15.rész

61 4 0
                                    

/Yoongi szemszöge/

Nyilván, hogy vissza csókoltam ezt a butát. Kiváncsi vagyok, hogy miről beszélgetett a pszichológussal, mert biztos, hogy beszéltek. Mikor el váltunk egymásra néztünk és kérdőre vontam.

-Mit beszéltél a pszichológussal?

-Azt beszéltük meg, hogy 2 hónapon keresztül megfogja figyelni az állapotod. Vagyis ez úgy lesz, hogy kamerákat fog elhelyezni a házban és azon keresztül figyel téged.

-És mi ez a 2 hónap?

-Most lesz április és azt a hónapot megnézi, hogy mennyire javul úgy az állapotod, hogy külön vagyunk.

-V~Vagyis úgy érted, hogy áprilisban nem fogunk találkozni?

-Igen. De májusban meg már veled fogok élni és úgy is megnézi, hogy mennyit javul az állapotod velem.

-Oh... értem.. Éhes vagyok...

-Ettél már valamit?

-Még semmit.

-Na, akkor készítek. •simított arcomra, majd újra megcsókoltuk egymást. Én kiszálltam az öléből és ő meg elindult a konyhába. Amíg ő főz  én addig nézek valami filmet. Épp a kedvenc filmem megy. Ahogy láttam Jin elkészült az étellel és ide hozta.

-Mi ez a film?

-Eredet. A kedvenc filmem.

x x x

Április lett. És egyedül vagyok. Vagyis most jelen esetben április 1-je van és most kamerázzák be a lakásomat. Nyugodtan se tudok már élni. A kanapén ülök és a kezemet szemléltetem. Egy finom ölelésbe társultam. Jin volt az. Nem akarok egyedül lenni...

-Nem akarok egyedül lenni.

-De most muszáj lesz. Utána egy hónapig velem leszel. Együtt leszünk. •fejünk össze ért, keze arcomon pihent és megcsókoltuk egymást. Pár könnycsepp gördült le arcomon, amit Jin egyből le törölt.

-Mennem kell. Jó legyél. •és utoljára megcsókoltuk egymást. 30 napig nem fogom hallani a hangját, nem ízlelhetem majd csókjait, nem bújhatok bele az ölelésébe..

Délután 15:00 az idő. És egyedül ebben a rohadt házban. Egy valamin már sok ideje gondolkozok, és most úgy döntöttem, hogy elmegyek érte. Minden cuccot felvettem, ami takarja az arcomat és elindultam a boltba. Oda értem és be tértem.

-Jó napot. •köszöntem és elmentem keresni pár soju-t. A pulthoz értem és feltettem a piákat elé.

-Még valamit?

-2 doboz cigarettát... •le vette nekem a 2 dobozt és oda adtam. Miután fizettem mindent eltettem a fekete zacskóba és elindultam haza. Rá kellett jönnöm, hogy oda bent a lakásban nem tudom megtenni ezért a garázsba mentem. A garázsban találtam öngyújtót. Fogtam magam és a sarokba bújva elő vettem egy cigarettát. Kezem elkezdett remegni, s remegve a számba helyeztem a nikotin rudat. A gyújtott is remegve fogtam és emeltem a méreghez, amit meggyújtottam. Mikor ki fújtam a füstöt egyből megnyugodtam... Baszki.. Ettől féltem, hogy a cigarettától fogok megnyugodni. Könnyeim kicsordultak és újra szívtam a cigarettából. Ki bontottam egy soju-t és elkezdtem inni... Teljesen romlott vagyok.

Mikor elszívtam a cigarettát és megittam a soju-t, bementem a lakásba a zacskóval. A zacskót el dugtam és elmentem le zuhanyozni. Végezve az ágyba bújtam és elaludtam.

~április 28.~

Már csak 3 nap és végre velem lesz Jin. Eddig minden nap kimentem a garázsba, hogy el szívjam a cigarettákat, amik nyilván elfogytak és ezért mentem mindig érte. Jelen esetben a sarokban ülök össze gubbasztva és nézek magam elé. Jin-t akarom. Nem akarok ebben a rohadt nyomasztó csöndben lenni.

Szeretsz vagy nem? (BEFEJEZETT) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora