17

697 20 1
                                    

Fehér falak, fertőtlenítő szag. Kórház.
Miután körbe néztem az ágy szélére tévedt a tekintetem. Fejét lehajtva, kezemet fogva aludt...az az ember aki a legnagyobb fájdalmat okozta nekem, az az ember aki darabokra törte a szívem.
Aki miatt most itt vagyok.

Köhögtem egyet mire felkapta a fejét. Szemei vörösek voltak a sok sírástól és arca nyúzott volt.  Nem bírtam rá nézni.
Elmondhatatlan a fájdalom amit okozott számomra.

- Menj el.- Mondtam halkan rá nem nézve.

- Kérlek. Mit tegyek, hogy megbocsájts? Bármit megtennék de ha elveszítelek azt nem bírom ki.

- Menj ki a szobából... és az életemből is.  Nem tudok megbocsátani.

- Nézz rám.- Nyúlt felém.- Kérlek szépen nézz rám és mond, hogy nem szeretsz. Akkor békén hagylak.- Fordított szembe magával.

- Tudod, hogy erre nem vagyok képes. Csak hagyj békén... végleg.- Vettem le kezét az arcomról és el fordítottam a fejem. Tudtam ha szemébe nézek el sírom magam.

Kis idő elteltével egy nagyot sóhajtott és elment. Szeretem. De nekem ez sok volt.
Legyen boldog azzal a lánnyal ha ő fontosabb neki mint én.

Dani szemszöge

Tegnap volt életem legrosszabb napja. Életem szerelmét össze törtem és rám se bír nézni. Nehezen de tiszteletben tartom kérését és békén hagyom.
Ma elmegyek a lakásból. Beszéltem Lacival és hozzá költözök.
°

°

°

- Ugye tudod nem csinálhatod ezt..- Ült le mellém Laci. Rá se figyelve gyújtottam rá még egy szálra.

- Akkor elmondom mi történt.- Fordultam felé.- Az a hülye kurva bele rángatott a játékaiba. Te elmondtad Bellának aki aznap meg akarta ölni magát ha nem megyek időben oda. Aztán elküldött az életéből. És nem kéne ezt csinálnom? 2 nap alatt romba dőlt az életem. Az életem szerelme látni se akar. És ebbe bele őrülök.- Szívtam bele a cigibe.- Te nem tudod milyen érzés ez. Nem voltál ilyen gyökér mint én. 

Csendben be ment én pedig kint maradtam. Vissza kell szereznem Bellát. De nincs erom szembe nezni vele. Nem erdemlem meg. Miattam meg akarta ölni magát....
Borzasztó gondolatmenetemet egy hang zavarta meg. Betti hangja. Még tegnap elmondtam, neki mindent és, hogy ne keressen többé.

- Szia édes.- Jött ki hozzám.

- Tűnj el a szemem elől. Látni se akarlak.- Temettem kezeimbe arcomat.

- Nem tudod mit veszítettél el.- Ment el. Nem volt kedvem veszekedni senkivel.

Bella szemszöge

Pár hét telt el de úgy érzem bele halok a hiányába. Szeretem, de megcsalt és ez nagyon fáj. Az utóbbi hetekben a zenéit hallgatom folyamatosan, megnyugtat a hangja.
Helga és Bianka mindenben mellettem van és tartják bennem a lelket.

Most is épp videó hívásban beszélünk.

- Fel a fejjel csajszi, megcsalt. Mit kell még törődni vele.- Mondta Bianka.

- Te ezt nem érted Bius. Szereti de nem akar csalódni mégegyszer.- Szállt be Helga is.

- Biztos, hogy ő boldog azzal a lánnyal.- Dünnyögtem.

- Tudod, hogy hívják a csajt?

- Valami Betti azt hiszem.

- BETTI?- Kérdezte hangosabban Bius.- Csak 1 Bettit ismerünk igaz? A kép..amit küldött Laci, látszik a csaj bármely része?

- Öhm..igen, a haja, hosszú és barna.- Mondtam.

- Tudom ki az akivel megcsaltak téged.- Vigyorodott el ördögien.

- Kiss Bettina.- Mondta Helga.

- Az... lehetséges?- Kérdeztem.

- Most azonnal át megyünk.- Jelentették ki egyszerre és letették a hívást.

Vártam vártam és kopogásra figyeltem fel.
Ajtót nyitottam és a barátnőim álltak ott egy barna hajú lánnyal. Az nem lehet.

Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now