18.rész

62 4 0
                                    

A tükör elé álltam és próbáltam mosolyogni.

Ez a mosoly még elfogadható

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez a mosoly még elfogadható. De ronda vagyok. Hirtelen fura szagot éreztem meg. Ki mentem a fürdőből és elkezdtem keresni, hogy honnan jön ez a büdös. Rájöttem, hogy tűz ütött ki. Gyorsan írtam Jin-nek, hogy siessen haza. Kicsit elkéstem, mert mire az ajtóhoz értem már lángokban volt a ház. Ilyen gyorsan? Vagy csak én voltam lassú? Elkezdtem kifelé menni, de egy fadeszka rám omlott... Köhögésbe kezdtem és a fejem is elkezdett fájni. Minden erőmet össze szedtem, hogy szabaduljak, de nem sikerült. Feladtam. Ilyen alázatos módon meghalni... ez szánalmas. Már tompán hallottam mikor mozgást éreztem magam mellett.

/Jin szemszöge/

Mikor haza értem nem hittem a szememnek. Yoongi háza égett. És ahogy láttam a tűzoltók most hozták ki Yoongi-t a tűzből. Gyorsan oda rohantam és rá nézve majdnem el sírtam magam.

-Ugye fel fog épülni?

-Igen. Kérem álljon hátrébb. •és bezárták a mentő autót és elhajtottak. A tűzoltók még a lángokat oltották. Beszálltam az autómba és a kórházba indultam. Útközben felhívtam Nam-ékat.

/Namjoon szemszöge/

A TV-t néztük, mikor a híradó indult el. Mindenki a telefonját kezdte el nézni, mikor hirtelen meghallottuk azt a nevet.. Min Yoongi. Egyből letette mindenki a telefont és a TV-t néztük.

-A mai napon tűz ütött ki egy daegui lakásban. Az égő házban egy fiatal férfit találtak, akit azonosítva Min Yoongi, a BTS volt rappere volt. Most a kórházba szállítják. A tűzoltók kitartó munkával oltják a tüzet.

A többire már nem is figyeltünk, helyette elindultunk Daegu-ba. Kicsit messze van, de akkor is oda megyünk. Bang PD biztos megérti. Csak másnap tudtunk már oda érni. Egyből a kórházba vezetet Jungkook. Egyből megkerestük Jin-t és hamar megtaláltuk.

-Jó, hogy itt vagytok. Már megvizsgálták. Füst mérgezést kapott. Még a helyszínen megmentették az életét.

-És mondtak valamit, hogy mi hogyan segíthetünk?

-Igen. Vagy tengerpartra vagy a magas hegyekbe kell vinni majd. És sétálnia is kell. Fhuu...

-Ülj le Jin. Gondolom ez így neked túl sok.

-Igen, mert frusztrál, hogy mindig neki kell szenvednie. Miért nem szenvedhetek helyette? Így is nehéz neki, mert küszködik magával is.

-Semmi baj Jin. Minden megfog oldódni. Amúgy Bang PD azt mondta, hogyha Yoongi vissza akar jönni, akkor csak menjen be hozzá.

-Majd át adom neki.

-Nem zavar téged ez a rengeteg ajándék, Jin? •kérdi a fiatalabbik.

-Kicsit idegesít. Most mindenki tudja, hogy hova költözött Yoongi.

-Még az is. •benéztem és láttam, hogy Yoongi mozog. Mikor kinyitotta szemeit rémültnek láttam.

/Yoongi szemszöge/

Mikor felkeltem nem tudtam, hogy hol vagyok. Talán a mennyben? De nem, mert a gépek hangja idegesített. Szóval kórházban fekszek. Mi történt velem? De egy a lényeg. Hol van Jin? Talán elhagyott, elment, más kell neki? Én elhiszem, hogy nem voltam számára tökéletes, de nem bírnám ki nélküle. Meg ígérte, hogy mindörökre mellettem marad. Váratlanul kinyílt az ajtó. És Jin volt az. Egyből megnyugodtam, hogy csak itt ült és rám várt, hogy keljek fel.

-Végre, hogy felkeltél. Itt vannak a többiek is.

-Mi történt?

-A rendőrök azt mondták, hogy meg akartak ölni úgy, hogy rád gyújtják a házat.

-Akkor most a házam romokban van?

-Igen.

-Istenem.. Kik vannak kint? És mik azok?

-A rajongóktól kapott ajándékaid és a többiek állnak kint.

Szeretsz vagy nem? (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now