𝟭𝟭. 𝗗𝗿𝘂𝗴𝗮 𝘄𝗶𝘇𝘆𝘁𝗮 𝗶 𝗹𝗶𝘀𝘁

74 8 1
                                    

Tak jak zwykle rano, obudził mnie mój budzik. Lecz dzisiaj z racji iż mam na dziesiątą wizytę u psychologa, zdecydowałam się nie iść na wykłady. I tak miałam ich dziś bardzo mało, więc nie było sensu jechać tam tylko na chwilę.

Długo zastanawiałam się w co mogę się ubrać. Chciałam wyglądać na spotkaniu ładnie, ale i też przyzwoicie. W końcu znalazłam coś odpowiedniego. Była to chłodno brązowa sukienka do połowy ud na ramiączkach.

 Była to chłodno brązowa sukienka do połowy ud na ramiączkach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Stwierdziłam, że nawet w porządku wyglądam. Zrobiłam też od razu swój codzienny makijaż i zeszłam do kuchni. Zastałam tam swoje brata, który siedział już przy stole i jadł jajecznicę na śniadanię. Zauważyłam, że zrobił też porcję dla mnie.

– Cześć. – przywitałam się i powitałam go całusem w policzek.

– Hej, zrobiłem też trochę tobie. A i ładnie wyglądasz. – powiedział i podał mi talerz z jedzeniem.

– Dzięki. – posłałam mu wdzięczny uśmiech po czym usiadłam obok niego.

Zjadłam w spokoju śniadanie, popiłam sokiem i wzięłam swoje leki. Taehyung poinformował mnie przy okazji, że dziś ma wolne w pracy i może mnie zawieźć na wizytę. Przystałam na to i miałam jeszcze chwilę wolnego czasu, więc usiadłam na kanapie i poprzeglądałam wiadomości na telefonie.

Zauważyłam post Jimina, na którym byłam ja i on wczoraj w parku. Zrobiliśmy sobie tam zdjęcie, a on wtedy pocałował mój policzek. I akurat musiał to wstawić oraz dodał opis "me and my love🔥". Co za głupek, jeju.

Nie było nic ciekawego, ludzie chwalili się na Instagramie swoim jakże interesującym życiem, aż przyszło mi powiadomienie. Oczywiście wiedziałam od razu do kogo ono należy.

Jimin:
Cześć, piękna💖

Jimin:Cześć, piękna💖

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ja:
Cześć, Jimin.

Jimin:
Co słychać? Robisz dziś coś ciekawego?

Ja:
Nie idę na zajęcia, bo mam psychologa. A oprócz tego to nic nie robię, ale wieczorem będę się chyba uczyć na egzamin.

Jimin:
Miłego dnia!💋

Psychopathic Love | Jungkook x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz