Merhaba...
Umarım iyisinizdir.
Beğendiğiniz karakteri yorumlardan bildirirseniz sevinirim.
İyi okumalar.
İlk 10 bölüm yazardan yazılıyor, fakat 11. bölümden itibaren Leyla'dan devam ediyor. Boş vakit bulduğum an ilk 10 bölümü de Leyla'dan yapacağım.
🌸🌸🌸
Kızlar erkeklerin karşısında sıraya dizilmiş seçilmeyi bekliyorlardı. Gül'den başka diğerleri mağlup olduklarını kabullenmişti, ama Gül bir türlü kabul edemiyordu. Alparslan'ın sırıtan yüz ifadesini gördükçe yerlerde çocuklar gibi tepinmek istiyordu.
"Kardeşini seçmek yok Murat. Hem eğleniyoruz şurada" Aslında Leyla da abisinin kendisini seçeceğine inanıyordu, ama Hakan tarafından duruma el koyulmuştu.
"Tamam. O zaman ben Bahar'ı seçiyorum." Leyla abisine imayla baktığında hızla abisi tarafından çimdiklenmişti bile. Acıyan kolunu tutarak sinirle ona baktı. Şimdi düşmüştü diline.
"Ben nişanlımı seçe bilir miyim?" Taha gülümseyerek Sedefi yanına çekerken Hakan gözlerini devirdi.
"Seç Taha , seç. Ne zaman böyle vıcık vıcık oldunuz siz?!" Hakan'ın sitemli sözlerine karşılık Taha onun koluna yumruk attı.
"Hadi lan ordan! Seni de göreceğiz"
"Ben de Gül'ü seçiyorum." Alparslan ellerini ceplerine yerleştirmiş alaylı bir şekilde Gül'e bakarken Gül sinirle öne adımladı. Leyla bu ikilinin arasındaki enerjiyi hissediyordu. Bambaşka bir şey gibiydi bu. İki zıt taraflardı, ama bir- birilerine çekiliyorlardı.
"Hayır! Başkası seçsin beni!" Leyla aslında onun fikrini anlıyordu. Çünkü göründüğü gibi anlaşamıyorlardı , belki de bu yüzden Gül de istemiyordu.
"Öyle bir hakkın olmadığını biliyor olmalısın Gül hanım" Alparslan kaşlarını kaldırarak Gül'e sorgularcasına baktı.
"Alparslan! Parama yazık, çöpü boylayacak hediyem."
Gül'ün sitemi karşısında Leyla'nın kaşları şaşkınlıkla havalandı. Sohbet şimdi rengini almaya başlamıştı."Beni böyle mi tanıyorsun?!" Leyla Alparslan'ın sesindeki kırgınlığı farkettiğinde Gül'e kaydı bakışları.Ah sanki yarış seyrediyordu. Bir gözü Alparslanda, bir gözü Gül'deydi.
"Doğum gününde aldığım hediyeyi çöpte gördüm ben! Şimdi gelmiş inkar mı edeceksin?" Gül geri çekilmeyerek inatla Alparslan'ın kara gözlerine bakıyordu. Doğrusu Leyla sohbeti gerçekten merak etmişti. Gül hakkında ilk düşünceleri o yöndeydi ki, o da onun inatçı, sözünü esirgemediğini düşündüğüydü.
"Sen? Sen mi almıştın onu?" Alparslan'ın şaşkınlığı sesine yansımıştı. Galiba ikisi de bir yanlış anlaşılma yüzünden bir-birilerine kızgınlardı.
"Geçmişte kaldı Alparslan. Neyse, tamam. Kaybettiysem bedelini de öderim" Gül'ün konuyu kapatmasıyla Alparslan bir şey demek istese de Demirhan araya girdi.
"Tamam, sonra yalnız konuşursunuz. Ben de Leyla'yı seçiyorum." Leyla ismini duymasıyla Demirhan'a baktığında onun yeşil gözlerinin sıcaklığını hissedip içi ısındı. Onun kendisini seçeceğini bilemezdi, ama kendisinden başka biri de kalmamıştı. Belki de bu yüzden Leyla'yı seçmişti.
Murat'ın fikrini merak edip ona bakarken onun Bahar'la kendi aralarında koyu bir sohbete daldığını gördü. Abisi nasıl da hızlı çıkmıştı. Bu fikirle gülerek başını iki yana salladı. Anlaşılan abisi hızlıca yeni arkadaşlıklara açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menekşe
Romance"Bu yorgun ruhumu bir de sen yorma," dediğinde sesi fısıltı gibi çıkmıştı. "Lütfen... Git Leyla!" Yalvaran gözleri acıttı Leyla'nın kalbini. İzin vermeyecekti. Hayır! Gözlerinin dolmasına izin vermeyecekti. Güçlü olacaktı onun karşısında. Bu yüzden...