Harry's P.O.VGustul ei dulce ca mierea parca mi-a ramas imprimat pe buze si , din cand in cand , mai trec cu limba peste ele ca sa il mai simt odata . Toată noaptea am fost bântuit de acele buze ca niste căpșuni , nu mi le mai pot scoate din cap , ii ca si cand s-ar fi tipărit acolo si nu mai vor sa se stearga .
Nu imi vine sa cred ca m-a refuzat , dar nu o invinovatesc , stiu de ce face asta . Mereu cand am sansa sa ma uit in ochii ei , in spatele acelei fete care la exterior e periculoasa si nemiloasa vad , teama . Teama ca o voi răni .
Trebuie sa vorbesc cu ea si sa ii explic ca eu nu as putea sa o rănesc , nu intenționat .
Niciodată nu am rănit fetele fizic sau sufleteste , chiar daca tot liceul stie ca eu doar ma " joc " cu ele , nu le rănesc .
Bine , facem o excepție pentru Jamie care a întrecut măsura , nu a vrut sa accepte deloc cand i-am zis ca nu mai vreau sa fiu cu ea . Nu pleca si trebuia sa ii zic cuvintele alea dure altfel nu mai scăpam de ea .
Ele stiu de la inceput in ce se baga , constientizeaza si singure ca eu nu as putea sa iubesc cu adevarat o fata si ca sunt atras doar de fizicul lor .
Insa la ea , e atata de diferit . Cand a plecat de la petrecere ieri seara , parca cineva mi-a băgată un cuțit in inima si il tinea acolo , învârtind-ul din nou , si din nou ,si din nou fara sa se mai oprească . Nu inteleg de ce sunt asa distrus , nu o cunosc asa de bine incat sa spun ca e iubirea vieții mele sau alte cacaturi , o stiu doar de luni dar , cu toate asta ma simt distrus cand ma refuza .
Ma uit la ceas si vad ca e ora 6:03 dimineața , nu stiu daca am reușit sa dorm 2-3 ore . Mereu cand închideam ochii vedeam numai buzele ei , si mi se tot derula in cap cursa . Cursa .... Cerule ! Cursa aia .. nu o sa uit cursa aia nici cand o sa mor .
Nu ma așteptam sa dau de cineva la fel de bun ca mine , chiar am dat tot ce am putut in cursa aia si totuși pentru câteva minute a fost in fata mea . La dracu ! Maya chiar e mai buna ca mine !
Simteam cum imi plesneau tamplele de nervi cand am iesit din masina , dar in momentul in care am vazut ca Maya a fost cea care aproape m-a învins , nu mai aveam mult si pupam asfaltul . Noroc cu aia care țipau , cumva au reușit sa ma trezească la realitate .
Daca cineva imi spunea luni ca ea aproape va reuși sa ma învingă intr-o cursa , l-ași fi bătut pana rămânea inconștient .
Ma întorc ofticat de pe o parte pe cealaltă si încerc pentru a 100 -a oară sa adorm . Sunt asa de obosit dar la naiba de pot adormi .
- La dracu ! Tip cu capul in perna . Aproape ca am uitat mașinile pe care trebuie sa le furam .
Acum parca nu imi mai surâde asa mult ideea , dar nici nu pot sa dau inapoi vreau nu vreau , nu am de ales .
Oftez din nou si imi afund mai tare capu-n perna pentru a scapă de lumina care incepe sa se instaleze in camera mea . Simt cum somnul ma cuprinde , si ma las tras in lumea viselor .
Maya's P.OV
Prima ora , de muzica , a trecut repede si acum ma îndrept spre dulap . Sunt asa de obosita , nu am dormit aproape deloc azi-noapte .
Am încercat sa dorm la ora de muzica dar , profesorul i-a pus pe colegi sa recite nu stiu ce dracu de cântec si , sa mor eu de nu sunau ca niste morse in perioada de împerechere .
Dupa ce ca nu am reușit sa dorm , mi s-a mai afectat si auzul . Oare asa se simt si vecinii mei cand ma apuca talentele ?
Ajung la dulap unde imi arunc cartea de muzica , pe undeva prin el , si imi scot din geanta cartea si caietul pentru următoarea ora . Chimie .
CITEȘTI
It's Complicated !
FanfictionMaya Smith o tânara de 18 ani din New York, isi pierde mama in urma unui accident de masina si cade intr-o depresie din cauza durerii, începând sa isi caute alinarea printre droguri si alcool. Dupa ce tatăl sau, Christian, decide ca nu mai vrea sa s...