Eltelt pár hónap és meggyógyultam. Azóta nem tudom miért, de fáj, mikor Jin-nel egy társaságban vagyok. De azért örülök, hogy velem van. Most épp egy kocsiban vagyunk és egy idegen háznál álltunk meg.
-Jin? Hol vagyunk?
-Csak kövess. •s elindult befelé. Kicsit sajnálom, hogy már vissza kellett jönnöm Koreába. Olyan tiszta volt a levegő Svájcban. Be értünk a lakásba, ahova elsőnek én léptem be. Gyönyörű a lakás. Hirtelen zárult az ajtó, s Jin megszólalt meg.
-Yoongi. Mi a baj? Amióta be rohantál a mosdóba, azóta valami nem oké.
-Csak gyűlölöm, hogy láttad, amikor gyengének mutatom magam... Nem akarom, hogy gyengének láss.
-De Yoongi. Nem baj, ha néha megmutatod a gyenge oldalad.
-De én utálom! Gyűlölöm! •fordultam felé idegesen. Ő is lépett. Elém sétált és megragadta a két karomat.
-Baszd meg! Yoongi, hagyd segítsek rajtad a kurva élet!! Ha nem hagyod, akkor nem tudok segíteni. •könnyeim megeredtek, össze húztam magam és el löktem magamtól. Gyorsan hátat fordítottam neki.
-Tűnj innen...
-Mi? Yoongi...
-Menj innen. És akkor már szakítsunk. Nem egészséges ez a kapcsolat. Sajnálom Jin hyung.
-Yoongi... kérlek, beszéljü- •félbe szakítottam.
-Menj már innen és hagyj békén!! Foglalkozz inkább a bandával és a többiekkel!!
-Rendben. Sajnálom, hogy így végződött. Jó pihenést Yoongi és gyógyulj meg mi hamarabb. •s kilépett az ajtón. Össze rogytam a földre és sírva fakadtam.
/Jin szemszöge/
Kilépve az ajtón le csúsztam a fa lapon és könnyeim folyamatosan folytak. Végül mindenemet megfogtam és a dormba indultam. A dormban boldogan fogadtak a többiek, de mikor megláttak le hangolódtak.
-Jin hyung? Mi történt? •kérdezi Kookie.
-Yoongi szakított velem.
-Mi? •akadt ki Namjoon. Beljebb mentünk és a konyha asztalhoz ültünk. Jungkook át ölelt, ami tényleg jól esett.
-Mi történt Jin hyung? Miért szakított veled Yoongi hyung? •kérdi boci szemekkel Jungkook.
-Svájcban kezdődött. Szóval az egyik este táncoltunk és a szálláson masszírozott, de én meg fordítottam és én masszíroztam őt. Ezért másnap be íratott egy masszőrhöz. Mikor visszaértem egy csávó beszélgetett vele. Yoongi nagyon meg volt rémülve. Oda sétáltam, hogy megtudjam mi a helyzet és kiderült, hogy az a csávó erőszakolta meg Yoongi hyung-ot. Kicsit ideges lettem ezért el zavartam. Yoongi-ból annyit láttam, hogy bement és az ágyon ülve sírt. Le ültem mellé és próbáltam nyugtatni, hogy ne sírjon meg minden, de ő beszaladt a fürdőbe és magára zárta az ajtót. Utána már láttam rajta, hogy nem nagyon akar mellettem lenni.
-És mi történt, mikor haza értetek? •néztem Jhope-ra.
-Be érve a lakásba tudtam, hogy megkell beszélnünk ezért megszólítottam. És azt mondta, hogy gyűlöli, hogy láttam a gyenge oldalát. És végül oda jutottunk ki, hogy szerinte nem volt egészséges a kapcsolatunk és, hogy ő ezt már nem bírja.
-Sajnálom Jin hyung. Most egyedül kell lennie. Hidd el, megfog gyógyulni. •valta be Jhope.
-Remélem meggyógyul.
-Mi is és az ARMY-k is. Viszont együnk valamit.
/Yoongi szemszöge/
1 év telt amióta Jin-nel szakítottam. Nem mondom azt, hogy nem hiányzik, de szabadnak érzem magam. És őszintén mondva már nem vagyok depressziós. És ezt Dr. Lee Dongwook-nak köszönhetem leginkább, mert rengeteget voltam nála. Ha jól emlékszem Bang PD adott még egy esélyt, ha vissza akarok menni. Gyors írtam volna Namjoon-nak, de rájöttem, hogy ezt meglepetésként szeretném. Úgyis megtudja majd Namjoon, de majd szólok neki, hogy meglepetésnek akarom. Gyors elmentem a céghez és bekopogtam. Egy hangos "Gyere" után belépetem és köszöntem.
-Yoongi?! Hát vissza lépsz a bandába? •állt fel Bang PD.
-Igen. •mosolyogtam rá.
-Látom meggyógyultál. Jó látni a mosolyod.
-Köszönöm. És igen, meggyógyultam.
-Örülök neki. Akkor itt vannak a papírok. •alá írtam a papírokat és még beszéltem Bang PD-vel.
-Figyelj Yoongi. Most mennek a többiek egy interjúra. Mi lenne, ha te is mennél az interjúra, de csak akkor lépj be mikor a kilépésedről lesz szó. Rendben?
-Rendben. •el indultam és egy fekete autó várt rám. Be ültem és elindultunk az interjúra. Ahogy láttam az a TV-n a többiek már Jimmy-vel beszélnek. Feladtak rám mindent, meg van a smink, a ruha, a mikrofon és vártam, hogy mikor kell mennem. Ahogy hallottam épp Jimmy kérdezi a srácokat, hogy milyen nélkülem.
-Viszont srácok van egy meglepetésem. Most akarjátok látni vagy majd az interjú végén?
-Srácok? Most vagy majd a végén? •kérdi Namjoon. Úristen annyira izgatott vagyok.
-Szerintem most lássuk a meglepetést. •mondta Jin és a többiek is bele egyeztek.
-Hát rendben. Akkor most szeretnénk látni az ajándékot. •mondta Namjoon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretsz vagy nem? (BEFEJEZETT)
FanficYoongi újra depresszióba esett a sok rossz akaró emberektől és haterektől. Mindent megpróbál elérni, hogy ne látszódjon gyenge oldala, de Jin mégis felfedte és meglátta. Vajon Jin tud segíteni Yoongi-nak meggyógyulni és együtt maradni?