tredici

647 63 23
                                    

Fic bir ayrılık üzerineydi ve barıştılar

ne yapacağım şimdi şsdlkfjdsf

neyse düşünürüz

 iyi okumalar ballarrım<3

*

Bacaklarımı iki yana açıp esnetmeye çalıştığımda tanıdık kas ağrısıyla yüzümü buruşturdum. Saatlerdir pratikteydik ve artık kaslarım isyanını belli ediyordu.

'Jimin-ah son kez nakaratı yapalım.'

Hoseok'u baş parmağımı kaldırıp onayladığımda görüş açıma giren su şişesi ile doğrulmuştum.

'İç biraz, çok yoruldun.'

Yoongi'nin alnına yapışmış saçlarını geriye itip suyu aldım, kocaman gülümsemem de beraberinde yerini almıştı. Benimle ilgilenmesini çok seviyordum.

Suyu tek dikişte yarıya indirirken Yoongi beni izliyordu. Gerçi Namjoon'un elindeki ajandayı sallaması ile o tarafa dönmüştü.

'Akşam yapımcının yemeğine katılacağız. Hazırlanma işini burada halledelim.'

Dudağımı büzerek Taehyung'a döndüm. Aynı anda bakışmıştık çünkü pratikten sonra beraber planlarımız vardı.

'Aman ya!'

İsyan edercesine söylenen Jungkook'un poposuna vurup kıkırdadım. Hiç sevmiyordu böyle şeyleri, ona göre hayatı stüdyo ve ev arasında geçmeliydi.

'Hadi millet! Son kez yapalım ve gidip duş alalım.'

Hoseok elini çırparak bizi toparladığında hızla yerime geçtim ve şarkının başlamasını bekledim. Gerçekten yorulduğuma değen bir gün olması için gün sonunda Yoongi'nin kollarında olmalıydım ve planıma göre kesinlikle olacaktım.

---

'İşte benim yavrularım! Bitirdik artık tamamız!'

Hoseok gururla bizi süzerken terden bayılmak üzereydim. 

Yere yatıp nefesimi düzene sokmaya çalışırken içimden bacak kaslarıma milyonuncu küfürümü ediyordum. Cidden zorlanmıştım ve Tanrım! Hoseok son kez dememiş miydi? Neden 6 kez daha yapmıştık ki?

'Sana asla güvenmemem gerektiğini biliyordum Jung Hoseok!'

Seokjin'e karşılık kahkahalar odayı doldururken koluma dokunan eller ile sağıma döndüm. Hepimiz zemine uzanmış yorgunlukla birbirimize bakıyorduk.

'Gidelim ve duş alalım.'

Yoongi'nin fısıltısına karşılık gülümsediğimde içimi huzurla dolduran gülüşünü sunuyordu. Başımı sallayıp yavaş adımlarla kalktım ve ellerimizi birleştirdim.

'Hadi kalkın tembeller! Özellikle tavşan olanlar ve çok pis kokanlar!'

Kıkırdayarak Jungkook'a hafifçe tekme attığımda beni düşürmek için bacağımı çekiştiriyordu. Yoongi'nin koluna sıkıca sarılarak aniden yükselen acı hissiyle yüzümü buruşturdum.

Now We Are Breaking Up 'yoonmin' ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin