8

557 94 118
                                    

"Kamera kayıtlarını zor sildim amınıza koyayım sizin! Bize diyorsunuz kavga yok planı batırmak yok diye çocuk gibi siz kavga ediyorsunuz!"

"Sen onu yang jeongine söyle lütfen benim yaptığım bir şey yok."

"Ben bunu döverim."

Yerimden kalkacakken jisung beni omzumdan bastırarak oturtmuş ve sinirle bakmıştı bana.

"Kavga yok! Yeter amk bıktırmayın adamı. Bir de koridorun ortasında kavga ediyorsunuz! Adamın odası bu katta hatta jeongin hyung'un yan odasında!"

"Bunu niye şimdi söylüyorsun amk!"

"Zaman mı bıraktınız? Geldiğimizden beri bağırışıp duruyorsunuz!"

"O bana çemkiriyor."

"Ben mi! Siktir git lan oradan!"

"Hala çemkiriyor."

Hyunjin sakince konuştuğunda gözlerimi sinirle kapatmış ve yatakta olan bedenimi geriye atıp yatmıştım.

"Hazırlanın da havuza gidelim."

"Evet çok güzel olur!"

"Ben gelmiyorum."

"Ben gelmiyorum."

Hyunjin ve ben aynı anda konuştuğumuzda ben gözlerimi açmış ve ona bakıp kaşlarımı çatmıştım.

"Size seçenek sunmadım teşekkürler. Ayrıca biraz oynaşırsınız umarım havuzda adamın nereden çıkacağı belli değil çünkü."

Yüzümü buruştarak kafamı salladığımda yerimden kalkmış ve jisung'u da alarak hyunjin'in odasından çıkmıştık.

"Gıcık it."

"Ben bile minhoyla bu kadar kavga etmiyorum."

"Çünkü o hyunjin kadar kuduruk değil."

"Haha emin miyiz?"

"Evet-"

"Ya jeongin sen moralini bozma ben jaeminle konuşacağım onlar sadece birden böyle sizin sevgili olduğunuzu duyunca şaşırdılar. Kendini üzme artık sabahtan beri ağlıyorsun.."

Jisung'un konuşması değiştiğinde bende kafamı yavaşça sallayarak önüme eğmiş ve üzgün bir ruh haline bürünmüştüm.

"İyi günler jeongin."

"Ah iyi günler efendim! Sizinde mi odanız bu katta?"

"Evet şu oda."

Eliyle odamın yan tarafını gösterdiğinde kıkırdamış ve bende parmağımla odayı göstermiştim.

"Odalarımız yan yana, ne güzel bir tesadüf olmuş öyle."

"Ahahah gerçekten tatlı bir tesadüf olmuş. Hyunjin nerede?"

"Biraz yanlız kalmak istedim şu olaylar yüzünden biliyorsunuz... Düşünmek istedim."

"Umarım ilişkini bitirmeyi düşünmüyorsundur?"

"Hayır asla. Hyunjin'i çok seviyorum, onu bırakmam."

Hyunshik bana samimi bir gülümseme verdiğinde ikimize veda etmiş ve odasına girmişti.

Jisung ve bende yandaki odamıza girdiğimizde jisung kıkır kıkır gülüyor bende ona göz deviriyordum.

Beni yaktıkları için hepsini dövecektim. Bir de hyunjin ile, ıy yani.

"Hadi şortunu giy sexy amirim!"

"Bi vuracağım şimdi sana göreceksin amiri de sexy'i de."

"Çok gerginsin relax biraz."

collaboration || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin