"Oda kartlarınızı alın hadi."
"İkili oda neden aldın?"
"Tek kişilik oda ne kadar pahalı senin haberin var mı hyung? İkili ikili kalırız işte."
"Sanki sen ödedin aq bayan seo ödedi otelin parasını."
"Her neyse, kim kiminle kalacak karar verelim o zaman."
"Taş kağıt makas yapalım?"
"Çocuk musun seç birini git işte."
"Bak seni varya."
Jisung minho'ya doğru atılacakken kolundan onu tutup kendime çekmiş bir de garam'ın elindeki oda kartını alıp sertçe konuşmuştum.
"Çocukça davranmayı kesin hepiniz, oyun oynamaya ya da atışmaya gelmedik görevimiz var ve bir an önce bitmesini istiyorsanız kesin şunu!"
"Diyene bak."
Jisung kafa sallayıp valizini de eline aldıktan sonra jisung'u sürükleyerek asansörlere ilerledim.
"Niye sizi verdiler başıma ki anlamıyorum amir değil anaokulu öğretmeni gibiyim!"
"Tamam sakin."
Jisung'la birlikte yedinci kata çıktıktan sonra 430 numaralı odanın önüne gelmiştik.
Kartı okuttuktan sonra içeriye girdiğimizde jisung hızlıca odayı keşfe çıkmış bir yandan da bağırınıyordu.
Hata mı yaptım jisung'u seçmekle???????
"Jeongin burası bizim evden büyük!"
"Adam zengin jisung ne bekliyordun tek odalı bir yer mi?"
"JEONGİN JAKUZİ VAR!"
"Wow..."
Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapatırken jisung etrafta koşuşturuyor odanın perdelerine kadar dikkatlica izleyip heyecanlı yorumlar yapıyordu.
"Çok beğendim burasını! Jakuzide uyuyabilir miyim bu gece?"
"Oha artık! Çocuk musun jisung gel şuraya koşuşturup durma."
"Ama çok beğendim.. JEONGİN MANZARAYA BAKAR MISINNN!"
Bıkkınca yerimden kalktığımda ben de peşinden ellerim cebimde balkona çıktım ve güzel manzaraya baktım.
"Biraz daha bağırırsan atacağım seni şurdan."
"Aman ya için ölmüş senin, dede."
Odaya geri dönerken küçük olan siyah kutuyu yatağa koymuş ve açarak içindeki silahlara bakmıştım.
"Götünüzü hep ben toplamak zorundayım değil mi? Bıktım sizden."
"Çok gerginsin biraz rahatla bak o kadar tatile gelmişiz."
"Operasyon için buraya geldik gerizekalı!"
"Ama bu bir yandan tatil de yapmayacağımız anlamına gelmez?"
"İyi jisung iyi!"
Küçük kutuyu saklayacak bir yer ararken jisung bana 'ne yapıyorsun' der gibi bakıyordu.
"Şüphe çekersek odalarımızı arayacaklardır, bulamayacakları bir yere koymamız lazım bunu."
"Mantıklı.. Ama nereye koyacağız?"
Gözlerim odayı tararken kenarda duran havalandırmayı görmüş ve yatağın üstüne çıkmıştım.
"Tornavida lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
collaboration || hyunin
Fanfiction"Onunla aynı ekipte olmak istemiyorum!" "Tüh ben seninle aynı ekipte olmak çok istiyordum yang jeongin!" _________________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) aittir. Bunu başka bir sitede okuyorsanız, telefonunu...