19

669 20 0
                                    

Ősz van.

Danival mindent megbeszéltük, eleinte kicsit nehezen jött helyre köztünk minden de újra a régiek vagyunk.

Az idei utolsó versenyről értünk haza, egyenest a fürdőbe mentem tusolni mivel meg izzadtam. Amikor mentem ki a fürdőböl láttam, hogy Dani maga elé bámul.

- Mi a baj bébi?- Ültem le mellé, meg akartam  simogatni az arcát de eltávolodott. Erre be Könnyeztem, rosszul esett.

- Hazudtál.- Mondta ridegen, érzelem nélkül és továbbra sem nézett rám.- Miért?

- Én...miben hazudtam?- Fogtam meg a kezét de elrántotta.- Ne csináld ezt, kérlek.-
Felállt, be ment a szobába, nem sokkal később kijött valamivel a kezében. Egészen addig nem láttam amíg a kis dohányzó asztalra nem dobta.

- Mostmár rémlik?- Emelte meg kicsit a hangját.- Mióta szedsz fogamzásgátlót?- Kérdezte de nem válaszoltam.- Azt kérdeztem mióta szeded?!

- Amióta együtt vagyunk.- Jött ki belőlem.

- Remélem szereted a kanapét.- Ment be a szobába. Elsírtam magam. Nagyon kivoltam ezen. Csalódott bennem. Jogosan. El kellett volna mondanom neki az igazat.

Próbáltam pihenni, de nem ment.
Hajnali 3-kor bátorságot vettem magamon és bementem a szobába. Szemi csukva voltak azt hittem alszik de amikor simogatni kezdtem az arcát fel kelt. Rosszul esett neki, hogy hazudtam. Azt hittem sose fog kiderülni.

- Miért nem alszol?- Törölte le könnyeit.

- Beszéljük meg. Kérlek szépen.- Ültem le az ágy szélére mellé. Bólintott és felült.

- Miért nem mondtad el? Velem van bajod?

- Dehogy is. nincs semmi baj veled...Én... én csak félek, nem tudom mi várna rám, ránk. A fájdalom a szülésnél. Érted? Megértem ha...szakítani akarsz mert te családot akarsz, egy kisbabát aki a te véred.- Könnyeztem be újra.- Bocsáss meg, hogy hazudtam, nem mertem elmondani.- Temettem kezeimbe arcomat és megéreztem a biztonságot nyújtó ölelését.- Ne haragudj.

- Semmi baj, én is hibás vagyok. Nem kellett volna így viselkednem veled. Nem tudtam.- Simogatta a karomat néha a hajamat.- De hé, én itt leszek, nincs mitől félned. Együtt erősek vagyunk, mindenben támogatlak. Ne aggódj.

- Ígérem, nem fogok több gyógyszert szedni.

- Szeretlek.

- Szeretlek.- Elkezdtünk szemezni, szépen lassan közeledtünk egymáshoz majd lassan de szenvedélyesen csókolóztunk.

2 évvel később

- édesem, meglepim van számodra, öltözz.- Szólt be a szobába. Izgulni kezdtem szóval próbáltam minél gyorsabb lenni.
Ruhának ezt vettem fel.

Ruhának ezt vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now