2 - Pregatiri

6.2K 300 8
                                    

In sala de clasa sa așternut o liniște mormantala. Dar nu a durat nici 10 secunde pentru ca a fost întrerupta de fluieratul unuia dintre băieții găștii populare, are parul brunet închis, ochii săi sunt caprui si ii unul dintre cei care poarta blugi albaștrii. Am o presimtire ca asta nu o sa iasă bine.

- Who, avem o puicuta noua. Zice el cu o voce mândră si isi mijeste ochii la mine. Exact ce ziceam mai devreme, dar nu am de gând sa tac si sa par o proasta. Brunetu habar nu are de ce poate gura mea.
- Daca iti fut una, numa puicuțe o sa visezi. Zic nervoasa catre el si accentuez cuvintele ca sa observe ca ma enerveaza. Imediat in sala de clasa sa auzit un val de râsete, dupa fata lui imi dau seama ca nu se aștepta la asta.

- Wow, si frumoasa si tupeista, unde ai fost toată viata mea papuso?
- Nu ma pune la încercare ! Zic si imi inclestez dintii. Deja simt cum adrenalina imi pulsează prin vene, sa il oprească dracului cineva pe idiotu asta.
- Uimeste-ma ! Imi spune brunetu si afiseaza un zâmbet dracesc. Ok brunetule, pana aici ! Nu te las sa te joci cu mine .

Imediat m-am ridicat in picioare si am împins cu putere scaunul cu încheieturile genunchiurilor făcându-l sa scoată un zgomot puternic care a răsunat in toată clasa. Toată lumea se uita cu ochii mari la noi si așteptau sa ma arunc asupra lui, multi păreau socați de ce se intampla, nu cred ca se așteptau sa ii tin piept "vedetei".

- Taci dracului din gura si pune-te in banca ta, Tyler! Striga o voce groasa si pot simți ura si amenințarea care se afla in spatele vocii lui , dar ceea ce m-a surprins cu adevarat era persoana care a vorbit . Era Harry, care acum stătea in fata sa si se uita in ochii lui parca ordonandui din priviri sa se puna odata in banca lui.Am ramas intepenita in picioare cand am vazut ca toti s-au așezat intr-o banca, mai putin lipitoarea aia blonda care venea acum spre mine. Super de parca nu imi ajungea brunetu ala .
- Ok, gata spectacolul. Zice blondina din fata mea. Acum da-te din banca mea ! Imi ordona ea. Ce dracu? De cand isi permite ea sa imi ordone ceva ? Acum ca era in fata mea observ ca parul ei era usor cret cu câteva suvite maronii aruncate prin el, si avea ochii albaștrii. Păcat, e frumoasa dar proasta.

- Hah, obliga-ma ! Spun si imi pun mâinile încrucișate in sân in timp ce imi dau ochii peste cap .
- Asculta, puicuto zice si rade batjocoritor, ai face bine sa te muti naibii din banca asta ca daca nu .. Dar nu apuca sa termine pentru ca intervin peste ea. Simteam deja cum imi explodează tamplele de la nervi .
- Ca daca nu ce ? Blondino, nu imi pasa cine esti, dar nu imi pune nervii la încercare ca de imi bag mana in parul tau il fac sa fie cret natural ! Zic nervoasa si ma apropii de fata ei cu pumnii stransi la piept. Il aud pe Harry cum chicoteste in spatele lipitorii astea si dupa fata ei roșie clar l-a auzit si ea .
- Ti se pare amuzant ? Se intoarce ea artagoasa catre Harry .
- Da ! Ii răspunde nepăsător si mai rade putin ca sa o enerveze .
- Auzi blondino, ce ar fi sa iti miști tu curu in alta banca, nu stiu cum esti tu obisnuita sa ti se răspundă la cerințe dar eu nu sunt ca restu si nu o sa iti fac poftele, nu imi este frica de tine ! Spun si accentuez finalul ca sa înțeleagă dracului ca nu o sa ma mut din banca asta .

- Jamie ! Se răsteste Harry la ea cu o voce rece si dura, cand vede ca lipitoarea nu se misca din fata mea. Face o mutra urâta, care nu ma face decât sa vomit, si se aseaza in banca paralela cu cea a Rebeccai de pe rândul din mijloc si, evident, Harry in ultima, cea paralela cu a mea. Dupa ce au trecut câteva minute chinuitoare datorită privirilor lui care le simteam asupra corpului meu anaslizandu-ma ca pe un experiment gata sa explodeze, si-a facut apariția si profesorul. In timp ce noul prof ' se prezenta, unul dintre baieti ii tot spunea ceva lui Harry făcându-l sa rada si aveam vaga impresie ca vorbesc despre mine.Eram gata sa scot niște înjurături pe gura dar le-am uitat instantaneu cand mi-am intors privirea spre el si am vazut cele mai perfecte gropițe din toată viata mea. Doamne Dumnezeule ! Ajuta-ma sa nu leșin pana la sfarsitul orei. Cand cred ca baiatul asta nu ma mai poate impresiona cu nimic, apare cate ceva care imi agita roiul de albinele din stomac si imi face picioarele sa se transforme in gelatina. Iti multumesc Doamne ca stau pe scaun.

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum