1 - Viata noua prieteni noi

10.8K 357 16
                                    

- La dracu! Vocea mea răgușita răsuna in toată camera. Limba mica a ceasului, indica ora 8:20 ceea ce înseamnă ca mai am 40 de minute sa ma aranjez si sa plec la scoala, noroc ca nu sunt ca restul fetelor care se îmbracă in sute si mii de culori de parca ar fi vomitat un curcubeu pe ele, mie nu imi trebuie nici 5 minute pentru a-mi alege hainele.

Imi i-au bluza si blugii cu care urmează sa ma îmbrac si merg la baie sa fac un dus, spre marea mea bucurie, baia se afla in camera mea. Tatei nu ii place sa împartă o baie nici cu prietenii lui care vin uneori sa doarma pe la noi, darămite cu o adolescenta ca mine, mai ales ca obișnuiesc sa imi las prin baie parfumul, machiajele sau alte obiecte.

Dupa ce termin dusul imi trag pe mine blugii negri si tricoul mulat de aceeași culoare, si imi perii parul lăsându-l sa imi cada pe spate ca o cascada neagră ce ajunge pana la omoplati. Mai trebuie doar sa ma dau cu rimel si tus. Ma incalt intr-o pereche de conversi negri, imi bag telefonul in buzunarul pantalonilor, i-au din dulap geaca neagră de piele si imi pun pe umăr geanta de scoala, dupa care ies pe usa si cobor scările spre bucătărie.

Mai am 20 de minute, destul pentru a mânca si a ma ruga de tata sa imi dea masina lui deoarece mi-am dus lamborghini-ul sa il fac din negru - alb, mi se pare ca arat mai sexy intr-o masina albă.

- Neata, barosane ! Strig către tata cand ajung la usa bucătăriei. Obijnuia sa imi spuna "printesa" dar imi este de ajuns ca sunt crescută ca una, având in vedere ca locuiesc intr-o casa mare cat un palat, nu vreau sa mi se mai si spuna asa, m-am certat cu el ore întregi pana sa il fac sa renunțe la "printesa", dar odata ce i-am zis ca ii voi spune "barosane" s-a calmat si a fost de acord.

- Neata, scumpo! Zice tata in timp ce i-a o gura din cafeaua prea fierbinte făcândul sa se strâmbe. Fata lui era atat de comica incat nu m-am putut abtine si am izbucnit intr-un ras isteric.

- Nu e amuzant ! Tipa in timp ce isi tinea limba afara, lucru care m-a facut sa rad si mai tare.

- Cum spui tu, barosane. Ii zic cu un zâmbet mare pe fata si trec pe langa el ca sa imi pun un bol de cereale cu lapte. Ma asez la masa si in timp ce mănânc, dezbat in gând daca sa ii cer tatei masina sau sa merg cu autobuzul. Stai, ce naiba ? Eu cu autobuzul ? Doamne, scoala asta ma tampeste trebuie sa fumez ceva ca sa imi revin.

- Auzi, ma întrebam daca imi dai masina ta azi ? Il intreb putin reținută si ma uit in bolul meu care acum e gol. Sa cam enervat cand a auzit ce vreau sa fac eu cu masina, desi nu inteleg ce e asa mare scofala la o adica el isi vopseste "bijuteria" cand are chef.

- In nici un caz ! Mergi cu autobuzul pana iti vine masina . Ah, la naiba ce dracu fac acum?

- Oh, te roog. Lungesc cam prea mult cuvantul punând accent pe el, sti ca te iubesc, nu? Spun si fac fata de catelus plouat, mereu are efect fata asta.

- Nu, nu, nu si de data asta, fara fata de catelus bleg si nu iti mai merge cu " te iubesc ". Imi răspunde tata serios, dar pot vedea in ochii lui albaștrii ca nu mai rezista mult .

- Nu vrei sa întârzii in prima zi din ultimul an, mai ales ca merg la o scoala noua, nu? Ma uit la tata si afisez un zâmbet dracesc pe fata .

- Bine fie! Zice tata nervos . Ha! Maya 1 - Tata 0 . Sar repede din scaun si fug către cheile ferrariului lui tata , dar cand sa pun mana pe ele, el mi-o i-a înainte si le baga repede in buzunar . Ce dracu ?

- Nu asa repede ! Nu am zis ca iti dau masina, ma refeream ca te duc eu cu motocicleta .

- Nici nu ma gandesc sa ma urc pe chestia aia pe 2 roti! Spun către tata cu o fata mai mult decât nervoasa.

- De ce ? Ti-e frica ? Ma întreaba si acum el e cel care are un zâmbet de diavol pe fata. Oh, la naiba de ce mereu trebuie sa câștige el ?

- Nu ! Doar ca, nu vreau ! Evident ca nu mi-e frica, dar la cat de bine arata s-ar putea sa il creadă aia prietenul meu . Pentru vârsta lui, tata arata super bine, poarta tricouri mulate care ii scot muschii mari in evidentă, parul lui castaniu il tine putin dat pe spate si e cu un cap mai mare ca mine.

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum