29 - Probleme in paradis

2.1K 121 5
                                    


Harry gonea ca un maniac pe drumul de munte , facand masina sa se zgaltaie mai rau ca un tramvai lucru care ma enerva si mai rau , dar nu mai puneam sa comentez nimic . Si nu doar pentru ca nu reuseam sa scot vreun cuvant dar stiam ca daca mai zic ceva acum , il voi enerva ca dracu' si poate ma si da afara din masina .

Mai asta imi lipsea , sa merg pana in Little Falls pe jos .

Nu pot sa cred ca nenorocitu ala de James a stricat tot. De ce ? De ce mama naibii trebuia sa se intample asta acum , cand ma simteam atat de bine cu Harry in locul ala izolat de lume , totul era asa perfect pana sa intervina chestia asta .
Am privit in stanga mea la omul asta .. de care am ajuns sa ma indragostesc , ma uitam la fata lui perfecta , la fruntea lui care avea o incruntatura mica dar cu toate asta , mi se parea atat de perfect.
Mana mea s-a intins peste a lui care era pusa pe schimbatorul masinii , el tresarind usor la contactul cu palma mea . Am inceput sa il mangai cu degetul mare , simtindul cum tensiunea se pierde incet , incet .

- Harry , o sa fie bine . Spun cu o voce mica fiind nesigura de ce ar trebui sa zic in momentul asta

Fata lui a mimat un zambet micut care , cu toate astea , a lasat la iveala gropita lui care ar fermeca orice fata . Baiatul asta ma termina !

- Stiu . Zice la fel de incet , noroc ca am fost atenta pentru ca , altfel , sigurat nu auzeam

Restul drumului a continuat asa cum a si inceput . Nu mai era la fel de nervos , stiam asta , dar tacut tot a ramas . Singurul sunet ce se auzea era mârâitul motorului si melodia lui Shawn Mendes - Stitches , melodie pe care am ajuns sa o ador .
Mana lui trecea uneori de pe schimbator pe picorul meu - lucru care imi trimite fiorii prin tot corpul , chiar daca stiam ca era o simpla atingere , si pe volanul masinii . 

- Hei ! Tip cand el iese val vartej din masina odata parcata in fata casei

Nici macar nu a mai inchis usa , a iesit lasand-o asa , la fel ca si usa de la intrare in casa . Om normal ce pot sa zic ...
Am iesit si eu dupa inca un mintut in care am pierdut vremea privind cerul si rugandu-ma in gand ca totul sa fie bine iar, dupa ce m-am asigurat ca am inchis toate usile am pasit in casa ghidandu-ma dupa vocile din sufragerie
La fel ca si restul parterului, sufrageria era si ea distrusa, prin bucatarie erau farvurii,pahare si alte lucruri sparte, peretii erau insemnati acum datorita gauriilor facute de glonturile pistoalelor ălora nenorocite.

- Sean, esti bine ? Merg spre canapea unde sta el cu piciorul intins care, multumesc lui Dumnezeu, ca nu sangereaza

- La dracu, Maya ! A fost impuscat in picior cum crezi ca e ? Spune Harry pe un ton apasat si furios

- La dracu' si cu tine, Styles ! Nu trebuia sa tipi , si da Maya sunt mai bine acum. Zice Sean

Normal ca se intampla asta! Se comporta prea frumos cu mine de la o perioada, iar acum ca s-a saturat sa mai faca prefacatorii, a redevenit Harry cel crud si mitocan.

- Maya .. eu nu - ofteaza el dar il intrerup imediat

Nu am chef sa ii mai ascult scuzele idioate pe care nu dau nici doi bani. Cam atata a fost si cu " Harry cel indragostit "

- Sti ceva Harry ? Tine scuza aia penibila pentru tine, chiar nu-s curioasa de ea. Spun dupa care fug sus pe scari in camera  fetelor

Bat incet de doua ori dupa care intru, ochindu-le imediat la Ally si Kara care stateau toalnite pe pat fara sa zica nimic. Nici macar nu si-au ridicat privirea ca sa vada cine a intrat in camera, pur si simplu priveau tavanul de parca acolo s-ar afla solutia pentru a rezolva problema asta in care ne aflam.

- Hei .. sunte-ti ok ? Intreb in timp ce incercam sa ma strecor intre corpurile lor

- Tu ce crezi ? Imi reproseaza Ally cu o voce de nedescris

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum