Este 19:29 az idő és Jin ágyában fekszek. Én már végeztem a zuhanyzással és most Jin-re várok. A TV-t néztem, mikor belépet egy szál pólóban és boxerben a szobába. Be feküdt mellém és nézett. Én is lefeküdtem és felé fordultam.
-Gyönyörű vagy. •simította hátra kezével a hajamat.
-Attól függetlenül, hogy te kiléptél, mi még járunk. Tudod mindent megtennék érted.
-Mi mindent? •lettem hirtelen kiváncsi. Az ölébe ültetett és ő is felült. Derekamat át karolta és fejét a mellkasomra döntötte.
-I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya. •énekelte el nekem Bruno Mars-tól a Grenade c. dalból egy részt.
Könnyeim megeredtek és fejemet lehajtottam az övére. Jin mellett biztonságban érzem magam. Ő az én menedékem..
-Jaj ne sírj. Nem akartalak megsiratni. •törölte le arcomról a könnyeket.
-Köszönöm Jin, hogy itt vagy velem. Ha nem lennél nem is tudom, hogy mit tettem volna magammal. Eddig te voltál az egyetlen, aki mellett biztonságban érzem magam.
-Oh istenem. Én is örülök, hogy itt vagy velem. •csókoltuk meg egymást. Szinte már faltuk egymást annyira élveztük. Meg talán azért is, mert 5 napja külön voltunk. Le vette a pólóját, és át tért a nyakamra. Mostmár nyugodtan ki szívhatja. Az én pólómat is levette, ami nem volt valami jó ötlet. Azóta még több vágás lett a testemen. Szemeimben tócsa állt. Istenem. Hogy szerethet egy olyan embert, aki csak vagdossa magát?
-Lehet, hogy most azon agyalsz, hogy hogyan feküdhetek le vagy járhatok egy olyannal, aki csak vagdossa magát meg minden, de én így szeretlek. Igaz, nem örülök, hogy vagdosod magad, de tudom, hogy megfogsz gyógyulni és abba hagyod. •kezdte el csókolni a mellkasom.
/Jin szemszöge/
Kis kavicsait kezdtem el szopogatni. Az egyiket fogaim közé vettem és úgy kényeztettem. Persze, hogy adott sóhajokat néha még a mellkasa is meg emelkedett. Elkezdtem lejjebb haladni csókjaimmal. A hasát meg nyaltam. Mellkasa egyből megemelkedett. Még lejjebb mentem alhasához és nyaltam neki. Le néztem méretére és eléggé állt neki. Én már álltam, de ez méginkább fokozta. Boxeren küszködtem az övével, majd lehúztam neki. Egyből megkönnyebbült az arca kifejezése. Én is levettem, mert már kényelmetlen volt.
x x x
Miközben mozogtam benne a derekát simogattam. Olykor még masszíroztam is. Nyilván ezek közben hatalmas nyögéseket hallatott. Néha kéjjel teli hanggal szólt hozzám. Majd meghaltam, annyira jó volt hallani.
-Gyorsabban. Kérlek. •még egy kicsit kényeztettem, majd elkezdtem gyorsabban és erősebben lökni a csípőm. Két kezemet meg támasztottam mellette, hogy ne legyen kényelmetlen számomra. Nyögött egy hatalmasat vagyis megtaláltam a prosztatáját. Próbáltam még párszor eltalálni ott, majd az ágyra élvezett. Én nyilván belé élveztem. Kezeim megremegtek, kihúzódtam belőle és mellé feküdtem. Nagy nehezen kicseréltük a húzatott és másikat raktunk fel. Be feküdtünk az ágyba és egymást át ölelve aludtunk el.
x x x
Reggel én voltam az első, aki felkelt. Ki keltem az ágyból, a konyhába mentem és készítettem magunknak reggelit. Vissza mentem a szobába a reggelikkel és megláttam Yoongi-t, ahogy a TV-t nézni. Majdnem felállt megint, de uralkodtam magamon. Most, hogy jobban megnézzem rengeteget fogyott. Vajon hány kg?
YOU ARE READING
Szeretsz vagy nem? (BEFEJEZETT)
FanfictionYoongi újra depresszióba esett a sok rossz akaró emberektől és haterektől. Mindent megpróbál elérni, hogy ne látszódjon gyenge oldala, de Jin mégis felfedte és meglátta. Vajon Jin tud segíteni Yoongi-nak meggyógyulni és együtt maradni?