Reggel arra keltem, hogy nem a párnámon van a fejem és egy kéz pihen a hátamon. Oh nem lehet igaz.
Létezik ilyen?! Oké ne csesszük fel magunkat kora reggel. Óvatósan kimásztam volna! Csak hát felébredt a mocorgásomra ő is.
- Jó reggelt.- Mondta aranyos rekedtes hangon és hátára fordult így keze le került rólam de nem tűnt fel neki, hogy amúgy, hogy vagyunk. Várj! Azt mondtam aranyos?! Na ezt gyorsan verd ki a fejedből Bella!
- Neked is. De..el vennéd a kezed?- Emeltem fel a fejem utalva arra, hogy nincs jó helyen a nagy keze.
- Jah bocsi. Mennyi az idő?- Kérdezte és megnéztem mivel én magam sem tudtam.
- 10 óra.- Kezdtem birizgálni a haját nem tudom miért és amikor le esett, hogy mit csinálok gyorsan elkaptam a kezem.- Bocsi.- Erre lágyan nevetett egy aprót. Szóra nyitotta volna a száját ha nem hallunk meg egy nyávogó hangot.
- Jézusom.- Dörzsölte meg a szemét majd felállt és én is így tettem. Kimentünk a szobából és a gardrób felé vettük az irányt mivel onnan jött ez a fül szomorító hang.
- Mit csinálsz?- Néztem rá amikor oda értünk és ahogy megláttam őt a pumpa megint fel ment bennem.
- Hogy lehet ilyet hordani nő létedre?- Fintorodott el a verseny ruhámra és cipőmre nézve az ÉN ruhámban. Egyáltalán honnan vette a bátorságot erre?!
- Ennyi. Feladom.- Tettem fel a kezem és a versenycuccomat fel kapva és a bőröndömbe kapaszkodva be mentem a szobába és pár ruhát bele dobtam de újabb hangok ütötték meg a fülem.
- Normális vagy te?! Egyáltalán miből gondolod ezeket a faszságokat?!- Kiabált Dani.
- Mi a gecit csinálsz haver?!- Jött Kevin.
- Megmondom én neked mit csinálok!- Nevetett Dani bár lehetet hallani hangján, hogy ideges.- Elmegyek innen és ha már semmi közöd nem lesz ehez szólj és vissza jövök.- Felelte és vissza jött a szobába szintén bőrönddel a kezében. Csenben raktunk el néhány ruhát majd el köszönve Kevintől el mentünk.
- Figyelj Dani..- Kezdtem bele félénken mire rám nézett.- Én nem tudok hova menni és..- Mondtam lehajtott fejjel mire szavamba vágott.
- Ne is mondj többet. Gyere velem, be mutatom a Barátomat legalább otthon és én se unatkozok.- Vont vállat és rám mosolygott figyelve a barát szóra.
- K..köszönöm.- Öleltem meg hálásan. Beszálltunk a kocsijába és mentünk. 45 perc kocsikázás után megálltunk egy aranyos kis családi ház előtt. Kiszálltunk és a csomagtartóból kiszedve a bőröndöket be mentünk. Dani kinyitotta a bejárati ajtót.
- Sziasztok! kiáltott majd egy kedves nő jött oda.
- Szia kisfiam.- Ölelte meg majd rám tévedt a tekintete.- Ki ez a csinos lány?- Nézett vissza vigyorogva Danira.
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...