Tegnap jöttem haza. Nem bírtam elszakadni Danitól úgy ölelt és őszintén én sem akartam elszakadni tőle. Megnyugtatott a közelsége, az érintése, az illatta. Így voltunk kb fél óráig.
Amikor megnéztem őt, hogy fent van e akkor édesen aludt. Nem bírtam nem mosolyogni ezen. Kis idő múlva Anikó nyitott be.
- Jó újra látni.- Ült le az ágy végébe.- Jó újra látni, hogy jól érzi magát. Hihetetlen milyen hatással vagy rá.- Nézett rám majd Danira.
- Hát igen. Annyi lány akarja őt de ő...- Mondtam halkan nehogy felébredjen.
- Téged választott.- Fejezte be a mondatot és egyetértés ként Bólintottam egyet.
- Nem tudnám elengedni. Túlságosan is szeretem.- Mondtam miközben a szerelmem hátát Simogattam. Le néztem az arcára és elmosolyodott. Olyan édes volt.
- Hozhatok esetleg valamit? Úgy látom nem nagyon tudsz szabadulni.- Nevetett.
- Nem köszönöm. Majd fürödni szeretnék.- Mondtam majd Anikó kiment én meg már majdnem elaludtam amikor Dani mocorogni kezdett mire egyből felnéztem. Felemelte fejét és rám mosolygott majd meg puszilta az orromat.- El engedsz fürdeni?
- Hmmm... nem.- Bújt vissza eddigi helyére rajtam mire csak kuncogtam egyet.- Szeretlek.
- Én is téged.- Pusziltam bele a hajába. Hát úgy tűnik holnapra marad a fürdés. Na mindegy. Vissza aludt Dani és én is hamar álomra hajtottam a fejem.
Éjszaka közepén meg szomjaztam úgyhogy nehezen...nagyon nehezen kimásztam Dani karjai közül és kimentem a konyhába egy kis vízért. Láttam, hogy Ádám a kanapén ül de nem foglalkoztam vele. Sikeresen ittam és vissza mentem a szobába.
°°
°
°
°
- Sziasztok. Majd gyertek még.- Köszönt el tőlünk Zoli ugyanis megyünk haza.
Amikor beszálltunk a kocsiba a haza úton Dani végig vigyorgott.
- Min vigyorogsz ennyire.- Kérdeztem mire csak rám nézett majd vissza az útra. Megrázva a fejemet néztem ki az ablakon amikor megszólalt egy számomra szeretett zene amit fel hangosítottam és énekelni kezdtem.
I fell by the wayside, like everyone else
I hate you, I hate you, I hate you
But I was just kidding myself
Our every moment, I start to replace
'Cause now that they're gone
All I hear are the words that I needed to sayWhen you hurt under the surface
Like troubled water running cold
Well, time can heal, but this won't
Amikor a zene végére értem. Dani vigyorát az édes mosolya váltotta fel.
Nem kellett sokat várni ezután, hogy haza érjünk. Belépve a lakás ajtaján kaptam egy mini szívrohamot.
Ott volt Kevin, Laciék, Manu és Milo.
Egyszerre Ordították ahogy beléptünk az ajtón, hogy "üdv itthon". Nagyon boldog voltam és pár másodpercig csak a fiúkra és Danira néztem felváltva majd megszólalt a zene. Ekkor már tudtam, hogy ma a sárga földig fogjuk magunkat inni. Mindenkit végig Öleltem. Mivel este 6 volt elkezdtünk iszogatni.- Mesélj Bells, milyen volt a nyaralás?- Kérdezte Milo. Már javában ittunk szóval véletlen kijött a számon az aminek nem kellett volna.
- Nagyon jó volt. Ott volt valami Peti és aznap amikor haza jöttem megcsókolt baszki.- Nevettem el magam.- El Löktem magamtól és mondom barátom van ezt te is tudod, aztán be mentem a szállásomra. Hát a pofám leszakadt.- Nevettem még mindig. Na igen, az alkoholtól minden viccesebb és hát kitalálhatjátok...Miloval szakadtunk a röhögéstől.
- Ezek mi a faszt csinálnak kint?- Kérdezte Milo majd elindultunk ki mi az az erkélyre.
Na hát itt égtem ki teljesen. Manu és Laci táncoltak a többiek pedig énekeltek körbe állva őket.Valahogy este kilenckor csöngettek. Én meg ilyedtem mert azt hittem valaki rendőröket hívott ránk de miután Dani persze holt részegen ajtót nyitott.
Egy szőke hajú lány állt az ajtóban.- Zsófi. Hogy hogy itt vagy?- Ölelte meg őt Dani majd felém fordult.- Bébi ő a húgom Zsófi.
- Szia Bella.- Köszönt. Szimpinek tűnik lány.
- Mit keresel itt Hugi?
- Anyu hívott ezerszer de nem vetted fel és Bella se úgyhogy eljöttem megnézni, hogy mi van veletek de ahogy látom részeg vagy...megint.
- Mi az, hogy megint?- Álltam oda hozzájuk.
- Semmi szívem. Csak elmentem múltkor a konci után bebasztam.- Mondta a seggemet taperolva ami elég ciki volt a barátai és a húga előtt.
- Nem mondtad neki?
- Zsófi menj el.-
Zsófira néztem aki csak egy megvető pillantással jutalmazta testvérét majd elment.- Szóval....felelsz vagy mersz?- Kérdezte Laci. Persze mindenki benne volt. Amikor körbe ültünk az erkélyen én rosszul lettem. Éreztem, hogy sietnem kell a mosdóba mert hányni fogok. Lehet kicsit túl ittam magam.
Na a hányás után kezdődhetett a játék.
- Oké én kezdek.- Csapta össze a tenyerét Brúnó.- felesz vagy mersz Belli.
- Merek.- vágtam rá egyből.
- oké, akkor smárolj Danival minnél szenvedélyesebben.- Mondta majd én Danira néztem. Nem haboztam ajkaira tapadtam. Szenvedélyesen csókolóztunk, talán túl szenvedélyesen is amikor egy pillanatra elvált ajkaimtól.
- Ha így folytatod nem fogok tudni leállni.- Súgta úgy, hogy csak én halljam. Mivel még nem szólt Brúnó, hogy elég lesz folytattuk majd 2-3 perc múlva Laci szólt.
- Oké oké, elég lesz még a végén helyben meg fog dugni Dani.- Nevetett az összes fiú ezen a mondaton mi meg elváltunk egymástól.
Persze ittunk bőséggel még úgyhogy kb semmire nem emlékszek csak arra, hogy délután fele ébredtünk.
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...