Dupa cinci minute Harry parchează in fata unei case mari , unde muzica răsuna la maxim si adolescenții dansează pana si pe veranda sau pe gazonul din fata .
- Pregătită ? Ma intreaba cu un ranjet pe fata .
- Mda . Zic nepasatoare , dându-mi ochii peste cap .
Ma întind sa deschid usa dar sunt oprită de mana lui Harry care , ma trage cu fata la el , oprindu-mi orice alta intenție.
Se apleca in fata si lasa un sarut scurt si dulce pe buzele mele . Nu pot sa spun ca nu mi-a plăcut dar tot odata , nici nu il pot lasa sa isi de-a seama de asta , m-am decis sa fiu puternica si sa nu ii cad iar in plasa pentru ca am vazut cat de usor ma lasa si fuge la Jamie .
- Stai aici ! Imi spune si iese grăbit din masina , venind imediat pe partea mea .
Deschide portiera si imi întinde mana pentru a ma ajuta sa ies . Gestul lui ma lasa putin socata dar imi revin repede si ma prind de mana lui dupa care pornim spre intrare .
Ma opresc din mers cand ma simt trasa in spate si , cand ma întorc , ma lovesc brusc de pieptul lui tare . Imi ridic privirea pentru a o intâlni cu a lui si acum , tot ce vad este atata de perfect .
Asta e Harry , cel pe care il iubesc . E blând , si calm iar privirea lui este ametitoare , in sensul bun , asta e latura lui de care sunt indragostita . Totuși , mi-e teama ca poate sa revină in orice moment la Harry cel dur cu acei ochi plini de venin , care reuseste sa bage frica in mine dintr-o singura privire .
Isi apleaca capul încet si isi sprijină fruntea de a mea , acum uitându-se cu acei ochi de jad la mine . Mereu cand il privesc in ochi devin slaba , ca si cum m-ar vrăji cu acea privire , nu mai pot sa il refuz cu nimic datorita acelor ochi verzui atat de perfecti.
- Săruta-ma , ingeraș ! Spune blând si se apropie mai tare de buzele mele .
Fiind obligată sa nu il refuz , desi oricum nu cred ca as face-o , imi lipesc buzele de ale lui si imediat simt cum limba lui calda isi face loc printre buzele mele , incepand iar acel dans de care incep sa ma indragostesc tot mai mult .
- Fata buna ! Spune dezlipindu-se din sarut si ranjind mândru .
- Hai sa mergem pana nu ma răzgândeasc ! Ii zic nervoasa .
E ciudata ca , atunci cand sunt cu el , starea mea se schimba de la un minut la altu . Intr-o secunda mor de fericire , dupa sunt extrem de nervoasa gata sa sparg orice imi iese in cale si , bineînțeles si trista . Nu inteleg ce dracu face baiatu asta cu mine dar un lucru stiu sigur , nu e bine , si trebuie sa stau departe de el . Dupa seara asta trebuie sa ii zic ca nu vreau sa il mai vad , trebuie sa ma lase împace . Trebuie .
- Păcat ca nu poti ! Imi spune si isi impleteste degetele cu ale mele .
Cand intram inauntru , muzica imi bubuie in urechi tot mai tare si , înspir adânc pentru a inhala fumul de tutun care e răspândit peste tot prin casa . Nu am mai fumat nimic de ceva vreme si simt o nevoie nebuna sa trag dintr-o tigara .
- Rebecca ?! Tip socata peste muzica tare cand o vad pe ea , langa Liam pe o canapea din sufragerie in timp ce parca se devoreaz unul pe celălalt.
- Oh , hei Maya ! Nu credeam ca vi si tu .
- O , da vad ca o duci bine . Spun ofticata si dau din cap spre Liam care se uita amuzat la noi .
Ce dracu il amuza asa tare ? Si la naiba , cand s-a întâmplat asta si eu de ce mama naibii nu am aflat ? Oh , lasa ca vede ea cand o prind .
- Styles ! Vad ca ti-ai gasit o achiziție noua ! Ne întrerupe o voce groasa si , cand ma întorc vad un tip înalt , blond si bine facut . Arata chiar sexy , al dracului de sexy , mai ales ca hainele lui negre ii scot in evidentă corpul lui sculptat perfect.
CITEȘTI
It's Complicated !
FanfictionMaya Smith o tânara de 18 ani din New York, isi pierde mama in urma unui accident de masina si cade intr-o depresie din cauza durerii, începând sa isi caute alinarea printre droguri si alcool. Dupa ce tatăl sau, Christian, decide ca nu mai vrea sa s...