"Daha şimdiden kulaklarım acımaya başladı."
Bizimkileri sinir edicek şekilde konuşurken bana isyan eder bir şekilde bağırmışlardı. Jun yanıma gelip ellerimden tutarak beni büyük ışıkların yandığı yere doğru sürüklerken ben de ona ayak uydurdum ve gülerken dans eden insanların yanına geldiğimizde o dans etmeye başladı.
"Bugünü bekliyormuşsun resmen!"
"Evet normalde böyle görevleri kabul etmezdim ama eğleneceğiz diye geldim."
"Hiç görev bilinci olan insanlar değilsiniz ya.."
"Off bunu mu konuşacağız ya? Dans etsene biraz!"
Diğerleri de yanımıza gelirken çalan şarkı bitmiş yerine daha hareketli bir şey çalmaya başlamıştı.
Hepimiz karışık bir şekilde dans ederken jisung bu sefer önüme gelmiş ve ellerimi tutarak beraberinde kaldırıp ikimizi de dans ettirmeye başlamıştı.
"Daha şimdiden birilerinin dikkatini çektin bile."
"Ha? Kimin?"
"Arkana bak."
Jisung'un dediğiyle arkama dönerken elinde ne zaman aldığını bilmediğim şekilde içkisini yudumlayarak beni izleyen hyunjini gördüğümde gülümseyerek önüme döndüm.
"Söylediğime pişman etme."
"Ne dedim ya olanı söylüyorum."
"Bakarsa baksın banane."
"Oooo kudurtuyoruz sanırım?"
"Jisung ne alakası var?"
Gülerek konuştuğumda o da güldü ve ellerimi bırarak bana birkaç hareket gösterdi.
"Biraz kıvırt ya odun gibisin."
"İnsanların içinde oynamayı sevmiyorum, bir ağırlığım var sonuçta."
"Ağırlık mı kaldı bizimkilere bir bak."
Kalçasını gülerek bana vuran garama kahkaha atarken jisung'a hak verdim ve vücudumu oynatmaya başladım.
"Heh işte böyle. Hyunjin'in aklını biraz başından alalım."
"Şunları tekleyin jaemin'i bar taburelerine oturttum içki ayırtıyo hepimize."
"Salaklar."
Gülüp elindeki içkiyi aldım ve tek yudumda içererek boğazımın yanmasını görmezden geldim.
"Ohhh yarasın!"
"Birer tane daha getirsene."
"Sarhoş olursanız tanımamazlıktan gelirim hepinizi haberiniz olsun."
"Ben dayanıklıyım sizi bilemem."
"Chanyeol bu nasıl gömlek be kardeşim?"
"Pezevenk gömleği oğlum, yeni aldım nasıl?"
"Çok iyi bütün herkes düştü bak."
"Hani nerede?"
"Mal yürü."
"Hyunjin ve minho beyler teşrif etmeyecekler sanırım?"
"Onlar sıkıcı insanlar biliyorsun changmin."
"Ooo."
"Ooo."
"Ooo."
Diğerlerinin böğürmesine gülerek biraz daha edepsizleşmeye başlayan müziğe uyarak kalçalarımı da oynatmaya başladım.
"Ben eve döndüğümüzde bu geceyi herkese anlatırım yanlız."
"Ben videoya çektim."
"O videoyu bir yerlerinizde patlatmamı istemiyorsanız susun."
"Bazen cidden korkunç oluyor."
"GET ON THE FLOOR!"
Yanımda bağıran junoya bende katılmış ve bağırmıştım. Diğerleri de halime gülüyordu tabii, beni böyle görmemişti hiçbiri, Jisung hariç.
İş yerinde gerekmedikçe zevzeklikten hoşlanmazdım çünkü.
"Bu güzelliği alıyorum beyler."
Belime sarılan sıkı el ve sol tarafımda duyduğum sesle havada olan kollarım inmiş oynattığım bedenim de durmuştu.
"Tabii alın efendim, iyi eğlenceler size. Yalnız biraz uzakta öpüşürseniz olan var olmayan var yani."
Kafam hafif çakırkeyif olduğu için changmin'in bu dediğine gülmüştüm.
"Bir bardak daha iç aşkım oh."
Jisung'un zorla ağzıma soktuğu bir bardak içki sonrasında hyunjin beni belimden insanların arasına sürüklemiş ve daha sonrasında beni kendisine çevirip bu sefer iki elini de belime koymuştu.
"İyi dans ediyormuşsun."
"Eğlenmeyi bilirim gerektiğinde."
"Hmm."
"Buradalar mı?"
"Evet yanıma geldi hyunshik. Neden dans etmediğimi sordu."
"Ne dedin?"
"Seni izlediğimi söyledim."
"Doğruları söylemişsin en azından."
Kravatında gezinen ellerimi boynuna çıkarıp onu kendime biraz çektim ve bedenimi yavaşça hareket ettirmeye başladım.
"Kusura bakma fazla hareketli bir dansçı değilim ama idare edersin artık değil mi?"
"Ederim canım ne olacak?"
"İçtin mi sen?"
"Biraz, iyiyim ama."
Arkada çalan şarkı durduğunda dip dibe olduğumuzu yeni farketmiş olacağız ki ben boynundaki kollarımı o da belimdeki ellerini gevşetmişti.
"Bitti mi?"
"Bitti sanırım."
Tekrar çalmaya başlayan müzikten sonra birbirimize bakmış ve gülmüştük.
"Bitmemiş."
"Başım ağırmaya başladı, odaya mı gitsek?"
"Olur benim de başım ağırdı."
"Gel."
Elini bana uzattığında yavaşça tuttum ve beni sürüklemesine izin verdim.
Bizimkilere kaş göz yaparken parti alanından çıkmış otele doğru ilerlemiştik.
"Of kulaklarım patlayacaktı ya, uyumak istiyorum."
"Müzik sesinden yoruldum ben de."
Sessizce asansörü beklerken sonunda açılmış bizde içine girip odanın olduğu katı tuşlamıştık.
"Odaya gittiğimizde konuşalım, aklıma birkaç fikir geldi."
"Tamam konuşalım."
Kafamı sallarken ikimizin de bakışları yere doğru gitmiş birleşik ellerimizi gördüğümüzde de sakince ellerimizi geri çekmiştik.
Olaylar gittikçe garip bir hal alıyordu ve ben ne yapacağımı kestiremiyordum...
_______________________________________________
Okulda yb🤙🏻🤙🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
collaboration || hyunin
Fanfiction"Onunla aynı ekipte olmak istemiyorum!" "Tüh ben seninle aynı ekipte olmak çok istiyordum yang jeongin!" _________________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) aittir. Bunu başka bir sitede okuyorsanız, telefonunu...