9 - Musafiri neasteptati

4.1K 218 4
                                    

Tot corpul meu deja ud , incepe sa transpire tot mai tare cand ii aud pasii acelei persoane cum se îndreaptă spre scari ... O nu !

Imi lipesc urechea de usa si aud cum incepe sa le urce încet iar daca nu ma însel , desi nu cred , se îndreaptă spre camera mea .

Stai asa ...

-Harry , nu cred ca e singur .... Zic speriata spre el si inghit in sec.

-Harry? Mai zic odata cand vad ca nu raspunde.

Ma uit confuza in spate cautandu-l cu privirea dar , observ ca sunt singura in camera. Ce dracu se intampla aici ?

Privesc mai atenta iar , la un moment dat , ochii imi cad pe usa de la balconul meu care e deschisa .... el chiar a .. pe bune ? Ma indrept socata spre terasa si imediat imi pica fisa.

Fix langa balconul meu se afla un nuc mare dar batran , care are crengile destul de aproape de balcon , mai mult ca sigur a sarit ca o maimuta pe ele si a coborat jos . Destept baiat .

Strang puternic din dinti si incep sa ma indrept cu pasi marunti spre usa in timp ce ma chinui sa imi calmez tremuratul care , mi s-a instalat in corp fara voia mea .

O deschid usor , si imediat dau nas in nas cu Harry si ... Logan ?!

- Logan ?! Tip uimita spre el . Amândoi isi îndreaptă atenția spre mine iar eu abia acum vad fata nervoasa a lui Harry , pun pariu ca daca nu interveneam , ii strâmba moaca putin .

- Hei pustoaico ! Zice spre mine cu un zâmbet forțat .

- Harry e ok , suntem preteni . Încerc sa il calmez ca sa il lase pe Logan sa respire .

- Ce mama naibii se intampla acolo ? Se aude o voce din capătul scărilor .

Imi întorc brusc privirea si le vad pe Jennifer si Luisa cum vin spre noi .

Ei sunt gașca cu care am trăit in întuneric , nici povestile lor nu sunt tocmai dragute . Jennifer si Luisa sunt surori dar culmea , abia daca seamănă atat la fizic cat si la caracter .

Au fost abandonate si lăsate sa moara pe străzile New York - ului dar , au avut noroc cu o femeie care le-a gasit si a avut grija de ele .

Din nefericire , acea femeie a murit iar ele au ajuns iar pe străzi . Atunci l-au cunoscut pe Logan , el face parte dintr-o familie foarte bogata doar ca , părinții lui il urăsc . Ii lăsau foarte multi bani dar in rest , abia daca dadeau ochii cu el si din cauza asa , a fugit de acasa .

Si-a cumpărat un garaj unde a facut un barlog chiar foarte fain iar , in seara in care a dat din întâmplare pe strada , de fete nu a mai stat pe gânduri si le-a invitat sa stea cu el .

Cam asa a fost si cu mine , m-au gasit din întâmplate , iar cand mi-au ascultat povestea desi nu era la fel de rea , m-au luat sub aripa lor pana cand tata a decis sa ne mutam aici . De atunci nu am mai vorbit cu ei .

- Fato , nu sti sa mai dai si tu un semn de viata ? Se răsteste Luisa nervoasa la mine facandu-ma sa chicotesc .

- Imi pare rau , am fost cam ocupată in ultima vreme . Bag repede o scuza ca sa nu ma aleg cu niste palme zdravene .

- Hmm , te inteleg . Ranjeste Jennifer si se uita la Harry . O da , aproape ca am uitat de el.

O nu Jennifer , e al meu . Ea continua sa se jolbeze la el , iar eu încerc sa ma abțin din a nu ii da o palma . Harry imi observa gelozia care , e evidentă pe fata mea si chicoteste usor langa mine .

- Ok , eu trebuie sa plec pentru ca am niste treaba de rezolvat . Ma întorc repede . Zice Harry si vine spre mine .

- Sa nu îndrăznești sa pleci undeva . Imi sopteste cat se poate de încet si isi aseaza buzele dulci pe obrazul meu lăsând un sărut mic , dupa care pleacă .

It's Complicated !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum