8 - Baby-sitter - First Part

3.8K 234 15
                                    

Stau intepenita in fata usii , cu ochii mari si gura întredeschisă , uitându-ma la " bona" mea .

Stai putin , nu are cum sa fie el adica , tata nu ar pune niciodată un baiat plin de tatuaje sa aiba grija de mine.

Ce naiba se intampla ?

- Mi-a fost asa dor de tine ! Rupe Harry tăcerea dintre noi si se apleacă spre mine sa ma sărute dar eu fac un pas in spate.

- Ce dracu cauti tu aici ? Ma rastesc nervoasa la el. Chiar nu vrea sa se lase pana nu imi i-a virginitatea ?

- Am venit sa am grija de tine ! Imi răspunde la intrebare si ranjeste pervers .

Face un pas in stânga , ca sa încerce sa intre inauntru dar nu reuseste pentru ca eu ma pun repede in fata lui blocandui intrarea .

- Ma îndoiesc ca tata a pus un asemenea idiot sa aiba grija de mine ! Spun nervoasa spre el si imi inclestez dintii .

Urăsc sa ma comport asa cu el având in vedere ca il plac , dar nu vreau sa il las sa isi de-a seama de asta pentru ca , dupa o sa ma faca jucăria lui imediat .

- Pai , in primul rând nu trebuie sa te gandesti ca iti sunt baby-sitter , gândește-te ca sunt bodyguard , si in al doilea rând nimeni alt cineva nu ar putea sa iti ofere vreodată mai multă siguranta , ca idiotul de mine . Imi spune serios .

Nu cred ca l-am mai vazut asa serios vreodată si nu stiu de ce dar , eu chiar simt ca e adevarat ce zice .

- Nu ai încredere in mine ? Ma întreaba de data asta cu o fata trista .

- Nu stiu .. E tot ce pot sa spun .

Niciodată in viata mea , nu am lasat un baiat sa imi intre intr-un asemenea hal sub piele , si cred ca asta ma socheaza cel mai mult .

Mai încearcă odata sa intre inauntru si , de data asta nu il mai opresc . Sunt mai mult ca sigura ca nu el e cel plătit de tata sa stea cu mine , dar nu pot sa neg ca nu tip de bucurie in interior .

Il las sa intre inauntru si , dupa ce închid usa ma îndrept spre bucătărie ca sa imi i-au un pahar cu apa . Aud pașii lui Harry cum ii urmează pe ai mei dar , la un moment dat se opresc.

Imi întorc capul spre el si il vad cotrobaind prin frigider si imediat scoate frișca mea pe care o folosesc la cafea sau ciocolata calda. O nu , nu cu frișca mea !

- La dracu Harry , nu ! Aia e frișca mea ! Tip si fug spre el ca sa ii i-au frișca dar , deșteptul isi ridica mana sus , iar eu cu inălțimea mea de uriaș , nu mai am sanse sa ajung la ea acum .

- Si ce imi faci daca nu ti-o dau ? Mârâie pervers la mine .

Simt cum toti hormonii mei incep sa se agite in mine si deja parca sunt uda , iar el a scos pe gura doar niste cuvinte banale .

De ce dracu reactioneaza corpul meu asa cand vine vorba de Harry ?

- Sti ceva ?! Fa ce vrei , dar tu imi cumperi alta ! Ii zic si fac o fata de " fa ce vrei , nu imi pasa " .

- Ce vreau ? Ma întreaba si pe fata lui apare un zâmbet mirific care ii fac gropitele sa arate asa frumos pe fata lui .

Doamne cat e de perfect baietul asta , cand zâmbește asa . La naiba ! El e perfect mereu .

Ma duc iar la ghiuveta si imi pun apa in pahar dupa care o dau repede peste cap , mi se făcuse asa sete , oare de ce nu ma mir ?

Ma întorc pe calcaie sa merg in sufragerie ca sa ma uit la un film si închid ochii speriata cand , dintr-o data pe obraz si pe nas mi se întinde ceva fin si alunecos .

Imi i-a mai putin de 2 secunde sa imi dau seama ca Harry mi-a întins frișca pe fata . Ce copil !

- Harry ! Tip la el si cand imi deschid ochii il vad cum se prapadeste de ras in fata mea .

- Imi pare rau iubito , dar chiar nu m-am putut abtine ! Zice si isi șterge lacrimile de la ochi .

Iu ... tocmai .. nu am auzit eu bine sau el mi-a spus iubito ? Tot corpul meu incepe sa imi tremure involuntar , pe interior , la auzirea acelui cuvânt .

Nu pot sa cred ca el adineaori mi-a spus iubito si eu nu am tipat la el .

Face un pas mare spre mine si se poziționeza exact in fata mea , blocandu-ma intre dulap si el .

- Săruta-ma ! Imi sopteste usor si isi freacă nasul de al meu .

Cad prada tentatiilor si cuvintelor lui murdare , imediat . Imi împletesc degetele micuțe cu buclele lui perfecte si il trag cat se poate de repede spre buzele mele .

Imediat simt iar acelasi gust mentolat pe care incep sa il ador desi , e doar a doua oară cand il sarut.
Buzele mele se deschid involuntar si Harry isi face loc imediat printre ele , împletindu-și iar limba cu a mea .

Harry isi pune palmele sale mari pe coapsele mele , si imediat ma ridica si ma pune sus pe dulap ca si cand eu as fi ușoară ca o pana .

Imi pun picioarele pe soldurile lui si il trag mai aproape de mine pana cand , ii simt pieptul cald peste al meu . L-am lipit atat de tare de mine incat ii pot simți inima cum bate alert in piept .

Se retrage încet din sărutul pasional , si imi musca usor buza de jos . Of , de ce naiba s-a oprit ?

- Esti asa frumoasa ! Imi sopteste si isi lipseste fruntea de a mea , iar toată imagina mea se rezuma doar la ochii sai .

Ma ridica de pe dulap fara nici un fel de problema si se îndreaptă , cu mine incolacita in jurul lui , spre sufragerie , unde se aseaza pe canapea cu mine inca pe el .

Hei dragilor , m-am gandit sa va fac o surpriza si sa imaprt capitolul 8 in 2 parti , pentru a posta prima jumătate in seara asta . Sper sa va placa , si maine o sa revin cu restul. xx

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum