26.rész

88 4 0
                                    

-Hát rendben. Akkor megkérlek, hogy gyere be. •és beléptem. A rajongok sikoltoztak és a többiek döbbenve ültek a helyükön. Viszont Jin fel állt és sírva ide jött elém és át ölelt. Vissza öleltem és nyugtatni próbáltam, hogy ne sírjon.

-Hát vissza jöttél közénk. Viszont sajnálom, hogy már nem.. hát izé... tudod...

-Én sajnálom és azt szeretném, hogy újra járnánk. •mindenki le volt döbbenve, aki nem tudott róla.

-Akkor Yoongi. Össze jönnél velem újra?

-Igen. •mindenki ujjongót. El indultunk a székekhez és Jin le ült, viszont nekem hoztak egy széket, amit megköszöntem. Igazán kellemes volt az interjú és úgy maga a hangulat is. Vissza mentünk a dormba és mindannyian át öleltek.

-Yoongi hyung. Annyira hiányoztál. •vallotta be Jungkook.

-Ti is nekem.

-Azért tiltottál le minket mindenhol? •kérdezte Taehyung.

-Sajnálom, de úgy gondoltam, hogy jobb lesz titeket le tiltani, mert akkor nem fogom, majd állandóan hallani azt, hogy valaki hív.

-Jó ez igaz, de akkor is. Viszont akkor ünnepeljünk Yoongi vissza térésére. •mondta Jimin nagy lelkesedéssel.

-Rendben. •mentünk a konyhába és a többiek elő vették a pezsgő poharakat és a pezsgőt.

x x x

Meg ünnepeltük a vissza térésemet és most Jin és én a szobánkban vagyunk. Egymással szemben ülünk és egymás kezét fogjunk.

-Annyira hiányoztál.

-Te is nekem, de ugye nem jöttél össze senkivel??

-Nem tudtam senkivel össze jönni, mert mindig szeretlek. A szakításunk után is nagyon szerettelek. És még most is.

-Én is szeretlek. •ültem bele az ölébe. Fejemet nyakhajlatában eltüntettem és szorosabban magamhoz öleltem.

-Most sírsz? •lökött el magától.

-Mi? Dehogyis. Csak hozzád bújtam, mint ahogy mondtad. Én egy bújós cica vagyok. •mosolyogtam rá.

-Istenem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Istenem. Olyan édes a mosolyod. Annyira hiányzott. •ölelt magához. El löktem magamtól és mosolyogva néztem, majd közeledni kezdtem az ajkaihoz. Egymás ajkait ízleltük és masszíroztuk. Jin meg nyalta alsó ajkamat a be jutásért, amit hagytam. Nyelvemet táncba hívta és közben közelebb húzott magához. A popsimat simogatta, majd bele markolt, amitől egy sóhaj jött ki az ajkaimon. Keze a pólóm alá került és cirógatta az oldalam. Olyan jól esett. El válva egymástól egy nyál csík volt köztünk. Ahogy éreztem Jin felizgult, ezért a nyakamnak esett. Nem szívta ki helyette csak csókolta.

/Jin szemszöge/

Mikor elváltunk egymástól felizgultam Yoongi-tól. Szemei el voltak ködösödve, ajkai csillogtak a nyáltól és arca enyhe pírt vett fel. Nyakának estem és mielőtt ki szívtam volna a nyakát rájöttem, hogy nem nagyon kellene. Ezért inkább csak csókoltam, közben le vettem róla a pólót, s testét szemléltem és őszintén mondva kevesebb heget vagy bármiféle sebet találtam rajta. Viszont az egyiken megakadt a szemem. Azt újnak látszik az oldalán.

-Miért bántod még magad? •kérdeztem rá, miközben óvatosan simogattam ott.

-Már nem bántom magam. Csak múltkor főztem és neki mentem a szekrények, ami kicsit csinált ott egy sebet.

-Ja. Hát óvatosabban kell főzni. Amúgy annyira sajnálom, hogy nem voltam ott melletted, mikor szakítottunk.

-Ne siránkozz emiatt. Már meggyógyultam és itt vagyok köztetek. Ez a lényeg, nem?

-De. Viszont, akkor folytassuk. •néztem rá perverzen. Ő csak elmosolyodott aranyosan és megcsókolt. Szenvedélyes csókunk közben el dőltünk és már nyelvünk is csatlakozott a csók csatánkhoz. A ruhákat leszedtem róla, miközben ő az enyéimet. Csak a LED csík világított pirosan, én meg felette támaszkodtam és löktem a csípőm.

x x x

Másnap reggel gyönyörű madár csicsergésre keltünk egyszerre fel. Egymásra mosolyogtunk és át öleltük egymást. Kell ennél jobb?

————————————————————————————————————————————————

Vége!
Remélem tetszett nektek ez a könyv.
Tervezek egy második évadot is, de nem biztos, hogy meglesz. ❤️❤️❤️

 ❤️❤️❤️

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Szeretsz vagy nem? (BEFEJEZETT) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant