5

673 82 42
                                    

Bu normal bir ev değildi. Burası tamami ile zevk alınmak İçin inşa edilmiş bir mekandı.

Amerikadan getirilen masa oyunları, onlarca soyu tükenmekte olan hayvanın kalıntıları ve değeri paha biçilmez tablolar.

"İşte depo şurası, gelen her ürünü bu deftere yazacaksın. aman diyeyim kimseye haber vermeden üst kata çıkma"

Genç oğlan içine girdiği depoyu büyük bir dikkatle incelerken Jaehyun söylenmeye devam ediyordu.

"Tahıl ve kuru gıdalar şuraya, etler arka taraftaki büyük dondurucuya, un ve şeker de şu bölmede sakın karıştırayım deme"

"Olur"

Dedi kendisinin bile duramayacağı kısık bir sesle.

"Peki neden üst kata çıkmamız yasak"

Jaehyun köşedeki masaya kalçasını dayayıp cebinden çıkardığı ucuz sigarayı dudakları arasına yerleştirdi. Diğer eliyle önüne bir sandalye çekip oturması için işaret yaptı.

Seungmin sandalyeye oturup yüzünü ona döndü.

"Bizim değil senin çıkman yasak, mutfak çalışanlarının yarısı üst kata çıkamaz sadece kahya wonyo, korumalar, garsonlar ve ben çıkabiliriz.

Sigarasından bir nefes çekip elinde bir kaç tane olan paketi ona uzattı.

"Al sende bir tane"

Mahcupca gülümsedi.

"Ah. Hayır ben alkol tüketmem"

Adam alaylıca gülümsedi.

"Sen kasaba çocuğusun nasıl olurda alkol içmezsin"

"Babam hiç içmezdi bu yüzden bizi de kendi gibi büyüttü.

"Hmm. Bizim patron her hafta şarap partileri verir, çeşit çeşit tüccar gelir buralara. alkolün dibine vururlar"

Derince bir nefes daha çekti.

"Bende buraya gelene kadar içmezdim ama bilirsin küflü bir ekmeğin için taze bir parça koyarsan oda bozulur"

Yaslandığı yerden uzaklaşıp söndürdüğü sigarayı bir kaç kıvılcım saçarken köşedeki tahta kutuya attı.

"Gelenleri not al yerleştir taze ve temiz olsun bir de günde bir kez korumalara yemek götür işin bu kadar başlarda biraz gırtlağına basarlar ama zamanla alışıp bırakırlar anladın değil mi?"

"Evet"

Buraya gelmesinin üzerinden 2 gün geçmişti. Kurallar katıydı. Üst kata ve haber vermeden ön bahçeye çıkmak yasaktı. Şuan ise Aklını kurcalayan Tek şey haberleri taşıyacak olan köstebek ile ne zaman tanışacağıydı.

O günün akşamı kapıdaki korumalara yemek götürmüş, yeni gelen meyve ve sebzeleri yerleştirmiş kalan vaktini de Jaehyun'nun peşinden giderek evin diğer 'sadece girebileceği' bölümlerini öğrenmişti.

Cahil kasabalı imajıyla herkesin gözünde basit bir hizmetli konumundaydı. Çoğu teknolojik aleti bilmediğini söylemiş, kendinden küçüklere bile kibar davranarak biraz daha bozuk bir aksanla konuşmuştu.

Jaehyun seungmin ve bir kaç erkek hizmetli onlar için ayrılmış mutfağa en yakın odada yemek yerken fazla ses çıkarmadan bir köşede onların sohbetini dinliyordu.

"Bu gece seon'lar geliyor, birazdan teslimat yapılacak sizler de bütün bardakları temizleyip silin yine wonyo dan azar işitmeyelim"

Jaehyun kendinden daha yeni ve küçük olan hizmetlilere görev verirken yarı açık kapı sonuna kadar açılmış kahya wonyo kaşlarını çatarak sınırlı bir ifadeyle bize bakıyordu.

"Bitmesi gereken tonla iş varken hayla burada oyalanıyor musunuz. Kalkın hadi misafirler bir kaç saat sonra gelecek"

Herkes ayağı fırlarken kendi önündeki tabağı almış bir bir odadan ayrılıyordu. Wonyo ise çıkmamış herkes onun önünden geçerken yüzündeki iğrenmiş ifadeyle onları izliyordu. Seungmin önünden geçtiği sırada eliyle onu göğsünden geriye ittirip kapıdan çıkmasını engellemişti.

"Dur bakalım sende kimsin"

Seungmin elindeki tabağı sıkıca tuttu. Sesi duyan Jaehyun ise hemen kapının ardında bekleyip söze atıldı.

"Yeni hizmetli efendim depoya ve korumalara bakıyor"

Üstünde kumaş gri bir pantolon, Fildişi bir gömlek ve siyah sveter olan gencin üstünü başını iyice kontrol etti.

"Garsonluk işini de becerebilir misin"

"Ah önceden bir jajemyong dükkanında çalıştım efendim elim hızlıdır"

İşte üst kata çıkmak için mükemmel bir fırsat.

"Çalışma süren uzayıncaya kadar kendi işini yap bir dahakine onlara katılırsın"

"Tabi efendim"

Wonyo oradan ayrıldığında Jaehyun seungminin omuzunu patpatlayarak onu mutfağa götürdü.

"Aferin evlat wonyo ne derse kabul etmeye çalış eğer bi şey hoşuna gitmezse hemen kapı dışarı ediverir.

Belki bugün ki davette üst kata çıkacak ve büyük patronu göremeyekti ama biliyordu ki bu mevsimde zehir işi durmuş tüm tüccarlar tavuk gibi aynı kümesin altına toplanacaktı.





















Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Venom | 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin