Pár hónappal később
Az új házunkban vagyunk, egy panelben lakuk és a ház egyszerűen gyönyörű, imádom.
Délután 4 óra van és halálra unom magam. Gondoltam szólok Daninak aki valamit csinál a konyhában.
- Husii.. unatkozok és éhes vagyok.- Hisztiztem de amikor kimentem a konyhába nem volt ott. Benéztem a fürdőbe, ott sincs, a nappaliban sincs és a házban sehol. Kinéztem az erkélyen mert onnan látni a parkolót, nem volt ott a kocsija. Aggódtam ezért felhívtam.- Vedd fel kérlek, kérlek kérlek.- Túrtam idegesen a hajamba. Nem vette fel. Hívtam mégegyszer, és nem vette fel. Írtam neki és hívtam de semmi. Így hát idegesen járkáltam fel alá a lakásban majd nyílik az ajtó 20 perc után.
- Szia kicsim.- puszilt volna meg ha nem húzom el a fejem.- Mi a baj?
- Hol voltál?- Kérdeztem de nem válaszolt.- Hol a faszban voltál? Kérdezem mégegyszer.- Tettem keresztbe a kezeim. Ő még mindig némán áll és néz rám.- Válaszolj már az isten szerelmére.- Löktem meg.- Hívtalak ezerszer, írtam egy csomó üzenetet és semmi. Mi van veled? Az utóbbi időben semmit nem mondasz el.- És továbbra se szól semmit.- Idefigyelj Dani, ha nem mondod meg hol voltál elmegyek.
- Én.. én csak sétáltam.- Nyőgött ki valami hazugságot.
- Te teljesen hülyének nézel?- Háborodtam fel majd belebújva a cipőmbe az ajót nyitottam.
- Hova mész?- Fog rá a karomra.
- Nem tök mindegy? Te se mondod el akkor én se kötöm az orrodra.- Ezzel kirántottam a kezem és elmentem. Valamilyen oknál fogva Kevint hívtam, már hónapok óta nem beszéltem vele. Szerencsére felvette.
- Halo.
- Kevin, szia Bella vagyok.
- Tudom. Baj van?
- Igen. Átmehetek hozzád?
- Persze gyere.
- Rendben, 20 perc és ott vagyok.
- Okés. Szia.
- Szia.Beszélnem kell vele. Hisz mégiscsak a legjobb barátom.
Siettem szinte futottam és út közben eleredtek a könnyeim. Oda érve Kevinhez kopogtam az ajtaján és nyílt is.- Szia Kevin.
- Bells, gyere be.- Adott utat. Be mentem és leültünk a kanapéra.- Mi történt?
- Nem tudom. Eddig tök jó volt a kapcsolatunk de az utóbbi időben nem mond el semmit és ma szó nélkül elment de nem tudom hova és nem mondja el.- Túrtam a hajamba. Mielőtt mondhatott volna valamit Kevin csörgött a telefonom. Megnéztem ki az és a becenév láttán be könnyeztem.
- Sajnálom.
- Nem is haragszol?- Néztem rá de ő csak értetlen fejet vágott.- Azért amiért vele vagyok. Mert aznap este tudod mi történt.- Hajtottam le a fejem.
- Nem haragszok. Sőt bocsánatot kérek mert nem volt okom, kissé elborult az agyam és nem tudtam mit csinálok.- Tűrt félre egy tincsemet.- Barátok?
- Annyira hiányoztál.- Borultam nyakába.
- Ezt igennek veszem.- Simogatta meg a hátam. Amikor újra a helyemen voltam vissza tértünk a témára.- Szóval..nem tudod milyen oka lehet, hogy így viselkedik?
- Nem tudom, lehet megunta a várakozást mert egyszer történt valami és azóta nem tudok még lefeküdni senkivel. Egyszerűen félek. Lehet rá unt és van valaki más neki.- Láttam be a dolgokat.
- Ezt nem hiszem hisz szeret téged. Szerintem el fogja mondani ha bántja valami, de idő kell neki. Mit gondolsz, haza mész vagy itt maradsz ma?
- Szerintem haza megyek, biztos már alszik.- Álltam fel.- Köszönöm.- Öleltem meg.
- Micsodát?- Nevetett.
- Hogy vagy nekem. Nélküled nem tudom mi lenne velem. De mostmár tényleg megyek.- Indultam felvenni a cipőm.
- Elvigyelek?- Kérdezte mire bólintottam. Lementünk beszálltunk a kocsijába és haza vitt. A lámpák le voltak kapcsolva szóval alszik.
- Köszönöm, hogy haza hoztál.
- Nincs mit. Majd beszélünk. Jó éjt.
- Neked is.- Mondtam és kiszálltam a kocsiból majd be mentem a házba. Ledőltem a kanapéra és elaludtam.
Reggel a szobába ébredtem és mellettem édesen aludt Dani. Szóval éjszaka behozott. Annyira szeretem. Csak feküdtem a hátára és vártam, hogy felébredjen.
Egyszer csak mocorogni kezdett.
- Bells...- Motyogta.- Mit csinálsz?- Nevetett lágyan, fáradt reggeli hangján.
- Várom, hogy felébredj.- Simogattam a hátát mire kirázta a hideg.
- Vigyázz.- Mondta és reagálni nem tudtam az oldalára fordult és az ágyra estem. Nagy nevetésben törtünk ki és fölém kerekedett majd megcsókolt amit viszonoztam. Tegnap délután óta nem csókoltuk meg egymást.
{Saját felelőségre olvasd el. A következő sorokat}
Vadul csókolóztunk majd áttért a nyakamra. Néhány helyen meg is szívta a nyakam mire kellemeset sóhalytottam.
Eltávolodott de csak annyira, hogy le vegye rólam a falatnyi nadrágot, ahogy ezzel megvolt újra ajkaimra tapadt. Levette rólam a felsőmet is. Fordítottam Helyzetünkön így én voltam felül.Csók közben egyik mellemet kezdte gyúrni de erre hamar rá unt ugyanis mutatóujját végig húzva hasamon egészen a bugyimig amit lerántva rólam a sarokban végezte. nőiességemig ahol csiklómat kezdte izgatni mire fel nyőgtem. Erre csak elmosolyodott. Ismét alulra kerültem és két ujját belém helyezte amire egy óriási nyőgés hagyta el a számat.
- Ez tetszik mi?- Erre mégegy ujját belém helyezte.
- Kérlek.- Nyőgtem ki egy szót és tudta mire gondolok. Levette az alsóját és felém kerekedve újra szenvedélyesen a vágytól forrva csókolt meg majd lassan belém helyezte férfiasságát amire mindketten nyőgtünk egyet. Egy kis ideig hagyta, hogy meg szokjam a méretét.
Kis idő elteltével rá néztem és bólintottam ezzel jelezve, hogy mozoghat. így is tett én meg megállás nélkül egyre hangosabban nyőgtem. Nem mondom, hogy ő nem nyőgött mert igenis nyőgött és egyre közelebb kerültem a gyönyörhöz.
Gondolt egyet majd felült az ágyon és ölébe rakott majd olyan tempóban kezdett baszni, nem kellett sok hozzá, hogy elérjem a csúcsot. A nyőgéseimet szerintem a szomszéd is hallotta.
Dani ajkát enyémre tapasztotta, mégegy döfés és elélveztem, Daninak se kellett sok ő is elérte az orgazmust és lihegve feküdtünk le egymás mellé.- Elképesztő vagy.- Mondja lihegések közepette.- Ez csodálatos volt.
- Te se panaszkodhatsz.- Bújtam közelebb hozzá.- Szeretlek.
- Én is szeretlek.- Puszilta meg a fejemet majd elaludtunk.
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...