden de kısa bir süre sonra sıkılıyordum. En iyisi bilgisayardan dizi ya da film izlemek diyip elime bilgisayarımı aldım ve uzun zamandır izlemek istediğim " twenty five twenty one " dizisini açıp izlemeye başladım.Dizinin birinci bölümünün sonlarına doğru biri beni aramıştı ama telefonumu çalışma masamın üzerinde unuttuğum için dizinin başından kalkıp açmaya üşenmiştim. O yüzden telefon çaldı çaldı ve durdu ben de dizimi izlemeye devam ettim. Dizinin birinci bölümü bitince kimin aradığını merak edip yatağımdan kalktım ve masamın üzerinde duran telefonu aldım. Yabancı bir numara aramıştı kimin olduğunu merak edip arayan numarayı tekrar aradım. Bir kaç kere çaldıktan sonra telefon açılmıştı.
- beni aramışsınız da numaranız kayıtlı değil kimsiniz acaba
+ benim nil melisa
- ahh nil nasılsın iyi misin
+ iyiyim canım sen nasılsın
- teşekkür ederim İyiyim
+ aslında bakarsan ben seni halini hatrını sormak için aramadım
- niçin aradın
+ yarın derya ve ben tatile gideceğiz aslında bakarsan üç kişilik yer ayırtmıştık ama simge işleri yüzünden gelemedi benim de aklıma ilk sen geldin derya babası çok yoğun falan diyince belki tatil yapacak vaktin olmamıştır diye düşündüm o yüzden seni davet etmek istedim.
- anladım
+ Eee gelecek misin
- derya ve sen teksiniz değil mi
+ Evet canım
- tamam ben babama bir sorayım eğer izin verirse gelirim olur mu
+ Olur tabi ki sen rahat rahat sor sonra bana dönersin eğer izin vermezse de numarasını bana at izin işini kafana takma
+ tamamdır teşekkür ederim
- rica ederim canım dönüş yap bana görüşürüz
+Şey ben bir şey daha soracaktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM | gxg
Tienerfictie" saçmalama ezgi o benim müdürüm ondan hoşlanmıyorum ayrıca kadın benden 20 yaş büyük " " kadını her gördüğünde tutuluyorsun melisa " " hayranlıktan o " " haa hayranlıktan kadının götüne bakıyorsun yani " . . .başlangıç : 15.04.2022