20 - Joaca de-a piratii

2.5K 167 5
                                    

Am iesit din casa , incepand imediat sa fug spre afurisita aia de casa unde se afla nenorocitii aia . Trebuie sa fie la el , si jur ca nu imi pasa ca au arme , cutite sau alte cele dar daca se ating de un singur fi de par din capu ei o sa le rup gatu eu insumi.

Ok , sa zicem ca sunt de acord cu crima aia daca , acel om e cu adevarat " vinovat " asa cum zice Harry dar asta ? Oh , asta nu am de gand sa accept , nu ii voi lasa sa ii faca rau desi ceva nu se leaga .... adica ma tot gandeam daca ea e impreuna cu Liam si se iubesc dsau au o relatie asa cum a spus Rebecca , atunci de ce lasa cretinu ala sa se intample toate astea ?

Doar daca ..... " Doar daca a fost totul o prefacatorie ca sa ajunga mai usor la ea , si ca sa se distreze bineinteles " adauga constiinta mea . In mod normal , acum as injura-o dar sincer mi-a facut un vafor pentru ca nu sunt sigura ca as fi putut termina fraza aia . Pe bune , cat de nenorocit poate fii un asemenea baiat ca sa faca asa ceva?

Am lasat-o mai moale cu fuga cand casa a intrat in raza mea vizuala , pentru a putea respiratia mea sa isi revina la normal . Imadiat dupa ce mi-am mai revenit cat de cat , am intrat ca o tornada in casa trantind usa de perete , asa tare incat am crezut ca va ramane gaura . Nu cred ca am fost vreodata mai furioasa de atat .

- Nenorocitii dracu ! Unde e ? tip la ei cand intru in sufragerie si dau peste 3 dintre ei , Sean , Zayn si Tyler

- Wow , usor pustoaico .... zice Tyler incercand sa ma calmeze dar la dracu , tot ce face e sa inrautateasca lucrurile

- Nu ma luat naibii cu pustoaico ! Te mai intreb o singura data unde naiba e ?

- Despre cinve tot vorbesti ? Ai inebunit ? intervine Zayn

- Vorbesc despre Rebecca nenorocitule ? Unde ai dus-o ? Ce vrei de la ea ? Iti jur ca daca ii faci vreu rau ..

- Nici macar nu stiu despre ce Rebecca vorbesti ! Cred ca te-ai lovit la cap sau ceva

- Nu incepe cu prostiile astea ! Sti foarte bine despre cine vorbesc , acum unde naiba e ? tip la ei cand vad ca toti fac pe prostii continuand sa ma minta ca si cand ar functiona asta cu mine

- Ce se intampla aici ? se aude o alta voce derutata in spatele meu.

- Huh normal , stiam eu ca lipseste cineva . Harry , jur ca nu mai suport toate astea asa ca de ce nu imi faci viata mai usoara si imi spui unde ai dus-o pe Rebecca ?

- Ce ? Dar nu stiu despre ce vorbesti ! Nu e aici , iti jur ! Spune uitandu-se fix in ochii mei si agh ! Acum ca ma uit in ochii lui nu pare ca minte , și mi-e asa de greu sa il cred.

Daca nu e aici atunci unde ? Unde poate fi daca nu aici ? Cine sa o răpească ? Ceva e putred la mijloc ...

- Bine ! Sti ceva .... las-o balta , eu .. eu o sa plec. Le spun facand stânga-n prejur pornind spre usa .

Ma bucur ca Harry nu a încercat sa ma oprească sau mai stiu eu ce pentru ca ar fi stricat totul . Huh , doar nu credeați ca eu chiar voi pleca , nu ?
Oh , imi pare rau ca v-am derutat sau ceva ... Dar eu nu plec de aici pana nu aflu ce se intampla ! .Stiu ca ma mint , trebuie .. ceva nu e bine si vreausa aflu exact ce se intampla si unde au dus-o pe Rebecca pentru ca as putea sa jur ca ei reprezintă rădăcina problemei , dar ce motiv au avut sa o răpească ?

M-am dus pe vârful degetelor pana dupa peretele care despărțea holul de sufragerie , facandu-ma mica ca un ghem dupa el , așteptând sa inceapa sa vorbeasca . Dar sigur , toate astea le-am facut dupa ce am deschis usa asigurându-ma ca le-am dat de inteles ca am plecat , ma rog " plecat " .

- Ce mama dracului a fost asta ? Si cun adica unde e Rebecca ? Zice Harry cu o voce joasa din care pot citi foarte usor furia .

Deci el chiar nu m-a mintit , nu stie nimic . Băieții au lucrat pe la spatele lui .

- Frate , trebuia sa o luam ea e singura care ne poate spune ce vrem ! Nu am avut de ales ! Zice Zayn la fel de nervos . Doamne jur ca il nenorocesc pe idiotu ala !

- Cum adica nu ati avut de ales ? V-am zis sa nu va atingeți naibii de ea sau de Rebecca cu atat mai mult sa lucrați pe la spatele meu , nenorocitule !

- Harry calmeaza'te ! Nu intelegi !

- A da ? Atunci luminează-ma tu !

- Am aflat cui ii aparține transportul acela care urmează sa il termine pe Su ! E Miranda , Harry !

O Dumnezeule ! Ce ? Nu ... cum adica ?

- Cine-i dracu e Miranda ?

- Mama Rebeccai !

- Poftim ?! Tipa Harry socat . doamne ! Cum adica sa il termine pe Su ? Cine e Su ? Si ce transport ?

- Unde e ?

- In pădure , acolo in ...

- Mai tarziu mergem la ea , si facem tot posibilul sa vorbeasca cu mama ei sa anuleze tot , dar fara sa ii facem rau ! Sper ca m-am facut inteles !

In pădure ? Unde in pădure ? Agh ! Trebuia sa termine fraza , trebuie sa plec acum si sa o găsesc inainte sa meargă băieții la ea .
Chiar daca poate nu ii vor face nici un rau , trebuie sa o scot de acolo .

Am iesit pe usa pornind in fuga spre pădure cand dintr-o data am realizat ca nu am cum sa o găsesc pe întuneric ! Ah ! Slava domnului ca am telefon .

Doamne , ma simt ca intr-un joc cu pirați care fug dupa comori si se bat intre ei doar ca sa isi câștige premiul . Si aici , in jocul asta nenorocit premiul e Rebecca .
Dar partea buna , eu o sa il gaștig , trebuie .

Am intrat in pădure pornind lumina de la telefon , si incepand sa caut .

- Rebecca ! I-am strigat numele , dar nimic

- Rebecca ! Am mai strigat odata dar am primit acelasi raspuns , liniștea

De ce nu răspunde ? Au zis ca au ascuns-o aici ! In pădure , dar unde ?
Zayn .... zayn a mai menționat un cuvânt in acea fraza " acolo " .. Cum adica " acolo " . Înseamnă ca au un fel de ascunzatoare secreta pe aici ? Dar unde ? Ce naiba de ascunzatoare oot construi intr-o pădure ? Poate fi oriunde ... in pom , in pământ , camuflata prin frunze ... cum se presupune ca o sa o găsesc ?

Trebuie sa o găsesc înaintea lor , dar cum sa fac asta daca nu am nici macar un indiciu despre acel " acolo " ?

Gata si cu acest capitol , pe care vreau sa il dedic tot asa unei persoane care este alaturi de mine capitol se capitol Cacate-si-hai . Va multumesc mult , încurajările voastre ma ajuta enorm pentru ca in ultima vreme am vrut sa renunt la carte deoarece nu se prea citește si am senzația ca nu va place , dar continui pentru acele 3-4 persoane care o votează si lasa comentarii mereu ❤️

Astept in continuare cerei pentru dedicație daca mai vrea cineva , sper sa va placa :**

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum