8 - Baby-sitter - Last Part

3.3K 225 13
                                    

Harry's P.O.V

Totul mergea asa perfect. De ce trebuie sa fie mereu ceva care sa strice tot ? Mor de nervi pentru ca , ea e o fata asa greu de abordat si mereu cand cred ca totul merge bine ea vine si imi da planurile peste cap .

La dracu ! Trebuia sa vorbesc cu ea si sa ii explic totul . Sa ii spun ca nu vreau sa o rănesc si ca eu chiar simt ceva puternic pentru ea , trebuia sa ii spun tot ce simt .

Inca din prima zi in care am vazut-o la scoala am stiut ca ea e diferită si ca va fi o provocare .

O provocare care urmează sa ma schimbe complet , sunt sigur ca ea ma va face sa inteleg adevăratul sesn al " iubirii " , ma va face sa simt ca trăiesc .

Vreau ca ea sa fie raza mea de soare care mereu , indiferent de situație , sa straluceasca chiar si printre cei mai negrii nori care anunța o furtuna mare , vreau ca ea sa fie colțul meu de rai din iad , vreau sa fac din ea universul meu .

Mi-as dori asa mult ca ea sa imi poată citi gandurile si sa vada tot ce simt eu , pentru ca e asa greu sa imi exprim sentimentele .

Cand sunt cu Maya , si vreau sa ii spun tot ce simt , cuvintele mi se amesteca alandala prin cap , făcând din micul " roman" de dragoste la care ma gandesc de mai bine de 2 zile , un cacat.

Sunt un idiot ! Daca as fi tratat fetele asa cum ar fi trebuit acum nu mai eram in situația asta si puteam sa imi experim sentimentele .

Am fost brusc scos din gandurile mele cretine de niste țipete slabe si , mi-am dat imediat seama ca vin din camera Mayei .

Ma ridic cat se poate de repede de pe canapea si urca scarile la fel de repede luând cate 3 trepte deodată iar , cand am ajuns la capătul lor , nu mai aveam mult si ma cuplam cu asfaltul .

Ignor faptul ca Maya , cu siguranta sa va enerva ca am intrat in camera ei desi , am intenții bune de data asta .

Apas puternic pe clanță , aproape rupando , si imediat o vad cum se foieste agitata in pat , țipând usor si plângând in hohote .

Imi calmez inima care a tras o sperietura enorma si ma apropii de patul ei , punându-ma in el langa corpul ei transpirat .

- Maya ! Spun tare spre ea si imi pun o palma pe umărul ei iar cealaltă pe obrazul drep ca sa ii întorc fata spre mine .

- Maya ! Spun mai tare de data asta si o scutur usor deoarece nu reactioneaza .

De data asta se trezește si imediat tresare speriata , se ridica in fund si se trage in spate asa repede incat , stau si ma uit câteva secunde la ea ca sa imi las creierul sa proceseze ce tocmai s-a întâmplat .

- Maya , sunt eu linisteste-te ! Ii spun cu o voce blândă si ma apropii de ea .

Ma i-a prin surprindere , cand vine spre mine si se afunda in pieptul meu , suspinand usor .

Eu o lipesc mai tare de mine dupa care o sarut dulce pe creștetul capului , si incep sa imi plimb palma mare pe spatele ei ca sa o liniștesc .

- Ce ai visat ? O intreb curios dar realizez ca nu prea a fost o mișcare inteligenta .

- Ramai cu mine ! Ignora întrebarea mea , si ma implora cu o voce răgușita din cauza plansului si a suspinelor .

Inima mea incepe sa se topeasca exact ca o ciocolata uitată la soare la auzirea acelor cuvinte rugatoare . Cum doamne iartă-ma , as putea refuza îngerul speriat care se afla in bratele mele ?

- Shh , o sa ramân , promit . Ii zic si imi pun palma libera pe barbia ei pentru ai ridica privirea spre mine .

- Hai sa ne culcăm . Spun spre ea si imi trec palma peste obrajii ei plini de lacrimi .

Doamne , niciodată nu m-am simțit mai distrus ca acum . Ma doare sa o vad asa , fiecare lacrima de pe obrajii ei pentru mine sunt niste cioburi care se înfig fix in inima .

Da din cap aprobator si eu ma întind in pat , dupa care o trag pe Maya la pieptul meu . Ii dau dupa ureche o suvita rebela care ii sta pe fata si ma uit la ea in timp ce incepe usor , usor sa adoarma iar .

Dupa puti timp , simt cum somnul ma acapareza si pe mine , si imi închid ochii adormind imediat .

Maya's P.O.V

Sunt scoasă din acel somn profund din cauza ca imi simt corpul al dracului de transpirat si mor de cald . Imi deschid ochii si tot ce pot sa vad sunt 2 păsări din cerneala .

Ridic privirea putin mai sus si il vad pe Harry cum doarme ca un pui de leu . Pentru prima data , ma bucur cu adevarat de prezenta lui Harry .

Ma ridic usor , putin mai sus si continui sa ii admir fata perfecta , memorand pana si cel mai mic detaliu .

Pe fata lui se formează un zâmbet jucaus si realizez imediat ca e conștient de ceea ce fac .

- Buna dimineața ! Imi spune cu o voce groasa si isi deschide ochii aia minunați pe care ii iubesc .

Mi se pare mie sau se face din ce in ce mai cald in camera ?

- Neata' . Ii zic si afisez un zâmbet mic .

Sar brusc speriata din bratele lui si din lat , speriandu-l si pe el .

- Ce ai patit ? Ma întreaba confuz .

- Cred ca am auzit cum usa de la intrare s-a deschis . Ii raspund repede panicata . Cine poate sa fie la ora ... 8:57 dimineața .

- Ce ?! Esti sigura ? Ma întreaba socat si se ridica din pat venind langa mine , la usa .

Toate sperantele mele ca sunt proasta si ca am probele cu auzul sunt spulberate atunci cand incep sa aud un fluierat usor care sunt sigura ca vine din bucătărie .

Cine dracu e ? Tata vine abia maine din Orientul Mijlociu , oare ii Rebeca ? Nu , nu are cum pentru ca nu are cheie de la intrare .

La naiba ! ... Da oare am închis usa ieri seara dupa ce a venit Harry ?

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum