16

685 24 0
                                    

2 héttel később

Egyedül vagyok itthon, Dani a haverjaival találkozik ma nekem meg semmi tervem nincs.

Amikor a hajamat szárítottam mivel megmostam értesítésem jött messengeren.
Laci volt es egy képet küldött.
Amikor megpillantottam a fotót lefagytam, össze törtem belül. Fájt.

Lacika🤪

Ezt latnod kell csajszi, nagyon sajnalom🥺

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt latnod kell csajszi, nagyon sajnalom🥺

A könnyeim utat törtek maguknak és megállás nélkül folytak az arcomon. Nem tudtam mitévő legyek így eleinte próbáltam azt hinni, hogy csak szórakoznak.
Kimentem a konyhaba inni. Az agyam pörgött és a fájdalom mellé társult a csalódás, düh... elvesztem az irányítást magam fölött és a kezemben lévő már üres pohár erősen földet ért.
Majd az asztalon lévő dolgok földre lökése.
Kiabáltam és hangosan zokogva kérdeztem magamtól. Miért? Fáj, hogy megcsalt...de ami még inkább fáj, hogy így kellett megtudnom.

Kitartottam mellette es Mindig ott voltam neki. Teljes szívemből szerettem. És ő ezeket mind semmibe vette és eldobott.

Gondolat menetem közben a szobába mentem és egy nutella társaságában sírtam.
Majd kb 1 órával később végig futott az agyamon valami és a konyhába vettem az irányt.
Lehet életem legrosszabb döntése lesz, vagy talán a legjobb.

Dani szemszöge

Ma át mentem Lacihoz és Brúnóhoz. A szokásos baráti társaságunk ott volt.
Nagyon jól el voltunk majd 3 óra elteltével Laci nézett rám.

- Baj van?- Kérdeztem.

- Szerintem menj haza.

- Mi? Miért?- Dőltem hátra a kanapén és Bettit át karoltam.

- Tud róla Bella.- Jelentette ki bennem pedig a vér is megfagyott. Tudtam, hogy Bettire céloz akit akkor ismertem meg amikor Bella elutazott 3 hétre.

- Te elmondtad neki?!- Keltem ki magamból.

- Napok óta csalod őt!- Ált fel ő is.- Szerinted ezzel mit érsz el?! El veszted őt! El vesztetted. Bella értékes lány és nem ezt érdemli. Ő mindig ott volt neked. Segített ha bajban voltál, szeretett és még sorolhatnám! Ismerem Bellát és ha most nem indulsz el lehet, hogy egy életre elveszted. Tudod, hogy értem, úgyhogy kurva gyorsan indulsz haza és el mondasz neki mindent. És ne hagyd, hogy hülyeséget csináljon.- Szavai igazak voltak. Nem ezt érdemli. Szeretem Bellát. És most elvesztettem, örökre. Betti el csavarta a fejemet és bele vitt a játékaiba.

- Baszki.- Mondtam majd cipőmet gyorsan lábamra húzva siettem haza. Ideges voltam és utáltam magam.

Nem tudtam mire számítsak. Hogy találok rá, össze törve vagy már örök nyugalomban.
Szerencsére nem lakunk messze Laciéktól így 10 perc ideges utazás után fénysebességel szaladtam a lépcsőkön felfele majd amikor az ajtóhoz értem berontottam a lakásba. Az ajtóból rà látni a nappalira és a konyhára is. A konyhában a földön szilánkok darabjai voltak és a pultnál ott állt könnyeivel.

- Bella.- Ejtettem ki a nevét és közeledni kezdtem felé.

- Ne gyere közelebb.- Hátrált amíg a pult másik oldalához nem ért. Ekkor láttam, hogy a pólója a hasánál csupa vér.

- Nagyon sajnálom...nagyon nagyon borzalmasan sajnálom. Tudom, hogy egy életre meg utáltál és látni se akarsz és tisztában vagyok azzal is, hogy elvesztettelek. De nem tudnék a tudattal élni.- Néztem végig a szemébe könnyeimel küzdve. De a könnyek nyertek.

- Miért?

- Hidd el, hogy Betti semmit sem jelent számomra és közel sem olyan gyönyörű, okos, hihetetlen mint te. Kérlek. Nem akarlak elveszíteni. Bármit megtennék érted de ne hagyj magamra. Édesem.- Léptem felé egyet.

- Sajnálom Dani...- Hajtotta le a fejét. Azt az átkozott kést ha tudtam volna akkor elvettem volna.

- Micsodát?

- Szeretlek.- Mondta amit egy földre esés követett.

Oda szaladtam hozzá és már hívtam is a mentőket, ez idő alatt fel húztam hasán a pólót, hogy lássam az ottani sebet. Egy mély és hosszú vízszintes vágás volt.
És végre felvették a mentők.

- Jó napot.

- Jó napot, Telegdy Dániel vagyok. A barátnőm megvágta magát a hasán és  és most eszméletlen.- Hadartam el.

- Értem, kérem nyugodjon meg küldünk mentőt ami perceken belül ott lesz be hozzák a kórházba.

- Rendben, köszönöm.

a címet le diktálva mellé ültem a földön és az épp kezét a nagy tenyereim közé fogtam és vártam amíg ide érnek.

- Sajnálom, kérlek, nem hagyhatsz itt. Szükségem van rád, hallod? Bármit megtennék, hogy megbocsájts. Nagyon fontos vagy nekem.- Mondogattam majd megérkeztek a mentők.



Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now