diciassette

510 54 20
                                    

Kaoslarla dolu bölümlere devam...

kaos iyidir iyi,

ayrıca söylemeyi unutmuşumm

Evan karakteri Lin Yanjun bebeklerr

belki bilen vardır aranızda çok severim kendilerini ama kitapta yavşak...

neyse halledicez halledicez dlsfkjdslkf

susuyorum ve bölüme geçiyorum çünkü saçmalamamı okumak için değil yoonmin için geldiniz

iyi okumalarrr <3

*

Giysi dolabımdaki tüm şık kıyafetleri es geçip kısa bir şort ve bol bir tişört alıp hızla giydim. Akşam yemeği için az sonra otelin lobisine inecektik.

Keyfim yoktu, bu akşam gerçekten aşırı keyifsizdim Yoongi yüzünden. Sinirlerimi alt üst ediyordu kendileri.

'Jimin niye paçavra gibi giyiniyorsun arkadaşım? Bu Park Jimin olamaz!'

Gözlerimi devirip küpelerimi çıkardığımda gömleğini ilikleyen Taehyung yanağıma öpücük kondurdu.

'Klasik Yoongi hyung işte ya niye takıyorsun?'

Makyaj koltuğuna oturup aynada kendime bakarken sıfır makyajım, oldukça salaş kombinim ve somurtkan yüz ifadem yüzünden daha da moralim bozulmuştu. 

'Sevgilim olduğu için olabilir mi Tae?'

'Kıskanıyor seni. Haksız da sayılmaz yani Jimin, o göte bülbül öte yavrum! Yoongi hyung olmasa kapmıştım seni he.'

Taehyung'un arsız sırıtışına karşılık gülerken saatlerdir ilk defa güldüğümü fark ettim. 

Röportajdan sonra Yoongi'yi tekrar aramıştım ve bir güzel tartışmıştık.

Baya güzeldi hem de, ilgi manyağı olduğumu ve iki güzel söze düştüğümü falan söylemişti.

Bir de sana ben yetmiyorum sanırım gibi sözler sarf etmesi gerginliği iyice arttırmıştı. 

Elbette ki durum öyle değildi.
Açıklamam da bir kulağından diğerine ulaşmamıştı bile.

Ama öfkesi yüzünden ne dediğini bilmiyordu yine, gerçekten klasik Yoongi idi. Konu ben olsam bile öfkesi hep daha baskın gelirdi.

Abartıyordu, hem de fazlasıyla. Ama bir yandan da azıcık hak veriyordum ki ona, çok uzaktık.
Birbirimizi göremiyorduk ve delice özlemiştik de. 

Kokusuna, dudaklarına, bedenine..Her şeyine deli gibi hasret çekiyordum günlerdir. Sesi yetmiyordu işte bu kadar mesafede.

Şimdi ondan da mahrumdum ya neyse.

Bir de bu Evan sürpriz yumurta gibi çıkıp gelince zaten zorlanmamız yetmiyormuş gibi iyice boka sarmıştı durum.

Gerçi sakinleştikten sonra eminim daha ılımlı olacaktı, konuşacaktık doğru dürüst ama sakinleşmesi de zaman alırdı biraz.

Now We Are Breaking Up 'yoonmin' ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin