𝗣𝗿𝗼𝗹𝗼𝗴

335 19 30
                                    

Hej. Nazywam się Kim [Y/N] i mam dziewiętnaście lat. Mój brat to Taehyung. Może czasami kłócimy się o byle co, to nadal go kocham. Miesiąc temu straciliśmy rodziców. Tylko, że oni nie umarli, zostali zabici. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że widziałam to na własne oczy.

Ha i co teraz zrobisz, nikt ci nie pomoże. – zaśmiał się ten psychopata.

Chłopaki, łapcie ją. – rozkazał swoim pomocnikom, a oni złapali mamę.

Puszczajcie! – krzyczała i wyrywała się im.

Kim, twój czas dobiegł końca, razem z tobą ucierpi twoja żonka. – uśmiechnął się szeroko naładowując pistolet.

Ostatnie słowa? – spytał.

Pożałujesz tego... – padł strzał, a potem kolejny, podczas gdy ja zamknęłam oczy.

To było najgorsze co przeżyłam w życiu. Dalej widzę jego przeklętą twarz. Nawiedza mnie w nocach i mówi, że będę kolejna. Policja nie jest zamieszana w tą sytuację. Nikt nie chciał mieć później problemów.

Nie wyróżniam się wyglądem wśród innych dziewczyn. Mam długie brązowe włosy, ciemne oczy tak jak każda koreanka i ponad 167 cm wzrostu. Mam lekkie problemy ze wzrokiem, przez co noszę soczewki w kolorze fioletowym. Bliscy od zawsze mówili mi że mam piękne oczy ale zbytnio nie przejmowałam się tym.

Czy uczę się? Tak, chodzę na studia taneczne. Odkąd byłam mała, marzyłam aby zostać tancerką. To moja pasja. Tańczę w każdej chwili i mam do tego naprawdę talent. Nawet w domu mam własne studio taneczne, które zrobili specjalnie dla mnie rodzice. Po ich śmierci, w domu jest bardzo cicho i pusto. Jesteśmy w nim tylko ja z Tae, a on sam w sobie jest bardzo duży. Rodzice nie byli biedni przez co w dzieciństwie niczego mi nie brakowało. Mama była lekarzem, a tata pracował w znanej firmie przez co często wyjeżdżał w podróże służbowe.

Jeszcze wtedy tak myślałam...

Bohaterowie:

Jeon Jungkook

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jeon Jungkook. 24 letni psycholog. Wysoki, przystojny brunet, pracujący w centrum Seulu w swoim gabinecie. Pomaga innym zawodowo, ale prywatnie niezłe z niego ziółko. Pomógł już wielu osobom, lecz czy zdoła pomóc biednej [Y/N]?

 Pomógł już wielu osobom, lecz czy zdoła pomóc biednej [Y/N]?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Psychopathic Love | Jungkook x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz