"Ne demek 'artık aynı ekiptesiniz', şaka mı yapıyorsunuz!"
"Jisung, kendine gel."
Bayan seo sert şekilde jisung'u susturduğunda ellerimi belime koymuş ve bayan seo'ya dönmüştüm.
"Onunla aynı ekipte olmak istemiyorum!"
"Tüh ben seninle aynı ekipte olmayı çok istiyordum yang jeongin!"
"Kes sesini!"
"Hadi ya, kessene! Bücüre bak."
"Seni varya şimdi!"
Hyunjin'in üzerine doğru atılırken bayan seo bağırmış ve hepimizin durmasını sağlamıştı.
"Yeter! Size itiraz hakkı sunmadım."
"Ben onlarla aynı ekipte olmayacağım bayan seo."
"Olacaksın hyunjin, olmak istemiyorsan kapı orada."
Bayan seo ayağa kalkarak masaya vururken bize doğru bakmış ve konuşmuştu.
"İnsanların hayatını kurtarıyoruz sizin boktan kavganız bundan önce gelmiyor! Çıkın şimdi, sejunu da alın ve gideceğiniz yere gidin. Eğer batırırsanız..."
Elini hyunjin ile bende tutmuş ve tehtidvari bir şekilde sallamıştı.
"Acısı sizden çıkar."
Kafamı hafifçe sallarken odadan sinirle çıkmış ve arabaya inmiştim kimseyi beklemeden.
"Beklemeden gidelim."
"Nereye gidiyorsun amına koyayım haşlar bizi kadın."
"Hay sokacağım ya nerden çıktı ekip işi, tecrübeleri bile yok!"
"Kesin!"
Direksiyona elimi sertçe vururken hepsi bana dönmüş ve susarak yerlerine sinmişlerdi.
Biraz sonra hyunjinin ekibinin bu tarafa geldiğini gördüğümde camımı açarak hyunjin'e ufak bir şey söylemiş ve arabayı çalıştırarak sürmüştüm.
"Beni takip et."
"Emredersiniz paşam. James bond mu sanıyorsun kendini lan?"
Dediğini duymazdan gelerek tam gaz gideceğimiz eve doğru sürmeye başlamıştım.
"Aha arıyor, geç kaldık işte abi."
"Aç, sizde sessiz olun."
Jisung telefonu açarken hoparlöre almış ve bakışlarını bana dikmişti.
"Jisung, nerelerdesin?"
"Ya canım benim gelecektim de bir işim çıktı yoldayım ama şuan."
"Ha tamam o zaman, bekliyorum görüşürüz."
"Görüşürüz."
Jisung telefonu kapatırken ben hızımı biraz daha arttırmış ve arkamdaki arabaya bakmıştım.
"Keşke birden lastikleri patlasa."
"Aklımdan geçeni söyledin."
"Ruh eşiyiz jaem!"
"Ask ya."
Onlara attığım ters bakışta susmuşlar ve önlerine dönmüşlerdi. Görevdeyken böyle boş konuşmalarına sinir oluyordum cidden.
Arabayı evin uzağına park ettiğimde aşağıya inmiş ve diğerlerini bekleyerek arabayı kilitlemiştim.
Belimde duran silahımı çıkartıp kontrol ederken benim arabamın arkasına hyunjin de park etmiş ve arabadan inmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
collaboration || hyunin
Fanfiction"Onunla aynı ekipte olmak istemiyorum!" "Tüh ben seninle aynı ekipte olmak çok istiyordum yang jeongin!" _________________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) aittir. Bunu başka bir sitede okuyorsanız, telefonunu...