Merhaba....
Umarım iyisinizdir...
1.37K olmuşuz 🌸
Bunun için teşekkür ederim⭐️
İyi Okumalar
İlk 10 bölüm yazardan yazılıyor, fakat 11. bölümden itibaren Leyla'dan devam ediyor. Boş vakit bulduğum an ilk 10 bölümü de Leyla'dan yapacağım.
🌸🌸🌸
Leyla kızlarla birlikte arkalarına baktıklarında duvarda oturmuş kendilerini gülerek izleyen Hakan'ı gördüler."Hakan! Bizi mi dikizliyorsun sen?" Bahar kızgınlıkla öne doğru giderken Sedef de şarkının sesini biraz indirmişti.
"Gül, arab şeyhin olur, para saçarım kızım sana. Bir daha dans etsene." Hakan bir daha ıslık çaldığında duvarın arkasından Alparslan'ın "Hakan!" diye kükremesi bir oldu.
Az sonra duvarın üstünde görünen Alparslan'ın şaşkın gözleri Gül'ü buldu.
Leyla onun bakışlarını incelerken gittikçe karardığını gördü. "Bu ne hal Gül?!" diyen Alparslan gözlerini Hakan'a çevirdi. "Kapa gözlerini lan!"
"Niye yalnız ben? Hayrola?" Hakan Alparslan'ın gözlerine baktığında korkmuş olacak ki, hızlıca gözlerini yumdu.
Gül üzerine baktığında göbeği, beli açık bir şekilde durduğunu görüp hızlıca onlara arkasını döndü ve tişörtünü düzeltti.
"Sizin ne işiniz var orada?" Leyla kızgınlıkla onlara bakarken , onların yanına tırmanan üçüncü şahısla bakışlarını ona çevirdi.
Demirhan da Alparslan'ın arkasınca duvara tırmanmış, oturmuştu.
" Biz de gele bilir miyiz?" Demirhan gözlerini Leyla'dan ayırmayarak konuştuğunda Leyla karanlıkta lambaların ışığı altında parlayan yeşil gözlere hayır demek istemedi.
Bakışlarını kızlara çevirdiğinde Gül "Gelin," dedi, sakince.
Erkekler duvardan atlayarak bahçeye girdiğinde masadaki şarapa ve kadehlere şaşkınlıkla baktılar.
"Kime içiliyor? Hayırdır?" Herkes koltuklara geçerken Alparslan kuşkulu gözlerini Gül'ün üzerinde gezdiriyordu. Gül'se "Kimseye," demişti.
Leyla , Demirhan'ın yanına oturmasıyla tebessüm etti. Ondan gelen koku kendisini bir hoş ederken gözlerini kapamak istedi. Birden onun gözleri kendisiyle buluştuğunda dikkatle kendisini izledi.
"İçtiğini düşünmezdim," diye mırıldanan adama sokulmak istedi Leyla. Onun sıcaklığını yakınından bile hissediyordu."Neden ki? Sen içmez misin?" Gözlerini hâlâ bir birilerinden çekmemişlerdi.
"İçmem ben." Demirhan yeşil gözlerini Leyla'nın üzerinde uzun müddet tutunca , utanan Leyla gözlerini kaçırdı.
Ondan etkilendiğini hissediyordu.
Bu histen kurtulmak için gözlerini diğerlerinin üzerinde gezdirdi. Sedef telefonuyla uğraşırken Gül ve Alparslan bir birilerinin gözlerinde kaybolmuş gibiydi. Hakan ve Bahar da gülerek sohbet ediyorlardı.
İçini bir an bir titreme kapladığında üşüdüğünü hissetti. Evden yalnızca tişörtle çıkmıştı. Az önce dans ettikleri için üşüdüğünü hissetmemişti.
Demirhan'ın yanında kıpırdanmasıyla dikkatini ona verdi. Üzerindeki hırkayı çıkararak kendisine uzatmıştı. "Üşüyorsun," deyip boşta olan eliyle Leyla'nın elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menekşe
Romansa"Bu yorgun ruhumu bir de sen yorma," dediğinde sesi fısıltı gibi çıkmıştı. "Lütfen... Git Leyla!" Yalvaran gözleri acıttı Leyla'nın kalbini. İzin vermeyecekti. Hayır! Gözlerinin dolmasına izin vermeyecekti. Güçlü olacaktı onun karşısında. Bu yüzden...