🌸8🌸

489 24 16
                                    

Merhaba...

Umarım iyisinizdir.

Oy verdiyseniz, başlayalım mı?🌸

Buraya renkli kalpler bıraka bilirsiniz mi?❤️🧡💛

İyi Okumalar....

İlk 10 bölüm yazardan yazılıyor, fakat 11

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk 10 bölüm yazardan yazılıyor, fakat 11. bölümden itibaren Leyla'dan devam ediyor. Boş vakit bulduğum an ilk 10 bölümü de Leyla'dan yapacağım.

🌸🌸🌸

" Kızlar, bir isteğim var sizden," diyen Sedef'le Leyla diğerleri gibi ona baktı.

Öğle arasındaydılar ve dün sözleştikleri gibi bugün alışverişe çıkmışlardı. Şimdi de AVMde kendilerine elbise bakıyorlardı.

"Kınamda ben kırmızı giyeceğim ya," diyen Sedef biraz düşündükten sonra devam etti. "Siz de beyaz giyin hepiniz. Güzel bir ahenk olur. Hem fotoğraflarda da güzel çıkar."

Sedef'in fikrini beğenen Leyla, başını salladı. "Güzel olur."

"Ben kısa düşünüyorum kına için, düğün için de uzun," diye Bahar da fikrini belirtti.

"O zaman önce kına için elbiselere bakalım," diyerek Gül, kızları kısa olan elbiseler reyonuna götürdü.

"Ya hep bugün diyete başlayacağım deyip , akşamı annemin güzel yemeklerini gömdüm. Al işte! Şimdi de elbise bulamıyorum kendime. Sizin gibi ince değilim!" Gül neredeyse ağlayacak gibi olduğunda, Leyla onun bu haline kıkırdayarak yanına gitti ve elinden tuttu. "Dön bakayım bir!"

Talimatıyla birlikte Gül döndüğünde, Leyla da onun fiziğini kızlara gösterdi. "Sizce de tam bir Kylie Jenner fiziği yok mu Gül'ün?"

Dediğiyle birlikte Gül'ün yüzünde çiçekler açtı "Gerçekten mi?"

"Kız, Leyla haklı. Sen bizden daha çekicisin bu fizikle. Of , kalçaların etliliğine bak!" Sedef çapkın erkek edasıyla Gül'ü süzdüğünde , Gül çantasıyla ona vurdu. "Sapıtma Sedef!"

"Dar giyinince utanıyorum ama?" Gül aynadan kendisine baktığında Bahar da onun yanına geldi gülerek. "Sen mi utanıyorsun Gül?"

"Utanamaz mıyım ben?" diye soran Gül'le kızlar hep birlikte "Hayır!" diye cevapladı.

Gül onlara sinirli bir bakış atarak, "Hadi elbise deneyelim," dedi.

Bundan sonra kızlar mağaza mağaza gezip sonunda elbise bula bildiler. Kına için Sedef'in dediği gibi kısa, beyaz model seçmişlerdi. Düğün için de Leyla dar bir midi, Gül pileli midi ve Bahar da uzun, yırtmaçlı bir elbise seçmişti.

Ellerinde dolu poşetlerle AVMde kafede oturduklarında soğuk içecekler sipariş vermişlerdi. Düğün ve kına konusunda konuştukları yerde Sedef'in Leyla'ya hitaben "Seninki geliyor!" diye neredeyse bağırarak söylemesiyle Leyla kaşlarını çatarak ona baktı. "Benimki kim be? Hem yavaş olsana kızım. Herkes duydu!"

Menekşe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin