8

665 78 8
                                    

"İşte böyle"

dedi gri bileğine kadar uzanan çoraplarını beyaz çarşafta sağa sola hareket ettirirken. "onunla evlenmeyi düşünüyorum fakat burada İşim daha bitmedi para biriktirmem gerek"

gece yarısı İşleri bitmiş. Jaehyun Onun yatağında uzanmış evlilik hayali kurdu kızdan bahsediyordu. Bu sırada iki üç garson daha sıcak ve nemli geceyi sohbet ederek Serinlemek için onların odasına gelmiş keyifle ailelerinden ve arkadaşlarından bahsediyor, günün yorgunluğunu Kızıl Tatlı ekşi bir şerbet içerek atlatmaya çalışıyorlardı.

seungmin köşeye çektiği eski bacağı Sallanan sandalyeye oturmuş kendi odasının en dip köşesinde başını duvara yaslamış onları dinliyordu

"Sence gene gelecekler mi?"

Muhtemelen jaehyun'dan sonraki en tecrübeli garson olan jungwoo ucuz tütününü dudakları arasında içine çekerken etrafındakilere göz ucuyla bakarak sordu.

Jaehyun tchlayıp Pencereden dışarı baktı. "Bu sefer geleceklerini sanmıyorum Patron bu aralar herkesin girişini yasakladı"

seungmin nadiren açılan patronun muhabbetini Duyar duymaz gözlerini aralayıp kulaklarını açtı. "kesinlikle gelecekler Özellikle de bu dönem Tıpkı geçen sene olduğu gibi Tanrım gerçekten tuhaf zevkleri var"

Jaehyun oturduğu yerden gülüp onun sandalyesine vurdu "sen ne karışıyorsun be bu Bize düşmez kazanıyoruz işte paramızı gerisi bizi ilgilendirmiyor Ayrıca bu dediklerini wohan duysa burnundan getirirdi"

Jungwoo ağzına hayali bir fermuar çekip yarım ağız sırıtarak sigarasını tüttürmeye devam etti.

Seungmin neler olduğunu anlamak için daire şeklinde oturmuş adamların ortasında duran sehpayı uzanıp bir bardak şerbet aldıktan sonra fısıldar şekilde sordu.

"kim geliyormuş"

jaehyun umursamazca elini havada savurdu "Boş ver sen"

jungwoo omuzunun üzerinden seungmine yaklaşıp elini dizine vurdu.

"patronun hareminden bahsediyoruz"

Ortamdaki herkes Sessizce kıkırdarken seungminde de onlara katılıp samimi bir şekilde gülümsedi.

"nasıl bir harem kızlar mı geliyor?"

Jaehyun Hayır anlamında başını salladı "kızlar değil erkekler" seungmin şaşkınca Gözlerini açtı

"ne?"

Onun bu şaşkınlığı herkesi güldürmüştü "Boş ver sen anlamazsın" seungmin uzatmayıp bardağı ile beraber tekrar sandalyesine döndüğünde birkaç saatin ardından Tam uykuya dalarken bütün adamlar yorgunluk ve sarhoşluğun verdiği tembellikle oradan oraya savrularak kendi odalarına gitmiş seungmin yatağını temizledikten sonra başını yastığa koyup Kısa bir süre düşünüp Onun dışındaki herkesin uyumasını beklemişti.

38 dakika sonra sadece Pencereden hafifçe giren Ay ışığının aydınlattığı odada Küçük bir mum yakıp elbiselerinin arasına gizlediği kağıt ve kalemi Yatağın üzerine serip yarınki buluşmada meslektaşına vereceği kağıdı hazırlamaya başladı.






____________________________

29 K

Kim Joon sung

Min Gyu

Ji-min jae

Dae-jung
__________________
Wohan

K 7 K

Jaehyun M

O.B.G.Y.T.V

___________________________









___________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Venom | 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin