Kb fél óra bulizás után jött a nyitótánc.
Mindenki a táncparkett szélén állt mi pedig az ajtóba mentünk utána elindult a zene.
Az Undo című zenére táncoltunk.[Ti fantáziátok milyen volt a tánc ]
- Nagyon ügyes voltál.- Mondtuk egyszerre egymásnak és megcsókolt.
A nyitótánc után 1,5 óra buli volt és jött a torta.
Behozták először a cukor tortát és mellé egy sodró fát amibe bele van égetve a nevünk.
Csókolóznunk kellett és úgy fotóztak le a tortával.
Ez volt a torta.
- Kérem a házaspárt, hogy ketten fogják meg a sodró fát.- Mondta a ceremónia mester és először én fogtam meg majd Dani úgy, hogy fogta rajta a kezem.- És ne kíméljétek a cukor tortát.- Mondta és szét vertük, darabokra nevetve. Majd azt gyorsan elvitték és fel seperték ami a földre került és elénk tolták az igazi tortát. Ami ugye ez volt.
[Csak magasabb]
Minden emelet más ízű.
A felső az csokis. Az alatta lévő tripla csokis.Mindenki evett majd a torta után már csak buliztunk.
Készültem egy meglepetéssel Daninak.
El is kértem a mikrofont amikor Dani a haverjaival táncolt és nem figyelt.
Meg állították a zenét.- Egy kis figyelmet kérnék.- Mondtam mire mindenki rám nézett. Dani előre jött és furcsálva figyelt.- Van az a zene, amire nemrég táncoltunk, régóta hallani akartad tőlem ezt a dalt. Hát eljött ez a pillanat.- Néztem Danira.
A DJ elindította a zene alapját és énekelni kezdtem.- Silent, I can't wait here silent
Working up a storm inside my head
Nothing, I just stood for nothing
So I fell for everything you said....- Dani meghatódva nézett és hallgatott. Láttam kb a zene felénél, hogy folynak a konnyei. Kevinnek mondott valamit és kapott egy széket majd leült. Arcát kezeibe temette.- At last I know what I should do
Undo my sad- Fejeztem be. Mindenki tapsolt, Dani felállt oda jött hozzám és szorosan magához ölelt.- Annyira szeretlek.
- Én is téged.- Mosolyogtam rá.
00:30-01:00 körül ért véget és mindenki ment haza. Nekünk szerencsére itt volt Dani sofőre Zsombi.
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...