Aklıma bir takım fikirler geldi unutmadan yazıya dökelim sdlkfjdsf
sanırım 20de final yaparız bebişlerim
bu arada soft şarkılar önerir misiniz lütfen
yazarsanız happy oluruum ><
*
Önümdeki kokteylden bir yudum alıp memnuniyetle gülümsedim. Hoş bir tadı vardı ve bu akşam yemeği beğenimi kazanıyordu şimdiden.
Taehyung ile ektiğimiz planlarımıza değmeliydi zaten bu akşam. Bunun için hala mutsuzdum ya neyse.
Şimdi herkes eşofmanıyla rahatça toplantı masasındayken yapımcımız da en az bizim kadar rahat duruyordu. Siyah tişört ve bol bir eşofman giyiyordu, 40lı yaşlarından çok uzak görünüyordu.
Resmiyeti hiçbir zaman sevmezdim, o yüzden bu rahatlık hoşuma gidiyordu. Hatta kalçamdaki sızıyı bile umursamıyordum şu an. Evet aynen öyle, Min Yoongi'nin büyük bir memnuniyetle bıraktığı sızıydı o.
'Beraber rahatça konuşmayalı uzun zaman oldu değil mi?'
Yapımcımıza karşılık onay veren mırıldanmalar dolanıyordu. Namjoon çatalındaki karpuzu ısırıp soru sorarcasına yapımcımıza döndü.
'Resmi bir toplantı falan sandım. Böyle çok iyi oldu.'
'Aslında resmi bir toplantı olmalıydı ama yeterince yorgunsunuz diye kasmak istemedim Joon. Konuşmamız gereken şeyler var.'
Kaşlarım merakla havalanırken masanın altından dizime dokunan el ile irkildim. Başımı çevirdiğimde Yoongi gülümsüyordu. Karşılık olarak gülümsediğimde dizimi okşamaya başlamıştı.
'Ne gibi hyung?'
Hoseok tabağındaki eti çiğnerken konuştuğunda hafifçe öksürürken ona gülmeden edemedim. Dudağının kenarından akan sos ile çok komik görünüyordu, ayrıca pasaklıydı da.
Seokjin kusuyormuş gibi yaptıktan sonra elindeki mendil ile dudağını silmişti Hoseok'un. Hoseok halinden oldukça memnundu, sürekli kıkırdıyordu.
'Programlarınız değişti. Daha doğrusu daha sosyal ve bireysele kaçan bir program oldu diyelim.'
Namjoon yanından asla ayırmadığı ajandasını açıp göz gezdirirken değişimleri not almak için çoktan hazırdı, dünyanın en sorumluluk sahibi insanıydı bence. Değişimi sorgulamazdı ve ayak uydururdu, özelliklerine dünyanın en uyumlu insanı olmasını da eklemeliydik.
'Ne gibi değişimler?'
Jungkook merakla sorduğunda ona döndüm. Kokteylini çoktan bitirmiş kurabiye yiyordu.
'Şöyle ki..'
Yapımcı önündeki dosyasını açıp Namjoon ve kendisinin görebileceği şekilde koydu. Bu esnada elimle Yoongi'nin dizimden daha yukarıya çıkmaya başlamış elini engelledim.
Sıkıca tutup elinin üzerini okşadığımda uyarıyı almış gibi sırıtıyordu. Doyumsuzun tekiydi cidden! Hoşuma gitmiyor da değildi ama neyse..daha saatler önce yeterince karışmıştı benliğime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now We Are Breaking Up 'yoonmin' ✔
Fiksi Penggemar'Her güzel şeyin bir sonu olurmuş sevgilim, şimdi bu yüzden mi ayrılıyoruz?'