Ayy finale mi geldik ><
içimdeki heyecanı ve mutluluğu tarif edemem asla
bir yoonmin kurgusunu daha tamamladık beraberce
bu süreçte hep destek olan,
sabırla ve ilgiyle bu fici okuyan,
en önemlisi de
bu kurguyu çokça seven
tüm okurlarımın güzel kalplerinden öpüyorumyeni kurgularda buluşmak üzere
Yoonmin ile kalın
Sonsuz sonsuz teşekkürler ♡
*
Her birimiz geniş otel odasının bir köşesinde yayılırken yeni çıkan bir korku filmini izliyorduk.
Daha doğrusu ben hariç herkes izliyordu. Ben nefret ederdim korku filmlerinden.
Karanlık odadan duyulan tek ses Taehyung ve Jungkook'un kıkırdamalarıydı.
Bir de Seokjin'in bir saattir bitmeyen cipsinin sesi vardı tabii.
Asla korkmuyorlar aksine eğleniyor gibilerdi Taekook ikilisi.
Namjoon'un koluna sarılmış ve her sahnede ufak bir çığlık koparan Hoseok'u da unutmamak gerekti.
Sonunda 7 adam aynı yerde toparlanmıştık tekrar.
Gerçi evimizde olmayı tercih ederdim ama zaten sabah dönecektik.
Tüm Fransa maceramız bu geceyle sona eriyordu.
'Rahatsın değil mi güzelim?'
Yoongi'nin fısıldaması üzerine başımı göğsünden kaldırdım ve olumlu anlamda sallayıp dudaklarına öpücük kondurdum.
Tekli koltukta oturuyorduk. Daha doğrusu ben yan bir şekilde kucağındaydım.
'Olabilecek en rahat pozisyondayım.'
Sadece televizyonun ışığı da olsa o güzel yüzünü çok net görebiliyordum.
Gülümseyip bir öpücük de o kondurduğunda kıkırdadım.
'Sana birkaç sürprizim var. Bir an önce dönmek istiyorum Jimin. Belki uyumadan bahsederim sürprizlerimden.'
İçimde oluşan heyecana engel olamazken meraklı gözlerimi sevgilime diktim.
'Neymiş onlar hm?'
Yoongi diş etlerini göstererek sırıttığında filme dönmüştü.
'Söylemeyecek misin ya?'
Kolunu dürttüğümde bana dönmek yerine yan tarafındaki birasından birkaç yudum aldı.
Hala cevap vermiyordu ve ne kadar meraklı biri olduğumu da iyi biliyordu.
Muhtemelen biraz oyun yapmak istiyordu işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now We Are Breaking Up 'yoonmin' ✔
Fanfiction'Her güzel şeyin bir sonu olurmuş sevgilim, şimdi bu yüzden mi ayrılıyoruz?'