/Jin szemszöge/
Már csak 2 nap. Istenem. Végre vele lehetek és pihenhetek. Épp a dormban vagyunk és Yoongi szobájában fekszek. Annyira hiányzik. Minden nap jönnek az üzenetek az ARMY-tól, hogy beszélgetünk-e még, ha igen, akkor hogy van. Én elmondanám, de Yoongi megkért rá, hogy ne mondjam el... Váratlanul Jungkook jött be..
-Jin hyung? Minden rendben?
-Igen..
-Tudod Jin hyung... Nemcsak neked hiányzik Yoongi hyung.. Nekünk is. •ült le mellém az ágyon.
-Tudom. Olyan üres nélküle minden.
-De minden. Amúgy Yoongi hyung velünk miért nem beszélget?
-Nem tudom... Még nem kérdeztem. De májusban talán megtudom.
-De akkor most Daegu-ban fogsz vele élni?
-Igen. De csak 31 napig. Utána meg már nem tudom mi lesz.
~április 30.~
Épp pakolok, mikor a tagok megálltak mögöttem. Fel egyenesedtem és feléjük fordultam.
-Jó pihenést Jin hyung.
-Köszönöm.
-Ezt oda tudnád adni Yoongi hyung-nak? •kérdi elém állva Taehyung.
-Oh hát persze. •át öleltük egymást és végül elindultam. Mikor oda értem nem volt itthon Yoongi.. Vajon hol van? Leparkoltam a háza előtt és kiszállva körül néztem.
/Yoongi szemszöge/
Elkellett mennem pár dohányért és soju-ért, mert már fogyóban voltak. Mikor haza értem egy ismerős autó állt a házam előtt. Az ajtó fele néztem és Jin állt előtte. A francba... Beljebb osontam és el dugtam a zacskót. Jin hátra fordult és már mosolygott is. Bárcsak én is mosolyoghatnék..
-Istenem. Kibírhatatlan volt ez az 1 hónap. •öleltük át egymást.
-Tudom.
-Nemsokára jön a pszichológus. •basszus... őt teljesen elfelejtettem...
-R~Rendben. •beljebb sétáltunk és beszélgettünk egy kicsit, mikor csöngettek. Jin az ajtóhoz sétált és kinyitotta. Jin és a pszichológusom érkeztek meg a nappaliba. Mi van a pszichológusomnál?
-Yoongi. Vedd le a pulóvered.
-Miért kell le vennie??
-Megfogja tudni. •ahogy kérte le vettem a pulóverem és rám helyezett pár korongot a mellkasomnál. A gépet nézte, mikor rám nézett.
-Hol van?
-M~Mi?? •kezdtem megijedni..
-Hol van a zacskó?? •nézett rám a szúrós tekintetével.
-K~Kint a bokorban... •fel állt és kiment, majd kis idő után bejött a zacskóval.
-Yoongi. Elkell menned tüdőszűrésre.
-Miért?? •nézett rá Jin..
-Miért szoktál rá újra a cigarettára?
-N~Nem tudom... Elmentem, megvettem és remegve be szívtam. És utána egyre gyakrabban vettem.
-Értem. Néztem a felvételeket és a hónap közepénél és végénél nem voltál önmagad. Yoongi... rossz irányba fordultál.
-Vagyis nem javult az állapota?
-Nem. Csak rosszabbodott. De most megnézzük ezt a hónapot. És a dohányos ügyet nem zárom le. Rendben. Nekem mennem kell. Jó pihenést és viszlát.
-Viszlát. •nézett rám Jin szomorúan. Nem tudtam egyszerűen a szemébe nézni, annyira szégyellem magam. Éreztem, hogy közelebb jött és, hogy a szemkontaktust keresni.
-Nézz rám. Kérlek. •végül rá néztem és szemeimből újra könnyek szöktek ki.
-Semmi baj. Le fogsz róla szokni és megfogsz gyógyulni.
-Remélem.
~május 04.~
Épp Jin-nek a mellkasán fekszem és nézzek magam elé. Jin a fejem búbját simogatta. Olykor még a hajammal is játszott. Ez hiányzott, hogy szeretve legyek.
-Jin. •szólaltam meg halkan, de úgy, hogy ő is hallja.
-Igen, babám?
-Emlékszel, mikor azt mondtam, hogy senki se szeret? Meg hogy szeretve akarok lenni?
-Igen. Emlékszem.
-Rájöttem, hogy akik szeretnek, az te és a többiek.
-Így van. Örülök, hogy be láttad ezt. Viszont van egy meglepetésem.
YOU ARE READING
Szeretsz vagy nem? (BEFEJEZETT)
FanfictionYoongi újra depresszióba esett a sok rossz akaró emberektől és haterektől. Mindent megpróbál elérni, hogy ne látszódjon gyenge oldala, de Jin mégis felfedte és meglátta. Vajon Jin tud segíteni Yoongi-nak meggyógyulni és együtt maradni?