𝟭𝟮. 𝗦𝗺𝘂𝘁𝗲𝗸

69 9 1
                                    

Ze snu wybudził mnie mój budzik. Wskazywał na wpół do siódmej. Jęknęłam niezadowolona i podniosłam się. Lecz niemal od razu dostałam powiadomienie w telefonie. Włączyłam go, zastanawiając się, kto mógł do mnie napisać. Spięłam się, gdy zobaczyłam, kto to był.

Jimin:
Cześć kochanie, co robisz?

Jimin:Cześć kochanie, co robisz?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ja:
Dopiero wstałam. Możesz mnie tak nie nazywać?

Jimin:
Nigdy, kochanie💜

Zmarszczyłam brwi i przeklnęłam pod nosem.

Ja:
Zaczynasz mnie naprawdę denerwować.

Jimin:
Też cię kocham <33

Ja:
Idiota.

Jimin:
Jesteś na mnie zła za to co wczoraj powiedziałem? To była prawda, skarbie🔥

Ja:
Daj mi spokój.

Jimin:
Wstydzisz się tego? Wkrótce i tak będziesz moja.

Ja:
Zapomnij. Już ci mówiłam, nic nigdy między nami nie będzie.

Jimin:
Nigdy nie mów nigdy🙃🙂

Ja:
Albo się ogarniesz albo powiem Taehyungowi.

Jimin:
Niby co mi może zrobić? Nic.

Ja:
Może ci wpierdolić, jeśli go o to poproszę.

Jimin:
Jaka ty jesteś naiwna, skarbie.

Wyłączyłam telefon i rzuciłam nim o łóżko. Dlaczego on z samego rana musiał mnie denerwować?

W złym nastroju pojechałam z bratem na uczelnię. Tae od razu zauważył, że nie miałam humoru, ale nie wypytywał się mnie o to. Widocznie nie chciał mnie jeszcze bardziej dołować.

Droga zajęła nam niewiele czasu i wysiadłam z auta, mrucząc pod nosem ciche pożegnanie. Prosto udałam się pod salę, gdzie miałam mieć wykład. Siedziałam ze spuszczoną głową na ławce i nie zwróciłam nawet uwagi na moment, gdy zjawili się moi przyjaciele.

– Heeej. Nie masz humoru, co jest? – zapytał Chan i objął mnie ramieniem.

– Proszę, nie denerwujcie mnie dziś. – westchnęłam i oparłam głowę o ramię chłopaka.

– W porządku. Gdy zobaczymy chuja Jaehyuna, to zrobimy mu niezły wpierdol. – oznajmiła poważnie Mia.

Nie pytali się mnie o nic więcej. Po prostu nie dążyli tematu. A ja przez cały dzień nie mogłam się na niczym skupić. Moją głowę zaprzątało wiele myśli i doprowadzało mnie to do szału. Jimin, Jaehyun i tajemnice mojej rodziny sprawiały, że czułam się bardzo źle. Chciałam z kimś o tym porozmawiać, lecz jedyną osobą do tego odpowiednią był Jeongguk. Nie chciałam mu się spowiadać ze wszystkich swoich problemów. Miał na pewno swoje życie i nie obchodziły go moje zmartwienia. Nikogo nie interesuje moje życie.

Psychopathic Love | Jungkook x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz