Okunma amacı gütmeden yazılan aşırı hayalperest bir fictir diyerek giriş yapmak istedim bölüme sdfjdslkfs
bu fic kar amacı gütmemektedir
sadece yoonmin amacı gütmektedir
teşekkürlerrro <3
*
Oflayan makyözüme aldırmadan telefonumla ilgilenmeye devam ettim. Yüzümdeki makyajı yenilemeye çalışıyordu ama bu tabii ki de Yoongimin mesajlarına cevap vermeme engel olamazdı.
'Lütfen artık yukarıya bakar mısın? Gözünü çıkaracağım bak.'
Makyaj fırçasını yüzüme sallarken gülmeme engel olamadım. O benim neredeyse her yere götürdüğüm makyözüm Lee Sara idi.
'Taehyung'un çekimi bitti sanırım, hadi gidelim.'
Başımı sallayıp çekimlerde olan sevgilime bir sürü pembe kalp emojisi gönderdim ve ayağa kalktım. Sonunda yeni bir telefon edinmişti ve en azından konuşarak biraz olsun özlemini unutmaya çalışıyordum.
Taehyung gömleğinin düğmelerini açarken ellerimi gözüme siper ettim ve kıkırdadım.
'Ah! Tanrım bu parlaklık ne? Gözlerimi alıyor ışıltın Kim Taehyung.'
Onun da kıkırdamasına neden olurken arkasından hızla gelen yardımcısına ayak uydurup arka tarafa ilerledi. Aynı zamanda yanağımdan bir makas almayı ihmal etmedi.
Saat henüz 14:30'a geliyordu ve 10 gibi başlamıştık çekimlere. Muhtemelen az sonra bitirirdik bugünü.
Bana kalsa akşam çekimleri daha güzel oluyordu ama bana kalmıyordu işte maalesef. Ayrıca akşam yapmamız gereken şeyler vardı Taehyung ile; içmek ve bilgisayar oyunu oynamak.
Ah bir de Jungkook ile facetime yapıp şu durumu konuşmak.
'Jimin-shi şu tarafa dönmeni istiyorum. Lütfen ceketini düzeltin.'
Yönetmenin direktiflerine uyarak hareket ederken birkaç personel de kıyafetimi düzeltiyordu. Sağımdan gelen ışığın gözümü rahatsız ettiğini hissettiğimde elimde işaret ettim.
'Hallediyorum hemen.'
Işıklandırmadan sorumlu personel koşuştururken setteki karışıklık asla azalmıyordu. Bizden sonra bu mekanda başka bir çekim olacak gibiydi. Yeni personelleri görüyordum etrafta.
Söylendiği gibi birkaç poz verirken üzerimdeki kıyafetlerde hızla değişiyordu. Neyse ki Taehyung ile olan çift çekimlerimizi ilk başta halletmiştik.
'Son birkaç poz daha alalım Jimin-shi. Evet böyle..Arkanı dönüp sola bakar mısın?'
Yönetmene dinleyip söylediklerini yaparken sıcakladığımı hissediyordum bir yandan da. Bu marka için çalışmak beni özellikle Tae'yi aşırı heyecanlandırıyordu.
Sonuçta uluslararası projeler her zaman daha güzel oluyordu. Yeni mekanlar, yeni insanlar, yeni ülkeler.. Gerçekten yorulmaya değerdi. Tabii Yoongi'nin de burada olmasını çok isterdim, o zaman daha da güzel olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now We Are Breaking Up 'yoonmin' ✔
Fanfiction'Her güzel şeyin bir sonu olurmuş sevgilim, şimdi bu yüzden mi ayrılıyoruz?'