1 hete volt, hogy szakítottam Balázzsal.
A szekrényem előtt álltam és néztem, hogy milyen ruhát vehetnék fel Kevin bulijára ezért Danit hívtam segítségül.
- Dani segíts.- Kiáltottam neki ugyanis ő a konyhában volt. Meghallotta segélykiáltásomat és szalad hozzám.
- Mi a baj?
- Mit vegyek fel?- Estem kétségbe. Ő szó nélkül a szekrényemben kezdett turkálni.
- Ezt.- Mutatott nekem egy ruhát.
Sminkem:
- oké.- Mondtam majd ő kiment én meg felvettem a ruhát hajamat meg csak hagytam a vállamra omolni.- Bella kész vagy?- Jött be a szobába Dani és ahogy rám nézett elakadt a szava és lefagyott.
- Igen mehetünk.- Mentem ki mellette majd követett. Felvettük a cipőt és mentünk. Kevin már a kocsiban várt. Elindultunk majd amikor oda értünk Kevin felment a színpadra én meg ott ültem és néztem. Később oda jött Dani aki isten tudja hol volt eddig.
- Szia.- Ült le én meg mosolyogva fordultam felé. Feszült volt.
- Van valami?- Estem kétségbe.
- Nem. Vagyis de cs..csak..- És itt hagyott egy kis szünetet majd folytatta.- El kell mondanom valamit.
- Oké.- Mondtam egyszerűen.
- Amikor megláttalak valami megfogott benned. Aztán amikor hozzánk költöztél hihetetlenül boldog voltam, hogy láthatlak. És belül összetörtem amikor mondtad, hogy barátod van, majd szakítottatok és azt mondtad, hogy mást szeretsz akkor legbelül elhittem, hogy én vagyok az de a lényeg..a lényeg az, hogy nagyon tetszel...- Én annyira boldog voltam és elvesztettem az irányítást magam felett és megcsókoltam. Annyira meglepődött először, hogy azt elmondani nem tudom de amikor kapcsolt viszonozta tettemet.
Dani szemszöge
Elmondtam Bellának és az amit tett teljesen lesokkolt. MEGCSÓKOLT.
Méz édes ajkai az enyéimbe fonódtak és csak levegő hiány miatt váltak el ajkaink. Homlokát enyémnek döntötte és szemembe nézett vörös arccal és fülig érő szájjal. Egy pillanatra elnéztem és Kevin gyilkos tekintetét láttam.
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...