Pár nappal később Kevin el hívott sétálni
Éppen ültem egy padon és vártam míg ide ér az okos tojás. Vagy 10 percig vártam amikor végre ide talált.
- Na végre, hogy itt vagy.- Öleltem meg.
- Bocsi, volt egy kis dolgom. Na de mi volt múltkor? Miért mentél el? Dani semmit nem mondott.- Na ezt jól megcsináltam. Most mit mondjak neki? Azt, hogy a legjobb barátod tapizott? Na még mit nem.
- Jah csak segítenem kellett egyik barátnőmnek.- Legyintettem.- Na de veled mi újság?
- Minden jó. Megismertem egy lányt teganap a koncerten és oda vagyok érte.- Mesélte mosolyogva.
- Naa ez tök jó, örülök neked. Mindenféle képpen mutass be neki.- Boxszoltam bele a vállába.
- Rendben. De még semmi komoly nincs.- Mondta én meg nagyon boldog voltam hisz talált valakit.
Én meg már 2 éve szingli vagyok. Volt pár barátom. Lassan elfogadtam, hogy velem van a baj és megtanultam együtt élni ezzel.
- Figyelj..van egy tök hülye ötletem.- Nézett rám.
- Jól kezdődik.- Nevettem.- Essünk túl rajta.
- Költözz hozzám.
- Mármint.. Hozzád és Danihoz.- Fagytam le. Persze szívesen mentem volna mert legalább nem kell minden nap át járkárni hiszen kb minden nap együtt lógunk de azért na. Kicsit Dani miatt féltem.
- Igen. De csak ha szeretnéd.
- Már, hogy a picsába ne szeretném. Hisz a legjobb barátommal lakhatok együtt.- Álltam fel.- De Mikor?
- Akár most is mehetünk pakolni.- Rántott vállat.
- Akkor mire várunk.- Húztam fel a padról.
[...]
- Istenem segíts.- Mondtam a bőröndöm cipzárjával szenvedve ami végül sikeresen behúzódott.
1 hónappal később
Mostmár Kevinéknél lakok. A kis incidens óta ahogy tudom kerülöm Danit.
Ma koncertre mennek a fiúk és én is megyek.
20:28
- Bells gyere mert nem fogunk oda érni.- Mondta Dani. Miért ő?
- Mindjárt kész vagyok.- Mondtam rá se nézve.
- Kint várlak.- Csukta be az ajtót.
ruhám:
Hajam:
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...