3

1.1K 32 0
                                    

Kevin ma mutatja be a barátnőjét és én már nagyon kíváncsi vagyok rá. Amióta itt lakok nem nagyon beszélek a barátaimmal és jó lenne végre szerezni egyet.

- Dani, hogy állsz?- Nyitottam be a szobájába.

- Így nem vagyok jó? Nem fogom kicsípni magam egy újabb picsa miatt.- Állt fel és közelebb jött hozzám.

- Most mit csinálsz?- Próbáltam hátrálni de ő csak közeledett.- Öhm..megyek megterítek.- Mentem gyorsan a konyhába. Pörgött az agyam, hogy mi lett volna ha ott maradok és nem szólok közbe. Miért csinálja ezt?

- Megjöttünk.- Kiáltott Kevin és én kissé megijedtem de mentem hozzájuk.

- Szia Kevin.- Öleltem meg mint mindig.- Szia, Bella vagyok és te bizonyára Kevin barátnője.- Mutatkoztam be.

- Igen én vagyok. Vivien.- Mondta kedvesen.

- Gyertek Beljebb. Az ebéd már kész van.- Közöltem velük amíg le vették a cipőjüket.- Dani!- Kiáltottam neki mivel még a szobájában volt.

- Jövök..- Sétált ki a szobájából. Leültünk az asztalhoz. Vivi Kevin mellé és így kizárásos alapon Dani mellém ült.

- Na és mesélj Bella.- Nézett rám a lány.

- Mit meséljek?- Nevettem kínosan.

- Te mivel foglalkozol.- Nézett kíváncsian rám.

- Driftelek.- Feleltem egyszerűen.

- És a rendes foglalkozásod micsoda?- Kérdezte erre én idegesen Danira néztem egy pillanatra majd vissza a lányra.

- Ez a rendes foglalkozásom.- Próbáltam higgadt maradni de az asztal alatt a lábamon már ökölben volt a kezem.

- Ez nem foglalkozás. Ez csak játék.- Nevetett ki bennem meg felment a pumpa.

- Mindjárt jövök.- Mosolyogtam és felálltam. Bementem a szobába és a szekrényemből bevettem 1 xanax-ot.

- Mit csinálsz?- Nyitott be Dani én meg szívrohamot kaptam.

- Semmit csak egy kis egyedül létre van szükségem.- Mondtam zavartan és le hajtottam a fejem.

- Figyelj..- Ült le mellém.- Én tisztellek téged és a foglalkozásodat is. Ne törődj ezzel a libával. Nem éri meg.- Fogta meg az egyik kezem.

- Köszönöm.- Öleltem meg.- Csak olyan rossz érzés, hogy ezt gondolja más arról ami nekem a hivatásom.- Mondtam a mellkasába.

- Tudom..de ő még szerintem azt se tudja mi az a gáz.- Mondta mire egy kis kuncogás hagyta el a számat.- És gondolj bele, egy olyan sportot csinálsz amit leginkább a fiúk. Még én se tudok férfi létemre ilyet mint te.- Simogatja a hátamat. Olyan megnyugtató volt és melegséget adott.

- Gyere ki az erkélyre velem.- Mosolyodtam el.  Csak bólintott majd fel álltunk és  kimentünk a szobából az erkélyre. Az asztal mellett mentünk el és én egy amojan "vagy most elmész vagy le töröm a körmöd" nézéssel néztem a csaj szemébe. Be mentünk. A lány nem volt ott viszont Kevin várt minket.

- Bells kérhetnék valamit?- Nézett rám Kevin. Csak bólintottam majd mondta is.- Így, hogy barátnőm van nem lenne fair vele szemben ha másokkal aludnék úgyhogy csak annyit kérnék, hogy légyszi menj át Dani szobájába.- Hát az agyamat el dobom.  Nem baj Bells, nyugi van ez így van rendjén. Őrizd meg a hidegvéred, mű mosoly fel.

- Érthető..rendben.- Vontam vállat.

- Köszönöm.- Ölelt szorosan magához. Miután el engedett Danira néztem aki vállat vont.

Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now