Ies din vestiar si , in timp ce imi prind parul intr-o coada lăsată pe umăr ca sa imi acopere semnul de la Harry , ma îndrept spre terenu de volei. Dupa ce ca sunt imbracata intr-un echipament aproape inexistent , terenul mai este si afara unde ma pot vedea toti obsedatii.
Am pe mine niste pantaloni albaștrii scurti de zici ca sunt chiloti , care stau extrem de strâmt pe mine , si un tricou care e la fel de strâmt si imi lasa in evidentă toate formele .
Yupiii!! * nota de sarcasm *
- Maya ! Mai repede , nu ma fa sa vin si sa te tarasc pana aici ! Ma amenință fata aia pe care habar nu am cum o chema .
Cand vede ca ma mișc mai încet ca un melc , vine spre mine si imi prinde încheietura tragandu-ma dupa ea . Incep sa înjur pe sub mustăți si merg cu ea pana la teren , oprindu-ma in fata lui.
- Ce s-a întâmplat ? Ma intreaba fata confuza .
- Ce dracu cauta maimuțele alea topitorie acolo ? O intreb nervoasa , simțind nevoia sa ma întorc si sa plec.
Nu pot sa cred . E Jamie . Ea si cu alte 9 fete topaie ca niste maimuțe si tipa nu stiu ce cacaturi . Se poate sa fie mai rau de atata ?
- Alea sunt majoretele si aveam nevoie de ele . Zice ea, si încearcă iar sa ma tragă pe teren dar degeaba , forța ei e prea mica pentru a reuși sa faca asta .
- Pentru ce dracu avem noi nevoie de maimuțe ? Intreb ofticata . Nici gând sa stau si sa respir aceleași aer cu alea .
- Cand avem meciuri ele ne fac galerie . Nu mai fa atâtea mofturi si misca pe teren , antrenamentele au inceput deja .
Ea profita de neatenția mea si încearcă iar sa ma tragă pe teren , de data asta reușind . E rau . Rau ca dracu .
Nu puteam sa imi dau seama de ce Jamie tot topaia pentru ca fusta ei minuscula sa se ridice dar , dupa ce am
pasit in teren , mi s-a aprins beculetul .Normal ca Harry e si el aici . Sta si se holbeaza la ea , făcându-i cu ochiul din cand in cand . Stati sa reformulez , se holba la ea , pentru ca acum si-a gasit pe cineva mai interesant . Eu .
Se uita la mine si imi zâmbește cu acel zâmbet dupa care mor toate fetele . Bineînțeles ca Jamie nu e proasta si a observat imediat ca nu se mai uita la el asa ca , si-a intors privirea in partea mea iar cand m-a vazut , fata ei a trecut imediat de la rosu la galben dupa , la mov .
Am ranjit satisfăcută de reacția ei dupa care , m-am hotărât sa incep sa ma antrenez din doua motive :
1. Harry si-a îndreptat iar privirea spre corpul ei aproape gol si continua sa ii faca ochii dulci .
2. Am un plan pe care nu vreau sa il las balta. O sa ii arat eu ei cine e șefa aici .
Dupa 15 minute de alergat căpitanul ne-a pus sa facem genoflexiuni sau orice alt ceva pentru a ne încălzi asa ca , m-am pus cu spatele la Harry si am inceput sa ma las senzual jos , apoi sus si tot asa .
Nu era nevoie sa ma întorc pentru a-mi da seama ca el se uita la mine . Am continuat sa mai fac si alte mișcări pentru " a ma încălzi " pana ce ni s-a spus sa mergem si sa încercam niste atacuri .
Asta e sansa mea .
Mi-am luat o minge de pe margine si m-am pus la rând . Locul unde ne antrenam noi era destul de aproape de majorete deci , cu putin noroc as putea sa ii înfig mingea in cur la blonda aia .
Cand a venit rândul meu , i-am pasat mingea ridicatoarei , si mi-am facut avânt iar , cand am vazut mingea in aer am sărit cat am putut de sus , lovind-o cu putere in asa fel incat sa se îndrepte fix in direcția ei si sa o lovească in cap .
CITEȘTI
It's Complicated !
FanfictionMaya Smith o tânara de 18 ani din New York, isi pierde mama in urma unui accident de masina si cade intr-o depresie din cauza durerii, începând sa isi caute alinarea printre droguri si alcool. Dupa ce tatăl sau, Christian, decide ca nu mai vrea sa s...