- Te..- Mutattam rá dühösen.- Ki csinállak.- Löktem meg majd hajába kapaszkodtam és be húztam a házba.- Az én pasim kellett neked, mi? Hát megkaptad, legyetek boldogok. De készülj fel, nehogy téged is megcsaljon.
- Fejezd be. Nem hiába vagyok itt.- Mondta halkan.
- Hogy micsoda?
- Dani szóba se akar velem állni, nem akar rám nézni. Tegnap elmentem hozzá de rögtön el is küldött. Szét szívja az agyát, iszik. Ez nem az igazi Dani.- Mondta majd vett egy mély lélegzetet és folytatta.- Ki nem állhatlak de eljöttem mert Daninak szüksége van rád. Félek, hogy valami baromi nagy hülyeséget fog csinálni.- Mondta mire könnyes lett a szemem. Nem tudtam megszólalni.
- Bella, jól vagy?- Jött oda Helga.
- Nem. Nem vagyok jól!- Törtem ki.- Hogy lennék jól?! Mond meg. Szeretem Baszki.
- Menj el és beszélj vele.- Mondta Bianka mire megráztam a fejem.- De, mindketten romokban hevertek. Szedd össze magad és nézz szembe vele.- A többiek helyeslően bólogattak. Léptek ütötték meg fülünket így annak irányába néztünk. Mivel az ajtó nyitva volt még.
- Hali csajok, és Betti.- Jött közelebb Laci.
- Mit keresel itt?- Kérdeztem.
- Téged. Dani...szar paszban van. Nagyon nagyon nagyon szar paszban. És azt hiszem beszélned kéne vele.- Folytatta volna.
- Pont erről próbáljuk meggyőzni.- Mondták egyszerre a lányok.
- Ohh, te is?- Kérdezte furán Bettit mire az említett bólogatott.- Fura de oké. Akkor... beszélsz vele?- Kérdezte de mielőtt reagálhattam volna.- Szuper, öltözz és indulj.- Mutatott a szobám felé. A lányok bejöttek velem, hogy segítsenek. Végül ez lett a szettem.
- Indulj.- Mondták mire furán néztem rájuk.
- Tudod hol lakok.- Mondta Laci.
- Nálad van?- Kérdeztem mire bólintott.
- Esetleg még ma?- Kérdezte Bianka.
- Jó jó, megyek már.- Indultam meg de az ajtóban megálltam.- Biztos?- Kérdeztem bizonytalanul mire rám csukták az ajtót.
Szuper. Akkor nézzünk szembe vele. Hu, oké menni fog. Össze szedem magam, oda megyek. Hozzá...- Bíztattam magam amíg oda nem értem.
Ahogy az ajtó elé álltam remegni kezdett mindenem. Kb 10 percig szenvedtem mire kopogni mertem. Semmi, kopogtam még egyszer mire lépteket hallottam. Szűz máriám. Mostmár késő elfutni?
Nyitódott az ajtó, meglátott és sírni kezdett.- Bella. Istenem.- Esett földre.
Nem tudtam parancsolni magamnak. magamhoz Öleltem.
- Semmi baj.- Simogattam a hátát.- Semmi.- Próbáltam erős maradni. És hála istennek sikerült is.
- Borzasztó ember vagyok.- Sírt mégjobban nyakamba fúrva fejét.
- Nem igaz, Nem vagy az.- Toltam el magamtól, hogy szemébe nézzek. Letöröltem a könnyeit és simogatni kezdtem az arcát miközben átkarolta a derekam.- Hiányzol. Hiányzik a Danim. Hiányzik az életvidám kis bugyuta srác a mindennapjaiból, a kis mosolya mivel bármikor mosolyt csal az arcomra.- Mondtam végig szemébe nézve.- Vissza kapom?- Kérdeztem egy kis mosollyal. Bólogatni kezdett. Egy kis nevetés hagyta el a számat mire elmosolyodott. Hiányzott.
Szeretem. Úgy érzem meg tudok neki bocsájtani.- szeretlek.- Csókolt volna meg de megállítottam.
- Ne haragudj.- Hajtotta le a fejét. Nekem ez gyors és tudja.
- Haza jössz?- Hevesen Bólogatni kezdett.
Össze szedte a cuccát és elindultunk. Hamarabb haza értünk mivel a kocsijával mentünk. Felmentünk és mivel nem vittem magammal kulcsot kopogtam. A saját házamba, amiből a barátaim zártak ki. Na szép.
Helga drága kinyitotta az ajtót és Sikítozni kezdett. Majd elmondta, hogy mennyire örül nekünk és be mentünk. A többiek is ott voltak még.
Oda mentem Bettihez.- Köszönöm.- Öleltem meg.- Menj mielőtt meg kedvellek.- Nevettem mire ő is elmosolyodott és elment.
A többiek is elmentek így ketten maradtunk.
YOU ARE READING
Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVA
FanfictionSzigetvári Bella vagyok 19. Pesten lakok. 2 éve driftelek és imádom. A 22 éves bátyám Ákos ő is driftel. Legtöbbször edzésünk és versenyünk Tökölön van. Legjobb barátom Kövesi Kevin, amikor tudunk csak együtt lógunk bár nyáron koncertezik e miatt...