11 : " نخواب هزا ! "

59 14 13
                                    

عاقا سلام ما اومدیم
با یه پارت تقریبا طولانی 🤔

کاور رو دیدین ؟ این قسمت همه هستن انقدر همه هستن که یه سری شخصیتا تو کاور جا نشدن
اصلا 😂😂😂

آپ شدن " سندروم استکهلم " شد یه شب در میون 🤗
یعنی یه شب داریم ، یه شب نه !
الان امشب داریم پس ... ؟
بریم که پارت امشب رو شروع کنیم

با وُت و کامنتا از داستان حمایت کنین ❤

جانی با عصبانیت گفت : درست حرف بزن یه جای خارج از شهر کجاست ؟ درست حرف بزن .
زن با ترس گفت : الان آدرس دقیقش رو واست می نویسم تو رو خدا خواهش میکنم منو نکش !

صدای مردی شنیده شد : اولیویا ؟

جانی فهمید که کسی دیگه توی خونه اس سریع زنی که حالا فهمیده بود اسمش اولیویاست رو به داخل خونه هل داد و گفت : از جات تکون نخور صدات در نیاد هر دو تون خفه شین !

مرد با ترس سر جاش نشست و دستهاش رو آروم به نشونه ی تسلیم بالا آورد . اولیویا گفت : بذار برم کاغذ بیارم بنویسم .

جانی یه چشمش رو اولیویا بود و یه چشمش به مردی که پشت سرش بود گفت : لازم نکرده .
و بعد رو به نایل کرد و گفت : هر چی میگه بنویس .
نایل سریع گوشیش رو در آورد و مشغول تایپ کردن آدرسی شد که اولیویا می گفت .
بعد از تموم شدن حرفش جانی شروع به عقب رفتن کرد و گفت : حواسم به هر دو تون هست کلی آدم دارم که چشمشون رو شماست اگه بفهمم به پلیس زنگ زدین ... نمیخوام بگم چه بلایی سرتون میاد ...
و بعد رو به اولیویا کرد و گفت : به بچه های کوچیکت فکر کن ...

انقدر عقب رفتن تا از در خارج شدن و جانی سریعا نایل و جاش رو به سمت ماشینش هدایت کرد که جایی پارک شده بود که اصلا تو دید نبود
هر سه سوار ماشین شدن . نایل با استرس گفت : آدرسش رو سیو کردم برو از همین راه برو .

جانی در حالی که نگاهش رو به بیرون دوخته بود و خونسرد به نظر می رسید گفت : آروم باش نایل ! ما قرار نیست به اون مسیر بریم !

نایل با بهت گفت : تو دیوونه شدی ؟ تو دیوونه ای لعنتی ؟؟؟ جاش پیاده شو با هم میریم .

جانی با صدایی بلند و قاطع گفت : نایل ! چند دقیقه ساکت شو ... فقط چند دقیقه ...

جاش در ماشین رو باز کرد و گفت : لعنت بهت جانی !

صدای جانی جاش و نایل رو به خودشون آورد : از تو ماشین جُم نخورین من میدونم دارم چه غلطی میکنم ... اون آدرس کاملا ساختگیه ... متوجه استرس اون زن موقع دادن آدرس نشدین ؟

جاش دوباره در رو بست و گفت : منظورت چیه ؟
جانی گفت : ما به اون آدرس نمیریم ، ما به آدرسی میریم که اون زن ما رو میبره .

Stockholm SyndromeWhere stories live. Discover now