12

763 25 0
                                    

race day Bitches

Itt vagyunk a versenyen es mielőtt beszálltam volna a kocsiba Dani jött oda.

- Ügyes legyél.- Adott egy csókot.

Be ültem a autóba és elindultam. Ugye úgy van a verseny, hogy 2 ember megy. Van egy követő és az aki elől megy, én elsőnek követő ként mentem és szerencsémre elértem az érintő pontokat, a követő köröm után egyből mehettünk vissza a pálya elejére és most én mentem elől. A terhelésváltással kicsit problémáztam de jól ment a kör. Sikeresen tovább jutottam.

Amikor oda értem a depómhoz levettem a sisakot amit a kocsiban hagytam majd kiszálltam.

- Büszke vagyok rád.- Ölelt át szorosan Dani.- Szeretlek.

- Szeretlek.

- Ügyes voltál.- Adott puszit apa is Ákos pedig megölelt.

- Köszönöm.

Belül rosszul éreztem magam egy kicsit...na jó, nagyon mert holnap utazok Mallorcára és nem tudja Dani. Nem engedné de nem akarom cserben hagyni Milánt, apu barátját és az a hely egy régi álmom. Spanyolul tudok úgyhogy ezzel nem lesz baj.

Amíg gondolkoztam ezeken a dolgokon Ákos hadonászott a fejem előtt.

- Belli.. föld hívja Bellát.

- Mi az?- Ráztam meg a fejem.

- Te jössz. Menj.

- Oké oké. Gyorsan felvettem a sisakot és gyorsan beültem a kocsiba majd a pályához mentem. Miután jeleztek, hogy indulhatunk  elindultam majd amikor váltottam volna fel hallottam egy csattanást. Ezután a kocsi se előre se hátra nem ment. A vontatóval kihúzták a kocsit a pályáról és egyből jöttek a fiúk és nézték mi lehet a baj.- A picsába!

- Mi történt bébi?- Jött oda hozzám Dani.

- Nem tudom. Egyszerűen csak elindultam és amikor váltottam volna fel hallottam egy hangot és a kocsi meg se mozdult.- Hadartam el miközben vettem le a sisakot és félig leszedtem magamról a versenyruhát, hogy ne sűljek meg.

- Semmi baj nem lesz, oké?

- Oké.- Mondtam majd adott az arcomra egy puszit és ment apáékhoz. Idegesen a hajamba Túrtam majd nem sokkal később Ákos jött felém.- Na? Mi történt?

- Kiszakadt a váltód.

- Istenem.

- Hé..nyugodj meg, nem lesz semmi baj. Versenyezni ma már nem fogsz de most szólok, hogy nem tudod folytatni.- Mondta majd megölelt és elszaladt.

- Kicsim haza szeretnél menni?- Nézett rám apu.

- Igen. És akkor össze pakolok.- Mosolyogtam rá halványan.

- Nem tudja, igaz?- Hallottam meg hátam mögül testvérem hangját.

- Nem. Nem akarja, hogy menjek de én akarok menni és Milánt sem akarom cserben hagyni.

- Ahogy érzed.- Nyomott puszit a homlokomra apa.

- Édesem. Haza megyünk?- Mentem oda Danihoz.

- Ha szeretnél akkor mehetünk, de nekem el kell mennem ma koncertre, tudod.

- Tudom, tudom. Megleszek.- Most jól jön a koncert ugyanis ha időben oda szeretnék érni Mallorcára akkor éjszaka kell indulnom. Daninak ma 2 koncertje lesz.

Haza érve fürödtem és amig a kádban ültem az instát néztem amikor értesítésem  jött.

T.danny_official

Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now