23 - O ultima sansa

2.4K 172 2
                                    

Dupa ce m-am certat cu ea mai bine de 20 de minute , am cedat fiind de acord cu planul ei stupid de a face pe maimuțele in încercarea de a ne cațără pana sus la geamul camerei sale , fara a insta pe usa ca niste oameni normali .
Adica na ... stiu ca am cam intors planul in favoarea noastră si le-am dat teapa baietilor lasandu-i fara marfa , dar ce ar putea face acum ? Fapta e deja consumată , bomba sau bombele nici nu stiu sunt la noi si orice ne-ar face nu o sa primească nimic . Dar oricum nu cred ca ar fi capabili sa ne faca vreun rau pentru a pune mana pe lucrul care le poate spulbera toate afacerile de unde isi scoteau banii . Nu ar putea sa ne faca rau . Nu ?

- Da-o dracu de treaba! Suier nervoasa cand am observat ca Rebecca deja intrase pe geam in camera ei , doar eu stateam ca o fricoasa jos pe iarba care inca mai era calda sub palmele mele .

M-am ridicat de pe ea scuturandu-ma de mizeriile ce s-au lipit de mâinile mele , mulțumind domnului ca am avut geniala idee de a-mi lasa geamul deschis . E pai , știam eu ce știam .
Parca aveam un feeling ca nu voi regreta daca las geamul deschis.
Am mai stat câteva minute privind in sus spre geamul meu care, parca asa dintr-o data pare atata de înalt de parca as urca pe turnul lui Rapunzel , si m-am încurajat singura spunându-mi ca va fi bine , trebuie doar sa imi i-au lucrurile apoi o sa plec . O sa plec si voi scapa . Scap de Harry , scap de vacanta asta data dracu' , si poate multumita lui Dumbezeu toată viata mea ca reveni la normal.

Dar totuși .... am unele rețineri. Nu cred ca vreau sa plec de langa Harry . Sau vreau ? Nu .. nu vreau , dar nu il plac ! Nu-i asa ? Adica nu as putea sa il plac , oricum nu va fi nimic intre noi niciodată , nu cred asa ceva . Nu se poate . El nu e genu ala de persoana dar la naiba ! Daca as pleca ... m-as simți asa expusă la toate pericolele asa , cand sunt cu el chiar si cand nu e langa mine , chiar si atunci cand el era plecat pe la dracu-n praznic si eu eram acasa ma simteam in siguranta . Si acum ma simt in siguranta , simt ca daca sunt prin preajma lui nimeni si nimic nu imi va face rau , ma simt asa protejata langa el . E asa bine .
Nu ca nu as putea sa am si singura grija de mine .. dar tot e mai bine cu el . El . Harry . Cred .... cred ... dar nu stiu . Oare sunt indragostita ? De el ? Mnu ... nu se poate , nu imi dau eu voie sa ma indragostesc de el . Nu . Gata asta e , nu si nu si nu si nu .

Mi-am scuturat capul realizând ca am pierdut si noțiunea timpului de cand ma cert cu mine , inca stand cu capul in sus care deja a amorit si am inceput sa ma catar . Ce o fi o fi , daca pic asta e daca nu doamne ajuta ! Imi voi lua lucrurile si o sa plec de aici cat ai clipi .

Harry's P.O.V

Stau in camera ei din cabana de mai bine de jumate de ora . Ar fi trebuit sa se întoarcă pana acum , de ce nu au facut-o ? Firar! Daca a patit ceva ? Daca s-a rănit ? Daca ... NU! Stop ! Nu vreau sa ma mai gandesc la asta pentru ca voi ajunge sa distrug camera de nervi. Știam eu ca trebuia sa le urmăresc . Inca nu imi vine sa cred ca ne-au pacalit, dar totusi trebuie sa recunosc ca au fost inteligente la faza aia , nu stiu cum au reușit sa faca in asemenea plan bun si doamne nici nu vreau sa ma gandesc cum au ajuns ele sa pună amâna pe acele bombe pentru ca nu stau bine cu inima in momentu asta . Niciodată nu mi-ar fi trecut prin cap ca Maya ar fi in stare de asa ceva ,știam ca nu e ca restul fetelor asa de fricoasa are tupeu fata si mult curaj ceea ce e de admirat . Nu vezi zilnic fete care sar pe camioane ca sa pună mana pe explozive .

Ne-am dat seama foarte tarziu ca a fost o fundătura pentru ca ele sa câștige timpul necesar sa isi pună planul in aplicare . Am avut noroc cu Sean care le are cu tehnologia si a reușit sa intre in nu stiu ce baza de date de unde a scos mesajele care le-a primit de la mama ei unde scria locul pe unde va trece transportul , exact ce ne trebuia .
Oricum , asta nu mai conteaza acum . Eu stau in camera ei si o astept iar Liam sta in camera Rebeccai in timp ce restul sunt jos la parter . Am decis ca e mai bine asa fiindcă noi suntem mai apropiați de ele , bine cel putin Liam pentru ca eu am dat rau cu batu-n balta zilele astea . Dar nu ma las , trebuie sa o cuceresc mai ales acum ca mi-am dat seama de ceva . Adica nu as putea spune ca mi-am dat seama , dar mi-am facut in sfârșit curajul sa o recunosc . Eu sunt indragostit . Sunt indragostit de Maya .

Sincer , nu stiu cum s-a intamplat asta dar pur si simplu ... ma trezeam seara ca ma gandesc la ea dar nu cum o fceam inainte . Acum nu ma mai gândeam la cum ar arata ea sub mine , fara haine gemandu-mi numele in timp ce eu intru in ea . Acum ma gândeam la cat de mult vreau sa o tin in brate sa o sarut in spatele urechii , la punctul ei sensibil , si sa ii soptesc lucruri frumoase in timp ce ea adoarme pe pieptul meu .
Continuam sa ma gandesc la lucrurile frumoase ce s-ar fi putut intama daca nu eram eu asa un idiot pana ce am auzit niste zgomote si gafaieli venind dinspre geam .

- Maya ? Spun eu afirmatia ieșind mai mult ca o intrebare . Știam ca e ea dar nu stiu de ce am foat nesigur .

Desi era întuneric am putut sa vad cum a tresărit la auzirea vocii mele si ochii ei, care erau luminati de luna , cum ma priveau parca speriați . Doamne nu . Nu vreau sa fie speriata . Nu se poate sa fie speriata de mine , niciodată nu i-as face rau chiar daca ma zapaceste de imi vine sa o jupoi de vie .

- H-Hary ? Zice ea bâlbâita facand câțiva pași in spate

- Nu , stai ! Tu .. tie ti-e frica de mine ? Maya , nu ti-as face rau niciodată sa sti . Nu trebuie sa te temi , nu as fi in stare sa te rănesc chiar daca m-ai enervat rau azi cand m-ai păcălit . spun eu blând facand câțiva pași spre ea . Simt nevoia sa stau cat se poate de aproape de ea .

- Harry ... i-imi pare rau eu -

- Nu e inregula , doar iartă-ma si hai sa plecam !

- Poftim ?

- Uite , stiu ca am fost un nesimțit zilele astea si ca esti suparata pe mine pentru ca iti tot ascund lucruri dar te rog iartă-ma . Nu imi mai pasa de rahatul de azi , ma doare undeva de bombele alea vreau doar sa ma ierti , sa imi oferi o ultima sansa sa iti arat cine sunt eu cu adevarat . Vino cu mine ! Spun asezandu-mi palmele mari pe obrajii ei micuti care ard ca focul

- Harry , n-nu pot . Nu pot sa plec din excursie , ce o sa creadă profesorul si ... Nu pot .

- Te rog. Tot ce iti cer e o ultima sansa , vreau sa vi cu mine si o sa iti zic tot , tot ce vrei sa sti despre mine , familie , prieteni .. orice . Nu iti fa griji de profesor vorbesc eu cu băieții sa ii spuna ca nu te-ai simțit bine si ca a trebuit sa pleci de urgentă acasa o sa rezolv asta cumva dar te rog . Oferă-mi aceasta ultima sansa . Zic apropiindu-ma tot mai tare de ea in asa fel incat sa închid orice spațiu dintre noi .

- De ce ? Intreaba ea privindu-ma fix . Asta e . Asta e momentul .

- Pentru ca Maya , adevarul e ca sunt indragostit de tine !

Heii lumeee , scuze ca a trebuit sa așteptați asa mult dar mna varaaaaa, straaand , chestii :))) voi posta cat de des pot dar pana atunci , am inceput o noua carte tot cu Harry dar de data asta e cu o fata ce va ajunge sa fie posedata de un demon si as cam avea nevoie de câteva pareri , cartea se numește #ShadowsGame o găsiți la mine la " lucrări " sper sa va placa daca o sa cititi ❤️

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum