5

1.1K 36 0
                                    

Reggel korán keltem. Dani még aludt úgyhogy halkan kimásztam az ágyból és a fürdőszobában felöltöztem edzős ruciba ugyanis kedvem támadt futni. Miután felöltöztem vissza vittem az ágyra a pizsamám és az ajtó felé vettem az irányt amikor a torkomnál fogva a falhoz nyomott. Félelem át járta testem majd megszólalt továbbra is szorítva a nyakam.

- Most az öcsémre mész rá, igaz? Az ujjad köré csavarod majd ha meguntad el dobod őt is. Ismerlek, túlságosan is.- Suttogta a szavakat én meg már alig kaptam levegőt.

- Nem...ismersz.- Préseltem  ki nagy nehezen majd egy pofon csattant az arcomon.

- Hülye ribanc.- Majd itt hagyott én meg próbáltam rendesen venni a levegőt. Később amikor a földön a falnak dőlve szedtem össze magam az ajtó nyílt.

- Bells, mi történt?- Rohant a segítségemre Dani.- Gyere.- Emelt fel a földről és be vitt a szobába és letett az ágyra.- Hozok vizet.- Ezzel kiment és villámgyorsan egy pohár vízzel tért vissza. Oda adta majd leült mellém. Félelmet láttam szemeiben. Egy ideig csak csendben ültünk amit köszönök neki. Majd később amikor már jobban voltam kérdezett- Elmondod?- Csak bólintottam és elmeséltem neki mindent. Válasz képpen csak szorosan megölelt és kiment a szobából. Később kiabálást hallottam.

- Mi a szar?- Kérdezem magamban majd kimentem és egy szobába ahonnan hallani, oda mentem.

- Mi a faszért csinálsz ilyet?! Válaszolj már!- Ordítozott Dani.- Megint drogozol, igaz?- Ezt a kérdést egy földre lökés kísérte.- Rohadj meg.- Mondta majd kijött és szembe nézett velem. Szorosan magamhoz Öleltem majd eltolt magától és nyakamat kémlelte.

- Baj van?- Nyúltam ahoz a ponthoz amit nézett és a tükör elé álltam majd csodálkozva fordultam felé. Ő elment s konyhába és hozott egy konyharuhába jégzselét és óvatosan a nyakamra helyezte.

- Nekem el kell mennem, találkozok pár baráttal. Ha bármit csinál csak hívj. - Simította meg az arcom. Bólintottam és vissza mentem a szobába. Nagyon unatkoztam úgyhogy gondoltam próbálok beszélni Kevinnel. Hívtam is és hamar felvette.

- Haló?
- Szia Kevin.
- Bells, de rég beszéltünk. Hogy vagy?
- Én jól csak érdeklődni szeretnék mi     
  Van veled? Elköltözött már az a..had
  Ne mondjam mi?
- Nem. De én azt hittem utáltok engem?
  Akkor, hogy hogy hívsz?
- Mi nem téged utálunk hanem őt. De
  Akkor le is teszem. Félek, valamibe
  Bele zavartam.
- Rendben. Szia.

Majd amikor letettem Sóhajtottam és aludni próbáltam. Bár nem tudtam ugyan is jelzett a hasam, hogy bizony ő enni kér úgyhogy a konyhába siettem. Csináltam  2 szendvicset amit jóízűen fogyasztottam el.

2 hónappal később

Hát még mindig nem költöztünk vissza Kevinhez és azóta csak egyszer beszéltünk vele. Ádám rehabon van mert újra függő lett. Én azt se tudtam, hogy korábban drogozott volna. Ám változott valami. Danival ugyan barátok vagyunk és mindenben egymás mellett állunk, én egyre biztosabb vagyok benne, hogy többet érzek iránta mint barátság. De nem akartam, hogy tudjon róla bárki is mert még magamnak sem akartam bevallani.

- Belli.- Jött be Dani édesanyja.- Beszélhetnénk?- Ült le az ágyra.

- Persze. Miről lenne szó?- kérdeztem Kíváncsian.

- Én úgy látom, hogy a fiammal.- Utalt Danira.- Eléggé össze melegedtetek.

- Miből gondolja ezt?- Néztem rémülten.

- Néha este be szoktam nézni a szobákba és amikor ide bejövök és alszotok akkor legtöbbször össze bújva. Meg szokott ölelgetni és te is őt. És nem szokott ide hozni lányt, hogy itt lakjon még barátnőt se.- Mosolyog rám.- Dani közel került hozzád, ha veled van nem lehet letörölni a vigyort róla.

Amikor Megláttam(T.Danny)|✓|ÁTÍRVAWhere stories live. Discover now